• Oké serieus.
    Ik ken dit liedje nog niet echt superlang, maar ik vind het echt een práchtig liedje.
    Dus luisteren jullie:
    Walk away - Aloha From hell.

    Ik ken het echt al lang :Y)
    Maar the same here, 'k kan het ook echt uren luisteren :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ken het al lang, ben het al beu gehooord (:

    Ik wist niet dat die band een zangeres had. :')

    Ik ken het ook al héél lang,maar ik vind het echt supermooi!


    I need you like a heart needs a beat

    Prodigy schreef:
    Ik wist niet dat die band een zangeres had. :')

    Dan weet je het nu ;D

    Je hebt trouwens wat gemist vorige woensdag! Toen gaven ze een concert in België en het was echt mooi om Walk away live te horen! Was echt geweldig!
    PS: http://www.youtube.com/watch?v=eHDfqTbFARY Dit is trouwens ook nog een geweldig liedje van hun!^^ (eigenlijk vind ik ze allemaal geweldig :X)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik kende het ook al lang='D

    AFH rockt!=D


    Get outta my head!

    Marshmellow schreef:
    Je hebt trouwens wat gemist vorige woensdag! Toen gaven ze een concert in België en het was echt mooi om Walk away live te horen! Was echt geweldig!
    PS: http://www.youtube.com/watch?v=eHDfqTbFARY Dit is trouwens ook nog een geweldig liedje van hun!^^ (eigenlijk vind ik ze allemaal geweldig :X)

    Ik weet dat ik ze gemist heb Ö Ik ben tegenwoordig altijd te laat voor tickets: Rock Werchter te laat en Green Day te laat. AFH te laat gezien dat ze kwamen -zucht-

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ik weet dat ik ze gemist heb Ö Ik ben tegenwoordig altijd te laat voor tickets: Rock Werchter te laat en Green Day te laat. AFH te laat gezien dat ze kwamen -zucht-

    Nou, ik ben meestal niet te laat, maar 'k mag dan gewoon niet omdat het midden in de week is ><.
    Gelukkig had ik die tickets gekregen voor mijn verjaardag van iemand, dus mijn moeder kon toch onmogelijk weigeren?(A)
    Hmm maar sowieso bij Greenday en Rock Werchter moet je er redelijk vroeg bij zijn, dus het is gewoon de schuld van de anderen :'P Dat ze niet zo veel tickets moeten kopen :'P.
    Oké misschien ook niet, maar goed.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    'ken het liedje ookal heel lang, maar ben 't ngaltijd niet beu gehoord. 'tis egt een prachtlied <3
    en Vivi dr reactie om al de 'I <3 AFH'-papiertjes in de lucht te zien tijdens Walk Away was goud waard (:

    Breathless schreef:
    'ken het liedje ookal heel lang, maar ben 't ngaltijd niet beu gehoord. 'tis egt een prachtlied <3
    en Vivi dr reactie om al de 'I <3 AFH'-papiertjes in de lucht te zien tijdens Walk Away was goud waard (:

    Ja, die was daar echt van aangedaan!ö -in positieve zin van het woord dan natuurlijk^^-


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ken het al lang, en ik vind het meevallen. :')

    Marshmellow schreef:
    Ja, die was daar echt van aangedaan!ö -in positieve zin van het woord dan natuurlijk^^-

    ='D 'tzou ngl erg zijn anders é. next time iets bij My Love You Are jua. (;