• Zoals in de titel,,

    wat vinden jullie van Oli Sykes?


    Ik vindt m hot :Y)


    Imperfection Is Beautiful

    SxJxTH schreef:
    (...)
    Like,,hoe wemo kun je zijn? xD
    in Antwerpen zag ik zo s een wemo lopen en die was dus echt tegen iedereen aant zeggen die hem aan keek: "Wat nou,nog nooit een lekkere emo gezien?".
    ik vindt t ziek :'D

    Antwerpen is een emo stad ö of het hangt er toch vanaf welke dag je daar bent ö

    SxJxTH schreef:
    (...)
    Like,,hoe wemo kun je zijn? xD
    in Antwerpen zag ik zo s een wemo lopen en die was dus echt tegen iedereen aant zeggen die hem aan keek: "Wat nou,nog nooit een lekkere emo gezien?".
    ik vindt t ziek :'D

    :"D Ik kan daar soms nog wel om lachen.
    Soms zijn ze wel leuk om mee om te gaan :"D Gewoon te vrolijk altijd :"D


    Mew <3

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Antwerpen is een emo stad ö of het hangt er toch vanaf welke dag je daar bent ö
    he ik woon wel in antwerpen he xD


    Imperfection Is Beautiful

    Air schreef:
    (...)
    Uhu :"D
    Dan is t best harde muziek met screams e.d.
    Staan daar van die blije 13 jarigen met roze haar blij te doen over dattie zo fucking knap is.
    Dan heb ik zoiets van;
    Ga Tokio Hotel luisteren :']

    dat laatste slaat dan weer he-le-maal nergens op.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    faggotfaggotfaggot.
    Hij is fucking arrogant.
    En ik mag het zeggen, ik heb hem ontmoet.


    blame the bully.

    wie?

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    dat laatste slaat dan weer he-le-maal nergens op.

    Als eerder gezegd:
    Ik heb het nu over de geobserdeerde kinders die het verpesten voor de andere TH fans.
    Ja die bedoel ik. (zo waren mijn vrienden nogal vroeger =/)
    Ik bedoel niet elke fan; of dat je een wannabe bent.
    (sorry, als dit droog overkomt, ik kan het even niet beter verwoorden.)


    Mew <3

    Air schreef:
    (...)
    Als eerder gezegd:
    Ik heb het nu over de geobserdeerde kinders die het verpesten voor de andere TH fans.
    Ja die bedoel ik. (zo waren mijn vrienden nogal vroeger =/)
    Ik bedoel niet elke fan; of dat je een wannabe bent.
    (sorry, als dit droog overkomt, ik kan het even niet beter verwoorden.)

    je verwoordt het goed, hoor. ik snap wat je bedoelt. het kwam op mij namelijk over dat alle wemo's/wannabe's (als die dan bestaan) naar th luisteren. dat is namelijk niet zo, daarom. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    je verwoordt het goed, hoor. ik snap wat je bedoelt. het kwam op mij namelijk over dat alle wemo's/wannabe's (als die dan bestaan) naar th luisteren. dat is namelijk niet zo, daarom. :')

    Ja daar kwam ik later ook pas achter, heb het er nu even bij gezet :"D Het kwam gemener over dan het bedoelt was (niet gemeen =/)


    Mew <3

    Air schreef:
    (...)
    Ja daar kwam ik later ook pas achter, heb het er nu even bij gezet :"D Het kwam gemener over dan het bedoelt was (niet gemeen =/)

    hahaha okay
    dan is het goed. :'D maar volgens mij zijn het niet alleen wemo's die het voor andere mensen verpesten :o volgens mij zijn het gewoon geflipte kinders ofzeu. met een vaag karakter ôo


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    hahaha okay
    dan is het goed. :'D maar volgens mij zijn het niet alleen wemo's die het voor andere mensen verpesten :o volgens mij zijn het gewoon geflipte kinders ofzeu. met een vaag karakter ôo

    Yuah ik weet het :"D
    Ik hoopte met TH een voorbeeld te nemen waar mensen het irritante geobserdeerde stereotiepje (wemo) wel van kenden, alleen niemand snapte dat ik die er mee bedoelde :l


    Mew <3

    He looks good, maar ik zeg niet: WAT EEN LEKKERDING! want dat is 'ie niet echt :} En naar het schijnt kan hij live niet screamen [dat is wat ik heb gehoord ]

    Air schreef:
    (...)
    Yuah ik weet het :"D
    Ik hoopte met TH een voorbeeld te nemen waar mensen het irritante geobserdeerde stereotiepje (wemo) wel van kenden, alleen niemand snapte dat ik die er mee bedoelde :l

    nee, het kwam anders over dan het bedoelt was. :'D maar dat maakt niet uit, want nu weten we hoe het zit en ik snap je wel hoor. :') maar het leek net alsof je àlle th-fans wannabe's vond. niet dat ik zelf fan ofzeu ben hoor, maartoch :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    nee, het kwam anders over dan het bedoelt was. :'D maar dat maakt niet uit, want nu weten we hoe het zit en ik snap je wel hoor. :') maar het leek net alsof je àlle th-fans wannabe's vond. niet dat ik zelf fan ofzeu ben hoor, maartoch :'D

    Nuh, er zijn genoeg aardige normale mensen die het luisteren :"D De meesten wel volgens mij. _O_
    Maarja, we gaan grandioos offtopic :"D


    Mew <3

    ik vind um Lekkuuurrrrr


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.