• Oke weetje, wat ik haat dat mensen doodleuk neer zeten hoe tom zijn pik overal en nergens in steekt, hoe iemand zicht 'depressief' moet voelen dat die persoon zicht snijdt omdat ie 'depressief is' Of toevallig een eetstoornis hebben! Of wat dan ook, Al die blabla schit mensen schijven er dood leuk over, Alleen de persoon die het wel hebben of wat dan ook, die denken och niemand weet hoe ik me voel! Mensen schrijven te makkelijk! De personen die zulk soort dingen hebben en die hulp hebben voelen zich denk ik behoorlijk rot omdat een iemand er dood leuk een quiz over maak..
    Mensen moeten de angst hebben gevoelt voor dat je er over kan schrijven!

    ( is een mening, ook van mij)

    Ps; Laat dit alsjeblieft een topic zonder ruzie zijn, en niet 'ik scheld en blaf iedereen af', oké?

    XX louisa



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Spelfout verbeteren)


    Some angels have no wings.

    Ik snap het niet helemaal, denk ik.

    Ik ken er echt pist om woorden, omdat ik ook 5 jaar lang problemen had en dacht ogh jah ik kan het zelf wel oplossen, en daar door werd ik mega deperresief


    Some angels have no wings.

    ik snap wat je bedoeld, maar als je ook gewoon in boeken kijkt komt het er ook in voor..
    bijv. boeken over een meisje met anorexia dat heb je hier ook..
    mensen willen gewoon spanning in hun verhalen houden ik zelf ook, dat geef ik toe

    Ik denk dat je bedoelt dat mensen schrijven over dingen die ze niet hebben meegemaakt en dat je dat niet leuk vindt?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dat is al langer bekend.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik snap wat je bedoeld. Maar in boeken en films kom je het ook tegen. Dus het is niet bepaald iets dat je alleen op Quizlet tegen komt.

    xCIxTHx schreef:
    ik snap wat je bedoeld, maar als je ook gewoon in boeken kijkt komt het er ook in voor..
    bijv. boeken over een meisje met anorexia dat heb je hier ook..
    mensen willen gewoon spanning in hun verhalen houden ik zelf ook, dat geef ik toe

    Mensen die boeken schrijven over echte gevoelens, echte erge dingen informeren zich meestal altijd. Ze willen weten hoe het voelt en gaan daardoor normaal altijd met iemand praten die het echt heeft meegemaakt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    JOYCEVIPx schreef:
    Ik snap wat je bedoeld. Maar in boeken en films kom je het ook tegen. Dus het is niet bepaald iets dat je alleen op Quizlet tegen komt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik snap wat je bedoeld. Maar in boeken en films kom je het ook tegen. Dus het is niet bepaald iets dat je alleen op Quizlet tegen komt.


    I know alleen echt, ik bedoel ik heb veel fout gedaan en mensen schrijven er zoo makkelijk over! Ik weet echt hoe het voelt om de eerste keer te snijden en denken dat het de 7de hemel is ! Terwijl je weg rot in problemen!


    Some angels have no wings.

    Ach ja, zo bedoel je. Nou weetje wat ik vind? Ik heb ook problemen, jaja whatever, maar maakt dat uit dan? Als mensen het leuk vinden om daarover te schrijven, dan is dat toch hun probleem? Lees de boeken van tegenwoordig maar eens; Die gaan alleen maar over zelfmoord, depressies, kanker, anorexia etc. En wat kan je er tegen doen? Niets? Da's waar. Waarom laat je het niet gewoon? Like, als mensen het leuk vinden om daarover te schrijven, kan ik ergens wel begrijpen omdat ze wat meer spanning in hun verhaal willen. Laat het gewoon, er is toch niets wat je er tegen kan doen ; )

    Sorry maar dat vind ik best wel bullshit. Ik begrijp je standpunt, maar is dat nu zo erg?
    Er is niemand die je dwingt om die verhalen te lezen...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Tranquillity schreef:
    Dat is al langer bekend.


    I recycle my thoughts.

    Vleermuisjeh schreef:
    (...)

    I know alleen echt, ik bedoel ik heb veel fout gedaan en mensen schrijven er zoo makkelijk over! Ik weet echt hoe het voelt om de eerste keer te snijden en denken dat het de 7de hemel is ! Terwijl je weg rot in problemen!

    Maar het hangt er dan ook vanaf bij wie je het leest. Als je het bij sommige leest heb je het soms dat het u echt raakt en dat je er niet zo over denkt. Maar dan heb je er weer die er gewoon dood leuk gaan over schrijven gewoon om spanning in hun verhaal te hebben. Maar het niet goed kunnen formuleren.

    Er is niemand die je dwingt om die verhalen te lezen...


    Je hebt gelijk alleen niet naa als ik steeds weer een boek in me jatten heb, die er overgaat! Waarvan ik de bon weg gooi :O:P


    Some angels have no wings.

    Maar het hangt er dan ook vanaf bij wie je het leest. Als je het bij sommige leest heb je het soms dat het u echt raakt en dat je er niet zo over denkt. Maar dan heb je er weer die er gewoon dood leuk gaan over schrijven gewoon om spanning in hun verhaal te hebben. Maar het niet goed kunnen formuleren


    Juisttem, jij snapt hem!


    Some angels have no wings.