• Heeft ze het bij een interview toegegeven. Moesten ze stoppen met filmen,en hebben ze de camera laten aanstaan. En hebben ze zo kunnen filmen waarin het meisje met de 56 sterren toegaf dat ze werkelijk 56 sterren wouw,en niet mocht van haar vader. waardoor ze dus heeft verzonnen dat ze in slaap is gevallen. Zielig! Ik denk dat iedereen wel zowat dacht dat het meisje loog,omdat het onmogelijk is in slaap te vallen bij een tattoo,al zeker op het gezicht.
    link.

    MOD-edit:
    Ga haar hier nu niet op aanvallen en laat haar eerst haar zegje doen. Houd verder je scheldwoorden voor je. Doe je dat niet, hebben wij er geen problemen mee je een waarschuwing te sturen.




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit.)

    gosh, heb ik net nog een discussie over gehad met mijn vader. Natuurlijk geloofde ik der weer.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik WIST het!


    I live for the applause, you will die for it.

    ._.
    Wat een stom kind zeg


    I clicked my heels and wished for you.

    Tsjah, sommige mensen kunnen nu eenmaal geen verantwoordelijkheid nemen voor hun acties. Nu zit ze nog verder in de shit. Helemaal als die man haar aanklaagt, wat hij nu mag doen op verschillende gronden.


    Bored.

    Heb je daar trouwens de link van? Ik wil die bekentenis wel eens zien.


    Bored.

    Cristine schreef:
    Tsjah, sommige mensen kunnen nu eenmaal geen verantwoordelijkheid nemen voor hun acties. Nu zit ze nog verder in de shit. Helemaal als die man haar aanklaagt, wat hij nu mag doen op verschillende gronden.

    Inderdaad. Maarja,misschien vond ze het ook wel eens leuk om in de media te komen? Ik vind het zielig voor de vent met die tattoo,dat ze het zo is gaan liegen.

    Wat een egoistisch ***.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Schelden verwijderd.)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Cristine schreef:
    Heb je daar trouwens de link van? Ik wil die bekentenis wel eens zien.

    http://news.be.msn.com/Fotospecials/verhaal.aspx?cp-documentid=11783068&imageindex=1#11783068

    Omg. Wat een sneu wijf zeg. Die tatoeerder wou de verwijderingskosten ook nog gaan betalen. Zjesuz.


    I'd rather go naked than wear fur.

    ze wou gewoon bekend worden, wel dat is dan goed gelukt, maar ze is dan verkeerd bekend geworden. -_-


    It even took me by surprise

    Ik kan da *** nie hebbe, ja se, komt er van eh. Welke onnozelaar gelooft nu ook hoe je bij zoiets in slaap valt? -_-"
    Dit is gewoon ronduit in één woord: 'Zielig!' En een dikke aandachtstrekker.
    Hopelijk krijgt ze slaag van haar vader! -_- Sorry ze ma zo'n mensen die kunnen voor mij den boom in! >,<
    No comment!




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Schelden verwijderd.)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Kryptonite schreef:
    ze wou gewoon bekend worden, wel dat is dan goed gelukt, maar ze is dan verkeerd bekend geworden. -_-

    Hallo, je kent haar hele verhaal ook niet, dus ga nniet oordelen als je niet alles weet. Wie zegt dat ze gewoon bekend wilde worden?
    Laat haar nu eerst maar eens haar zegje doen.


    Bored.

    dat dacht ik ook al. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik wist het wel. Zo'n fout kán een tattooërder nooit maken.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Duh? Elke normaal denkende mens weet dat je niet in slaap kan vallen. --'