• En opeens zag ik overal van die mooie bloemetjes. Ik kon het niet laten om er een foto van te maken. Vooral omdat er overal nog blaadjes van de herfst lagen en dat een geweldig contrast gaf met de bloem. (:



    Om dit topic enigszins nuttig te houden; de zon schijnt en het weer is mooi, wat gaan jullie vandaag doen? (:


    26 - 02 - '16

    oooeh, super mooie foto! t contrast is zeker mooi!
    hmmm, huiswerk en misschien wat cosplay foto`s maken


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Mooi!
    Ik ga vandaag naar de manege kijken naar de springwedstrijd van meiden uit mijn les. Ik hoop dat ze buiten rijden, dan kan ik misschien nog een beetje bijkleuren (cat).


    i put the fun in funeral

    Oeh, mooie foto! :3

    Ik ga opnames maken van mijn accordeon spelen, studeren en de caravan schoonmaken. In dat laatste heb ik totaal geen zin in. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat is inderdaad erg mooi. ^^
    Ik ga vandaag huiswerk maken dat ik al een hele tijd heb uitgesteld. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dankjulliewel (:
    Veel plezier met wat jullie gaan doen ^^

    En Square, succes met je huiswerk D:

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 12:42 ]


    26 - 02 - '16

    Mooie foto!

    Ik heb vandaag er ale een werkdag opzitten. Zo meteen een dutje en daarna ga ik voor school werken. Normaal zou ik willen gaan wandelen of kajakken, maar ik heb een buitensport-, en zeker watersportverbod van de dokter tot 1 april. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wauw, die foto is echt mooi! :Y)

    Ik ga vanmiddag proberen te studeren, en vanavond komt een vriend langs om me te helpen met het voorbereiden van mijn rekenexamen, terwijl hij een poging gaat doen om tegelijkertijd voetbal te kijken. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oooh, wauwie, mooie foto! ;')

    Heb net ook even lekker in de zon gezeten om frans te leren. Nu weer binnen verder met frans en wiskunde leren ):


    Stenenlikker

    Die heb ik hier in de tuin net ook gespot!

    Mooie foto! Ik wordt altijd zo vrolijk van bloemen. :]

    Ik ben bezig met mijn huiswerk, maar ik wil ook nog even verder met het nieuwe liedje wat ik aan het schrijven ben, en als ik er de tijd voor kan vinden wil ik ook nog wel even gaan hardlopen.


    She was always looking for more..

    Krull schreef:
    Die heb ik hier in de tuin net ook gespot!


    ars moriendi

    Wow, mooie foto!
    Meh, ik moet nog een heel werkstuk schrijven:/


    I solemly swear that I am up to no good