• Zoals in de titel,,

    wat vinden jullie van Oli Sykes?


    Ik vindt m hot :Y)


    Imperfection Is Beautiful

    Wemo.

    Heet :Y)

    LELIJK!


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik vind hem goede artiest.
    Maar. Ik vind hem nou niet bepaald een knapperd. = /
    Ik vind het eigenlijk altijd een beetje (sooryhoor) gaar als sommige van die meiden te blij over hem gaan doen en op hem gaan zitten geilen.
    Dat hoort naar mijn mening gewoon niet bij bandjes met muziek als BMTH.


    Mew <3

    Air schreef:
    Ik vind hem goede artiest.
    Maar. Ik vind hem nou niet bepaald een knapperd. = /
    Ik vind het eigenlijk altijd een beetje (sooryhoor) gaar als sommige van die meiden te blij over hem gaan doen en op hem gaan zitten geilen.
    Dat hoort naar mijn mening gewoon niet bij bandjes met muziek als BMTH.
    Jhebdt wel gelijk..


    Imperfection Is Beautiful

    Okee, sorry maar bij die naam flip ik.

    HEEEEEEET!! Op Groezrock heb ik hem even gezien, maar toen was hij heet<3
    En ik krijg hun shirt! is bestelt! en en en ik heb zin in Taste Of Chaos want dan komen ze [bijna helemaal zeker] hier naar 013 in TILBURG<3

    Ben nu ook Bring Me The Horizon aan het luisteren. ik bedoel, wie houd er nu niet van BMTH?!


    bla bla bla

    Wat nou lelijk en wemo? Hij is awsum! Hij is de beste screamer ever en superknap. 8D


    You move me ......... Kurt

    Air schreef:
    Ik vind hem goede artiest.
    Maar. Ik vind hem nou niet bepaald een knapperd. = /
    Ik vind het eigenlijk altijd een beetje (sooryhoor) gaar als sommige van die meiden te blij over hem gaan doen en op hem gaan zitten geilen.
    Dat hoort naar mijn mening gewoon niet bij bandjes met muziek als BMTH.

    Je hebt met dat laatste gelijk. Ookal vind ik hem heel knap, maar dat is jou mening. Ook als je naar hun concert gaat zie je allemaal van die kindertjes die bij een pit denken helemaal beginnen te gillen en bla bla bla --'


    bla bla bla

    lelijk.

    Ik zie hier dan toch reacties staan waarbij ik gewoon niet weet of ik moet lachen of huilen :']
    @ SxJxTH
    Zeg daardoor niet dat je hem niet knap mag vinden, heb zelf ook best wel artiesten die ik best knap vind.
    Ik vind het gewoon overdreven als mensen meteen heel hyper over hem gaan doen, like damn, tis geen popmuziekje. (krul)


    Mew <3

    RwaydaROCK schreef:
    Okee, sorry maar bij die naam flip ik.

    HEEEEEEET!! Op Groezrock heb ik hem even gezien, maar toen was hij heet<3
    En ik krijg hun shirt! is bestelt! en en en ik heb zin in Taste Of Chaos want dan komen ze [bijna helemaal zeker] hier naar 013 in TILBURG<3

    Ben nu ook Bring Me The Horizon aan het luisteren. ik bedoel, wie houd er nu niet van BMTH?!
    Waar kun je kaartjes kope?


    Imperfection Is Beautiful

    Ik vind hem echt een droogkloot.
    'Our hair is great. It's the only reason we started this band. Everybody's just like, omg, look at his hair, look at his háir.'

    Hij ziet er goed uit, maar hij verpest zijn stem en alles met zijn geschreeuw, en die muziek is ook maar wie er het hardst op zijn gitaar kan slaan.


    Your make-up is terrible

    RwaydaROCK schreef:
    (...)
    Je hebt met dat laatste gelijk. Ookal vind ik hem heel knap, maar dat is jou mening. Ook als je naar hun concert gaat zie je allemaal van die kindertjes die bij een pit denken helemaal beginnen te gillen en bla bla bla --'

    Uhu :"D
    Dan is t best harde muziek met screams e.d.
    Staan daar van die blije 13 jarigen met roze haar blij te doen over dattie zo fucking knap is.
    Dan heb ik zoiets van;
    Ga Tokio Hotel luisteren :']
    EDIT: NEAI! Ik bedoel nu niet dat elke TH fan een gare roze harige wemo ish.
    Ik doel nu op de geobserdeerde blije kinders die jullie allemaal wel kennen, en die het verpesten voor iedereen.


    Mew <3

    Air schreef:
    @ SxJxTH
    Zeg daardoor niet dat je hem niet knap mag vinden, heb zelf ook best wel artiesten die ik best knap vind.
    Ik vind het gewoon overdreven als mensen meteen heel hyper over hem gaan doen, like damn, tis geen popmuziekje. (krul)

    Ehm sorry, maar je valt op iemand vanwege zijn uiterlijk, niet om in watvoor band hij/zij zit?