• Zoals in de titel,,

    wat vinden jullie van Oli Sykes?


    Ik vindt m hot :Y)


    Imperfection Is Beautiful

    hij rookt :[


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Heet.

    In een woord?

    Njam :}


    We'll never be as young as we are tonight

    RwaydaROCK schreef:
    Okee, sorry maar bij die naam flip ik.

    HEEEEEEET!! Op Groezrock heb ik hem even gezien, maar toen was hij heet<3
    En ik krijg hun shirt! is bestelt! en en en ik heb zin in Taste Of Chaos want dan komen ze [bijna helemaal zeker] hier naar 013 in TILBURG<3

    Ben nu ook Bring Me The Horizon aan het luisteren. ik bedoel, wie houd er nu niet van BMTH?!


    ik? ;x
    om héél eerlijk te zijn, vind ik het vreselijk.. niet omdat ze zo slecht zijn, maar ik vind het leuk als er geschreeuwd én gezongen word en dat is dus álleen maar geschreeuw.. alleen van Brokencyde vind ik het cool^^ die ownen gewoon :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik weet niet eigenlijk ik ken zijn muziek niet ofzo maar op die fotos dat ik hem heb gezien niet echt mijn type. maar hijs niet super lelijk ofzo!;)

    ohjah ik houd niet van teveel tattoo's 1tje of 2 vind ik wel mooit maar niet teveelxD

    Niet knap.


    History is not hatred.

    Teveel tattoo's.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind 'm wel okee, maar ik vind het zo hinderlijk dat al die kutwemo's 'm zo lekker vinden =]


    I don't need words to feel those lips.

    SMELLYALATA schreef:
    Ik vind 'm wel okee, maar ik vind het zo hinderlijk dat al die kutwemo's 'm zo lekker vinden =]
    Idd,,die verpesten het ><


    Imperfection Is Beautiful

    ik vind um best wel mooi :] en bmth is ook wel 'n beetje goed, maar ik ga niet blij wezen en heel de tijd zitte kankere op een optreden als bmth komt omdat oliebol toevallig de wat-je-'screamer'-kan-noemen- is, da's een beetje hypocriet.

    wel knap. en maakt goede muziek =D