• ik hab toesteming om men kamer op nieuw te schilderen. echt heel leuk want nu is die groen maar ik wil hem nu paars :)

    dus wouw ik even melden



    en vraagen welken kleur is juilie kamer?


    To The Stars Through Adversity

    Koel
    Mijnne is roze met paars D:


    I don't need words to feel those lips.

    omg
    groen en paars zijn lelijk


    JONAS BROTHERSS. <3

    Mijn kamer is nog steeds behangen met het behang van de Nieuwbouw. Ik woon hier pas een klein halfjaartje en ik vind het prima zo. Er staan wel twee banken in, een poef, een stoel, twee tafeltjes, een kast, een ladekast en een tweepersoonsbed. ^^ En misschien dat ik ooit nog het ga verven, maar nu is het prima zo.
    En wanneer ga je je kamer verven dan? En ga je het zelf doen? Dat moet je doen, want dat is echt grappig. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Kimmmmm schreef:
    omg
    groen en paars zijn lelijk

    En zij vind het mooi. Dan vraag ik me nu af wat voor kleur jouw kamer heeft.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    (...)
    En zij vind het mooi. Dan vraag ik me nu af wat voor kleur jouw kamer heeft.

    nou blijf je maar lekker afvragen.
    als zij dat mooi vind is ze dom en moet ze naar een psiegiejator,


    JONAS BROTHERSS. <3

    Kimmmmm schreef:
    (...)
    nou blijf je maar lekker afvragen.
    als zij dat mooi vind is ze dom en moet ze naar een psiegiejator,

    Als jij het zo lelijk van haar vind, dan zal je eigen kamer wel niet veel beter zijn. En kindje, je weet niet eens hoe je psychiater moet schrijven. Dus ga wat nuttigs doen op school of ergens anders. En hou op met die negatieve reactie in dit topic. En daarnaast is ze helemaal niet dom. Volgens mij weet ze meer als jouw.

    On-topic: Ga je er eigenlijk ook nog patronen op maken? Dat zou ook best vet zijn! ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Geen geruzie svp.


    "I shut my eyes in order to see.'

    jij bent gewoon dom
    het is mijn mening en dat ik nou niet weet hoe je psiegiejator schrijft betekend niet dat ík meteen dom bent
    je bent gewoon lelijk.


    JONAS BROTHERSS. <3

    Kimmmmm schreef:
    jij bent gewoon dom
    het is mijn mening en dat ik nou niet weet hoe je psiegiejator schrijft betekend niet dat ík meteen dom bent
    je bent gewoon lelijk.

    Say whatever you want about me, I don't care. Maar ga niet over dat meisje haar kamer lopen zeiken. En niet zeggen dat zij dom is, terwijl jij niet eens weet hoe je iets moet schrijven. En nu ben ik klaar met jouw.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    (...)
    Say whatever you want about me, I don't care. Maar ga niet over dat meisje haar kamer lopen zeiken. En niet zeggen dat zij dom is, terwijl jij niet eens weet hoe je iets moet schrijven. En nu ben ik klaar met jouw.

    ohnoo ze is klaar met mij
    wat vreselijk.
    boeiend, als ik haar kamer lelijk vind, mag ik dat zeggen.
    en wat je nou van mij vind.
    leuk voor jou. :D


    JONAS BROTHERSS. <3

    Happysnail schreef:
    Geen geruzie svp.

    Sorry, maar ik kan haar niet uitstaan. I will shut up now. :X


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    (...)
    Sorry, maar ik kan haar niet uitstaan. I will shut up now. :X
    I love you too honey. (H)


    JONAS BROTHERSS. <3

    Kimmmmm wij verzoeken je op te houden met het als maar ruzie zoeken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Liess schreef:
    Mijn kamer is nog steeds behangen met het behang van de Nieuwbouw. Ik woon hier pas een klein halfjaartje en ik vind het prima zo. Er staan wel twee banken in, een poef, een stoel, twee tafeltjes, een kast, een ladekast en een tweepersoonsbed. ^^ En misschien dat ik ooit nog het ga verven, maar nu is het prima zo.
    En wanneer ga je je kamer verven dan? En ga je het zelf doen? Dat moet je doen, want dat is echt grappig. :'D


    dan heb jij wel een grooten kamer:O


    To The Stars Through Adversity

    en ja ik ga nog een patroon er in doen want men moeder kwam met het idee om een muur paars en de anderen behang of zo dus we moeten nog echt kijken hoe we het gaan doen


    To The Stars Through Adversity