• Zoals in de titel,,

    wat vinden jullie van Oli Sykes?


    Ik vindt m hot :Y)


    Imperfection Is Beautiful

    Spitfire schreef:
    Wat nou lelijk en wemo? Hij is awsum! Hij is de beste screamer ever en superknap. 8D

    zijn screamo is vet slecht =|
    ze hebben 'Eyeless' zooó ontzettend verneukt.
    bah!


    It's not the same without you.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Sorry, ik ben geen wemo / emo / alternatieveling. (;

    Maarmaarmaar ik zei bijna ._.
    zo diegene die hun zelf emo enzo gn noeme..


    Imperfection Is Beautiful

    Air schreef:
    (...)
    Nain, : D
    Meesten hier niet,
    Ze schijnen for some reason gewoon op mijn school te zitten, hebben gezeten.
    (incl. roze haar, keiwemo, 13 D: )

    Wat is er mis met roos haar? ^^

    SxJxTH schreef:
    (...)
    Maarmaarmaar ik zei bijna ._.
    zo diegene die hun zelf emo enzo gn noeme..

    Ja daar doelde ik dus ook op. ):
    Werd pas in een gesprek toiegevoegd met kinders die het hadden over hoe cool emo ze zelf waren.
    Alleen niemand snapt waar ik op doel.


    Mew <3

    SxJxTH schreef:
    (...)
    Een vriendin vn me noemt m een oliebol :Y)

    Haha, droog. :')

    Prodigy schreef:
    (...)
    Wat is er mis met roos haar? ^^


    Ja =O Like, ik had het ook x] En ik ben lekker... Niet wemo? x'D Whehe mijn paars is gewoon verneukt.


    Your make-up is terrible

    Prodigy schreef:
    (...)
    Wat is er mis met roos haar? ^^

    Dat ze het gingen nemen omdat al hun vrienden het ook deden.
    Faal. ):


    Mew <3

    Heb btw net voor de eerste keer BMTH geluisterd op Youtube, is niets voor mij. :')

    Air schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik niet :"D
    Ik heb het over de kinders die zich heel blij over hem gaan gedragen, maar zichzelf dan wel zien als die hard metal fans.
    Je kan hem best cool vinden, maar ik ken gewoon mensen, de overdrijven het gewoon >=/
    En over arogant; Zo schijn ik wel eens over te komen ookal bedoel ik het niet zo :'] Ik heb vaak dat als ik me ergens een beetje kwaad over maak, ik juist heel arogant ga klinken niet mijn bedoeling.

    Aha nou kijk je komt zo over:
    Ik ben cool en real want ik luister naar metal en niet naar tokio hotel. En alle tokio hotel fans die ook bmth luisteren en olli geil vinden zijn dommmmm want dat mag niet met metaaalllllll.

    Zo kwam het over zegmaar en dat stuitte me een beetje tegen de borst =]

    Air schreef:
    (...)
    Ja daar doelde ik dus ook op. ):
    Werd pas in een gesprek toiegevoegd met kinders die het hadden over hoe cool emo ze zelf waren.
    Alleen niemand snapt waar ik op doel.

    Like,,hoe wemo kun je zijn? xD
    in Antwerpen zag ik zo s een wemo lopen en die was dus echt tegen iedereen aant zeggen die hem aan keek: "Wat nou,nog nooit een lekkere emo gezien?".
    ik vindt t ziek :'D


    Imperfection Is Beautiful

    Oli is wel lekker. (:


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik vind er niets aan :X


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Oli is hot, duh (krul)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Gewoon weer zo'n artiest die er belachelijk bij loopt. :X


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherished schreef:
    (...)
    Aha nou kijk je komt zo over:
    Ik ben cool en real want ik luister naar metal en niet naar tokio hotel. En alle tokio hotel fans die ook bmth luisteren en olli geil vinden zijn dommmmm want dat mag niet met metaaalllllll.

    Zo kwam het over zegmaar en dat stuitte me een beetje tegen de borst =]

    Dat bedoel dus ik niet.
    Ik zelf haat metal, hou eigenlijk t meest van Joanna Newsom, Jon Brion, (zachtere muziek) daarnaast ook Alesana, maar dat is ook geen metal :"D
    Ik beschouw mezelf totaal niet als real, ik denk altijd dat mensen me een vage wannabe vinden (wat nooit zo is, zelfs dan nog verwacht ik mensen het stiekem denken). Het probleem is dat ik in het echt op een manier praat zodat mensen door krijgen dat ik dingen niet kwaad bedoel, maar dat hoor je niet via internet :"D
    Ik ken wel mensen, die behoorlijk geirriteerd worden van hypere fans, aangezien je dr mee geassocieerd word.
    Mensen die ik ken zijn van die die geobserdeerde th fans geweest, en sommigen gaan nu ook (naar mijn mening) zich hetzelfde gedragen over BMTH :"D
    Mijn spookbeeld nu dat later moshpit gezien wordt als historische dans van oermensen en je dan alleen nog maar gillende meisjes bij concerten vind.
    Vandaar de reactie.


    Mew <3