• Verveel jij je op je fiets? Ga dan naar mensen schreeuwen MAMAMAMAMAA AAAA ! x"D Netzoals mij, je krijgt leuke reacties hoor =D
    Te melugg (A)


    You touch my tralala ! :W

    En welke reacties dan ^^


    Stop wishing, Start doing..

    xD OMG ga ik uitproberen xD

    OutFromUnder schreef:
    En welke reacties dan ^^


    Nou zomige negren je gwn maar dan schreeuw ik "HEEE DONT NEGEER MEE !!" ena als ze me dan nog negeren schreeuw ik 'HOMO!' en somige kijken je geschokt aan x"D en somige mensjes schreeuwen wat trug ik had er vandaag 1 en die begon ook hsyterisch MOEEE te schreeuwen x"D


    You touch my tralala ! :W

    Ga ik zéker doen (A)
    Je kunt ook gewoon tegen iedereen zeggen wat hij/zij moet doen: 'hej, jij moet stoppen. Goed zo.'
    Probeer maar eens x.x

    Ghehe, ik verveel me vaak op de fiets.
    Dus kan ik het wel eens proberen. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Die is al oud maar ge moet zo tegen iemand zeggen die fietst en ga sta daar ergens gewoon, kijken naar die hun banden (wel opvallend) en dan zeggen "u wielen draaien" en sommige kijken of stoppen dan nog ook xD


    Stop wishing, Start doing..

    Doe dat niet op een bus vol negers dude, niet doen echt niet. 8D Ik riep zo eenkeer op een bus vol negers samen met een vriendin toen er zo iemand vroeg aan een neger: En wie is dat? -wijst naar iemand- en wij heeel luid: Uumamamaaa! En toen zijn we de bus uitgelopen ;D

    ik bijn meestal nog niet wakker 'sochtens.
    ik ben zelfs een keer bijna mijn school voorbij gereden. maar toen reed iemand me bijna aan en toen was ik wakker


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    ik bijn meestal nog niet wakker 'sochtens.
    ik ben zelfs een keer bijna mijn school voorbij gereden. maar toen reed iemand me bijna aan en toen was ik wakker


    Je kan het 's middags doen? Deed ik ook o.o


    You touch my tralala ! :W

    UchihaLovers schreef:
    (...)

    Nou zomige negren je gwn maar dan schreeuw ik "HEEE DONT NEGEER MEE !!" ena als ze me dan nog negeren schreeuw ik 'HOMO!' en somige kijken je geschokt aan x"D

    Dat vind ik eerder een heel zielige vorm van aandachttrekkerij. Stoned gedrag vertonen op straat is mijn dagelijkse bezigheid, maar als je gaat lopen schelden naar mensen die niet reageren op je 'MAMAA' vind ik je echt laag dude :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Dat vind ik eerder een heel zielige vorm van aandachttrekkerij. Stoned gedrag vertonen op straat is mijn dagelijkse bezigheid, maar als je gaat lopen schelden naar mensen die niet reageren op je 'MAMAA' vind ik je echt laag dude :')



    Moeten ze maar reageren o.o


    You touch my tralala ! :W

    UchihaLovers schreef:
    (...)


    Moeten ze maar reageren o.o

    Ik zou het spelletje gezellig meespelen, daar niet van. Maar je hebt ook mensen die niet zo'n zin hebben om nageroepen en uitgelachen te worden door een stel irritante pubers.

    -Djooi goes volwassen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ghehe :'3


    I don't need words to feel those lips.