• Oke weetje, wat ik haat dat mensen doodleuk neer zeten hoe tom zijn pik overal en nergens in steekt, hoe iemand zicht 'depressief' moet voelen dat die persoon zicht snijdt omdat ie 'depressief is' Of toevallig een eetstoornis hebben! Of wat dan ook, Al die blabla schit mensen schijven er dood leuk over, Alleen de persoon die het wel hebben of wat dan ook, die denken och niemand weet hoe ik me voel! Mensen schrijven te makkelijk! De personen die zulk soort dingen hebben en die hulp hebben voelen zich denk ik behoorlijk rot omdat een iemand er dood leuk een quiz over maak..
    Mensen moeten de angst hebben gevoelt voor dat je er over kan schrijven!

( is een mening, ook van mij)

Ps; Laat dit alsjeblieft een topic zonder ruzie zijn, en niet 'ik scheld en blaf iedereen af', oké?

XX louisa

(bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Spelfout verbeteren)

Some angels have no wings.

Vleermuisjeh schreef:
    (...)

Je hebt gelijk alleen niet naa als ik steeds weer een boek in me jatten heb, die er overgaat! Waarvan ik de bon weg gooi :O:P

Lees dan eerste korte inhoud >.<" xD Of enkele pagina's uit dat boek...

Frankly my dear, I don't give a damn.

Vleermuisjeh schreef:
    (...)

Juisttem, jij snapt hem!

Maarja weetje. Je kunt er echt niets tegen doen, en die mensen het gaan verbieden. Je kunt nu moeilijk tegen die mensen gaan zeggen dat ze er niet over mogen schrijven,terwijl de anderen die zich er wel goed in kunnen formuleren het wel mogen. Dan is het gewoon het beste,dat jij die mensen die er niet zo goed in zijn,die verhalen gewoon negeert.

Lees dan eerste korte inhoud >.<" Of enkele pagina's uit dat boek...

Oke alleen als je de korte in houd lees, lijkt het me vaak leuk en dan pleur ik als ik die winkel uit ben de bon weg:P

Some angels have no wings.

dan kan je ook beginnen zeiken over de mensen die boeken schrijven, hun maken ook niet altijd alles mee wat ze schrijven hoor ><. Laat ze toch doen. Mensen die erge dingen meegemaakt hebben, beslissen zelf of ze die quiz willen volgen.

-

Pufash schreef:
    dan kan je ook beginnen zeiken over de mensen die boeken schrijven, hun maken ook niet altijd alles mee wat ze schrijven hoor ><. Laat ze toch doen. Mensen die erge dingen meegemaakt hebben, beslissen zelf of ze die quiz willen volgen.

dat zo wat zijn dan heeft/kan
    -Stephanie meyer een relatie met een vampier gegaan
    -Is JK Rowling naar zweinstein gegaan
    -Kan simone van der vlught geesten zien

moet ik door gaan?

Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

Ik snij en ik vind het niet erg om het terug te lezen. Like, ik ga daar echt niet zielig over doen of zo.
    Maar als je het niet leuk vind, om het terug te lezen/zien.
    Stop dan maar met boeken lezen en tv kijken, schat. Daar komt het ook voor, nog meer als op Quizlet. (;

You move me ......... Kurt

ik bemoei me hier maar niet mee.. 0o

AAP

Ja ik vind het af en toe ook erg heftig maar sommige kunnen dat best mooi schrijven.. Maar waar ik van walg is het zinnetje Er komt wit spul uit zijn PIEP grr.. Heel vaak gelezen bah xd shhaha..

...

In boeken en films,... komt dat toch ook voor?

Neah.
    Ik vind dat mensen te snel dingen gaan betrekken op zichzelf weetje.
    Ik heb genoeg dingen maar ik ga ook niet beetje zelfmedelijden zitten hebben.
    Ik zou het nogal zwak van mezelf vinden om bij elke confrontatie met mijn (ex-)problemen in een hoekje te gaan zitten janken.
    Je kan het misschien respectloos vinden, maar waarom heb jij daar last van.
    Dan klik je het toch gewoon weg? =/

Mew <3

Immortal schreef:
    (...)
    dat zo wat zijn dan heeft/kan
    -Stephanie meyer een relatie met een vampier gegaan
    -Is JK Rowling naar zweinstein gegaan
    -Kan simone van der vlught geesten zien

moet ik door gaan?

Voor mijn part ga je door, in de 'fictiewereld' is alles mogelijk. Leg je dáár maar bij neer.

-

JOYCEVIPx schreef:
    Ik snap wat je bedoeld. Maar in boeken en films kom je het ook tegen. Dus het is niet bepaald iets dat je alleen op Quizlet tegen komt.

I need you like a heart needs a beat

Als je iets ergs hebt mee gemaakt en dat soort dingen juist wilt vermijden moet je zeker achter Quizlet gaan ;')

Sorry dude, niemand hier zal er rekeing mee houden. Ze schrijven gewoon wat het best bij hun verhaal past, en dat zullen ze niet speciaal hélemaal gaan veranderen voor jou of je vriendjes. En dan kan je ons hier trouwens wel aanklagen, maar op TV in films en alles gebeurd het ook.

En was jij toevallig niet dat meisje dat zei dat ze iets te maken heeft met de maffia? ><

Scream for mercy!

JOYCEVIPx schreef:
    Ik snap wat je bedoeld. Maar in boeken en films kom je het ook tegen. Dus het is niet bepaald iets dat je alleen op Quizlet tegen komt.
    En hier sluit ik me bij aan (:

Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

If you don't like it, then why do you read it?
    Gewoon wegklikken als je het niet leuk vind om te lezen. Niet alles en iedereen kan aan jou verwachtingen voldoen.

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3