Cherished schreef:
(...)
Aha nou kijk je komt zo over:
Ik ben cool en real want ik luister naar metal en niet naar tokio hotel. En alle tokio hotel fans die ook bmth luisteren en olli geil vinden zijn dommmmm want dat mag niet met metaaalllllll.
Zo kwam het over zegmaar en dat stuitte me een beetje tegen de borst =]
Dat bedoel dus ik niet.
Ik zelf haat metal, hou eigenlijk t meest van Joanna Newsom, Jon Brion, (zachtere muziek) daarnaast ook Alesana, maar dat is ook geen metal :"D
Ik beschouw mezelf totaal niet als real, ik denk altijd dat mensen me een vage wannabe vinden (wat nooit zo is, zelfs dan nog verwacht ik mensen het stiekem denken). Het probleem is dat ik in het echt op een manier praat zodat mensen door krijgen dat ik dingen niet kwaad bedoel, maar dat hoor je niet via internet :"D
Ik ken wel mensen, die behoorlijk geirriteerd worden van hypere fans, aangezien je dr mee geassocieerd word.
Mensen die ik ken zijn van die die geobserdeerde th fans geweest, en sommigen gaan nu ook (naar mijn mening) zich hetzelfde gedragen over BMTH :"D
Mijn spookbeeld nu dat later moshpit gezien wordt als historische dans van oermensen en je dan alleen nog maar gillende meisjes bij concerten vind.
Vandaar de reactie.
Mew <3