• Ik wil eventjes iets vragen aan de mensen die erop willen antwoorden,en gescheiden ouders heeft. Ik wil eigenlijk weten; of jullie het zagen aankomen dat ze gingen scheiden? Of hoe jullie het merkten dat het niet meer zo goed ging. Sorry,moest dit een beetje een onbeleefde vraag zijn.Maar ik weet het eventjes niet meer hoe het bij mijn ouders zit.

    Mijn ouders zijn dit jaar gescheiden.
    Als je eht verhaal wilt horen PB me maar ;]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb geen gescheiden ouders(gelukkig). Maar mijn ex beste vriendin wel,zij weet er weinig van,haar vader ging vreemd toen ze 1 was en haar moeder kwam erachter en heeft toen die vader uit huis gegooit laat maar zeggen.

    Ik zag het niet aankomen, eigenlijk. Maar ik was ook pas 4 jaar. Veel kan ik me niet meer herinneren ;x
    Hoezo, willen jou ouders gaan scheiden? ;x

    Ik heb sinds vorig jaar gescheiden ouders. En de laatste week zag ik het aankomen. Daarvoor eigenlijk niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik was 9, dus ik zag het niet aankomen.
    maar mijn broer was toen 15 en zag het wel aankomen.


    -

    Ik was 7. Nee dus ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb nog begrepen waarom mijn ouders nog bijelkaar waren/zijn, dustsja.


    blame the bully.

    Ik zag het wel aankomen want ze hadden voortdurend schreeuwende ruzie. Ik was er blij mee ook.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik was twee en een half. Dus ik kon het niet echt zien aankomen, al heeft de (vecht)scheiding wel tien jaar geduurd.

    Ik was 6 maand en heb ze nooit samen gezien. En daar ben ik ook heel blij om (':

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 19:06 ]


    You'll never ever ever be mine.

    Geen gescheiden ouders =o
    Maar ze gingen wel bijna scheiden, ze hadden echt áltijd ruzie, als het 1 minuutje stil was dan was dat echt gewoon een wonder.. Maar ze zijn er toch uitgekomen ö


    I don't need words to feel those lips.

    Prodigy schreef:
    Ik was twee en een half. Dus ik kon het niet echt zien aankomen, al heeft de (vecht)scheiding wel tien jaar geduurd.

    Zelfde bij mij. :')
    Me ouders mogen elkaar nog steeds niet. -.-


    ok

    ik was nogal jong toen mijn ouders gingen scheiden..
    Maar ik zag het wel aankomen, ik heb het meegemaakt dat ze ruzieden en me moeder het huis kwaad uitliep. [/ik hoorde toen dus al op bed te liggen..]


    I am in love with a fairytail

    Ik was ook iets van een twee jaar toen mijn echte moeder en vader scheidde. Maar nu is mijn vader alweer gescheiden van zijn nieuwe vrouw, pas. En dat zag ik al van ongeveer 6 maand voordien aankomen, ja.


    Tanya is de beste.

    ik was 2 toen mijn ouders scheide, dus nja ik zag het niet aankomen xD maar iedereen in mijn omgeving zegt dat het al een tijdje niet goed ging tussen mijn ouders


    Never forget the things that make you smile