• Oke weetje, wat ik haat dat mensen doodleuk neer zeten hoe tom zijn pik overal en nergens in steekt, hoe iemand zicht 'depressief' moet voelen dat die persoon zicht snijdt omdat ie 'depressief is' Of toevallig een eetstoornis hebben! Of wat dan ook, Al die blabla schit mensen schijven er dood leuk over, Alleen de persoon die het wel hebben of wat dan ook, die denken och niemand weet hoe ik me voel! Mensen schrijven te makkelijk! De personen die zulk soort dingen hebben en die hulp hebben voelen zich denk ik behoorlijk rot omdat een iemand er dood leuk een quiz over maak..
    Mensen moeten de angst hebben gevoelt voor dat je er over kan schrijven!

    ( is een mening, ook van mij)

    Ps; Laat dit alsjeblieft een topic zonder ruzie zijn, en niet 'ik scheld en blaf iedereen af', oké?

    XX louisa



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Spelfout verbeteren)


    Some angels have no wings.

    Ik ben het er niet mee eens. Er zijn veel mensen die over zware onderwerpen schrijven, niet alleen op deze site maar ook in de algemene literatuur. Waarom moet je je beperken tot wat je alleen zelf hebt meegemaakt? Door dit soort gevoelige onderwerpen op tafel te leggen en weer te geven op jouw manier kun je je verder ontwikkelen als schrijver. Het is wel zo dat mensen het soms zo oppervlakkig weergeven dat ik denk: Oke, dit slaat dus nergens op. Maar goed, ik heb op het verhaal geklikt en ik kan in een comment mijn mening neerzetten. No problem. Het kan zijn dat het jouw cup of tea niet is maar daarvoor hebben ze hier de quiz-beschrijving uitgevonden.


    No growth of the heart is ever a waste