• Hey allemaal =)
    Ik heb een vraagje.. Ik en men vriend zouden graag nog eens uitgaan, maar we zijn pas 2 keer naar de film geweest, al gaan bowlen, uiteten geweest,... we hebben al zowat alles gedaan xD Het probleem is, als wij uitgaan is het altijd 's avonds, aangezien we allebei werken.. Maar we zijn op zoek naar iets leuks, origineels om eens te gaan doen...
    Iemand een idee misschien??

    Edit: het, redelijk wat leuke ideetjes :D nadeel: we kunnen niet bij mij thuis en ook niet bij zijn thuis gaan zitten.... dus bankhangen gaat niet =P
    Xx

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 17:12 ]

    Paintballen, of naar een chocolate bar. Ik ben heel nutteloos met zulke dingen :').


    The odds are néver in our favor.

    Karten,varen op een boot , uit eten gaan in een pannenkoeken huis, disco en op meer kom ik even niet.


    Shoganai i ne~

    Kermis? Picknick?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Studs schreef:
    Kermis? Picknick?

    Kermis, moet ook in de buurt zijn enzo e xD en Picnick zo 's avonds laat is wat moeilijk en ook omdat het hier in België zoveel regend de laatste dagen e xD

    Wat dacht je van een romantisch avondje op de bank, samen koken en een film kijken? ^^


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    bankhangen!

    Dinkelberg schreef:
    bankhangen!

    Dit is echt mijn favoriete bezigheid ^^


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Samen romantisch brownies of dergelijken bakken/maken.
    Of thuis chocolade fondueen, met kaarslicht natuurlijk, haha (:
    Hmmmm of poolen, laserquesten (of hoe je dat schrijft).
    Of gewoon gezellig terrasje pakken of naar een cafeetje?


    “Behind the mask of ice that people wear, there beats a heart of fire.” - Paulo Coelho

    Zwemmen. :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Zet een tent op tegen de regen en ga daarin picknicken :')


    Happy Birthday my Potter!

    Freerunner schreef:
    Wat dacht je van een romantisch avondje op de bank, samen koken en een film kijken? ^^


    Kan ook heel leuk zijn inderdaad!


    You are beautiful, you are love.