• Hi peepz

    Echt fucking veel mensen hebben een probleem als mensen met kk spotten of zeggen van 'die is kk dat,kk veel' Enz Enz.
    Maar, ik hoor mensen nooit die een probleem hebben als mensen tyfus of tering zeggen. er zijn natuurlijk wel mensen die er tegen zijn maar ik ken er geen één.Dus wrm worden mensen nou niet pissed/gekwetst als mensen met tering schelden mr wel met kk? :0.kbedoel er zijn bij allebij vet veel mensen dood gegaan.

    Ja, maar tering en tyfus heeft niemand meer, dus je hebt ook geen bekenden die eraan zijn doodgegaan, en bij kanker wel, dat komt zoveel harder aan dan.


    Your make-up is terrible

    Ja, ik vind het ook dom.
    Ik scheld ook met kanker als ik er zin in heb.

    Ik heb het al eens gehad dat iemand tegen me 'brb' zei en ik gewoon antwoorden met: kk! Omdat ik dat vaak gebruik in de vorm van: oké! En toen begon ze tege mij ruzie te maken dat ik dat woord niet mag gebruiken omdat het beledigend is en ik niet met kanker mag lachen enzu Oo Ik had zelfs geen enkel idee dat ze dat als 'kanker' afkorting gebruikten.

    TeddyMurder schreef:
    Ja, maar tering en tyfus heeft niemand meer, dus je hebt ook geen bekenden die eraan zijn doodgegaan, en bij kanker wel, dat komt zoveel harder aan dan.

    helemaal mee eens. ik scheld er dan ook nooit mee.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bij ons word je zowat in elkaar geslagen als je met kk spot.
    Ok, dat wou ik even mededelen..
    Maar ik denk dat meer mensen een probleem hebben met kanker, dan met tyfus of iets anders. Omdat de meeste mensen wel iemand kennen die overleden is aan kanker en niet iemand die overleden aan tyfus.
    Daar ligt het aan denk ik. En ook aan dat veel mensen een probleem hebben met kanker en daarom de rest dat ook heeft omdat die persoon erbij wilt horen. Das klinkt wel erg dom maarja, ik denk van wel eigenlijk.


    Als je maar een ananas hebt..

    Cherished schreef:
    Ja, ik vind het ook dom.
    Ik scheld ook met kanker als ik er zin in heb.

    Same here :X

    ik doe dat niet schelden met kanker omdat een kennis van mij eraan overleden is. terwijl ze zeiden dat ze clean was maar het kwam toch terug en ze is er aan overleden :'(

    ik zou er nooit mee durven spotten :X
    [oma overleden, moeder beste vriendin]
    ik zeg eigenlijk altijd:wtf, scheisse, kut of shit
    en heel af en toe fock/fuck
    ik scheld niet met ziektes(behalve die ene dan)

    p.s Hou het nu wel aub leuk. Hier is al een keer een topic over geopend en dat liep uit op een ruzie


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik zeg het zelf niet, maar ik zat laatst in een dubbel gesprek, zaten 3 mensen tegen 1 jongen te zeuren dat hij niet met kanker mocht spotten terwijl ze zelf ** deden en vroeg ik waar staat dat voor? en hun van kk, en ik van waar staat dat voor? kanker, nou dus jullie zijn zelf net zo erg bezig zei ik toen, en beginnen te tegen mij te zeuren dat dat niet het zelfde is. maar ik vind dat dat precies het zelfde is als het letterlijk helemaal voluit typen.


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Dat is altijd mijn argument als iemand op iemand anders loopt te zeiken als die met kanker scheld. :"D
    Zo onlogisch.


    Mew <3

    omdat niemand meer tering of tyfus heeft?
    weetikveel. :'D


    AAP

    Ikzelf doe dat niet. Al heb ik soms wel eens zin om tegen iemand te beginnen schelden met kanker omdat ze het zelf doen.
    En dat komt gewoon omdat tering en tyfus een oude ziekte is en niemand krijgt die nog.

    Maar eigenlijk is het punt van schelden toch vaak iemand beledigen enzo. Dus dan toch logisch dat je daarmee scheldt? O_o


    The economy is suffering, let it DIE!

    Cherished schreef:
    Ja, ik vind het ook dom.
    Ik scheld ook met kanker als ik er zin in heb.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik scheld nooit met kanker (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells