• --

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 22:53 ]


    damn. :$

    jullie zijn zo leuk samen! god, ik vind het vreselijk voor je! kun je hem niet "toevallig" ergens tegen het lijf lopen? ooit moet je hem toch tegenkomen? en hoe 'bout msn? als het écht niet anders kan?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    --

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 22:54 ]


    damn. :$

    graag gedaan, hoor. ik vind het gewoon naar voor iemand als het dan na 7 maanden uitgaat om zo'n stomme reden. nou, weet je. dan zou ik gewoon tot volgende week wachten. dan gun je hem deze week een beetje rust en dan probeer je volgende week een gesprek met hem te voeren? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    --

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 22:54 ]


    damn. :$

    als zij er nog over na moeten denken, lijkt het me wel sterk dat hij naar gaat, hoor. :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ga je verdriet niet uiten in snijden, dan ga je je alleen nog verdrietiger, meer alleen en zieliger voelen. Kijk naar wat je wel hebt! -Een bunch vriendinnen, een dak boven je hoofd?-

    EDIT: Wat grof van mij! Heel veel sterkte! (flower)


    You move me ......... Kurt

    Meid, zeven maanden is een lange relatie. Maar over dit verlies groei je wel heen. Je mag best om hem huilen en er verdriet om hebben maar dat moet je ergens anders in gaan uiten dan snijden. Hij zal je vast nog wel als goede vriendin zien. Sta er niet telang bij stil hoe moeilijk het ook is. Life goes on. Hij kan er immers ook niks aan doen dat hij wat voelt voor een ander.
    Sterkte.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kenda, wij hadden 4 maand, en khad gezegt dawe beter vrienden konden blijven omdat het niet echt werkte tussen ons. Hij smste ook al een hele tijd met een meisje, en echt zo liefdessmsjes en alsk er achter vroeg moestek nii zo jaloers zijn. Dus khad het uitgemaakt en 15 minuten later is hij met dat andere meisje ! o.O Kvoelde me echt vet bedrogen toen ! =(
    Maar de pijn gaat over howr, en dan is het tijd voor wraak (A)


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    vraag hem op te proberen dat meisje te vergeten,een verliefdheid gaat over na een tijd,vraag me niet hoelang,maar het gaat over (:
    En hij zal ook inzien dat hij je gaat missen,en dan wilt hij je trg (;

    & anders,praat er met hem over,en praat veel totdat je alle antwoorden kent,en ze goed genoeg vind om je erbij neer te leggen.


    everybody needs a song.

    --

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 22:54 ]


    damn. :$

    Ik ken het.
    Maar, snijden is geen optie, zoals Spitfire al zei. Je gaat je alleen maar k*tter voelen.
    En, het is nu heel hard. Gooi alles eruit, desnoods luister ik wel, al ken ik je niet. Gooi alle frustratie eruit. Huil je kapot, zolang je het niet opkropt.
    En, 7 maanden zijn echt veel, maar het gaat toch slijten. Je zal hem altijd blijven herinneren, maar dan kijk je er met ene glimlach op terug.
    Probeer er nu het beste van te maken, doe wat je denkt dat goed is.
    En, stalk hem niet dood met sms-jes ofzo, want dat werkt averechts[/ervaring]
    Nouja, ik hoop dat je er wat aan hebt (:
    En sterkte ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    xLoveIsDeadx schreef:
    graag gedaan, hoor. ik vind het gewoon naar voor iemand als het dan na 7 maanden uitgaat om zo'n stomme reden. nou, weet je. dan zou ik gewoon tot volgende week wachten. dan gun je hem deze week een beetje rust en dan probeer je volgende week een gesprek met hem te voeren? :o
    Zo'n stomme reden is het niet.
    Hij kan er zelf toch ook niks aandoen dat hij nu op iemand anders verliefd is?
    Veel dingen gaan over, vooral op de leeftijd die wij hier allemaal hebben.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Love = hard .
    Het gaat wel over.

    Sterkte(flower)

    dankje. x.


    damn. :$