• En dat zie je in dit filmpje.

    Warning: Niet geschikt voor overgevoelige personen! Hij is echt ranzig. Lees hieronder.

    Opgepast! Als het leeftijdsgebonden zou zijn zou je kunnen rekenen op 16+ of 18+. Er worden beelden vertoont van botten in bijv. armen als het weefsel erom heen is afgestorven. De personen in kwestie leven dus nog gewoon, maar hebben nog maar een halve arm, been of iets dergelijks. Dus denk even na voor je hem wilt zien. De schokkende beelden bevinden zich pas wat verder op in het filmpje.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    (...)
    Maar koop dan 'normale' drugs. En ga niet één of andere anti-depressiva middeltje in je aderen spuiten. Ik bedoel; Dan heb je het er wél zelf naar gemaakt. Gewoon niet experimenteren met dat soort spul. ><

    Ja da's waar! Sowieso al niet gebruiken, maar als je het dan wel doet, wees dan zo slim om 'normale' en goede kwaliteit producten te kopen ofzo o.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Repeat schreef:
    Ieuw.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Ja da's waar! Sowieso al niet gebruiken, maar als je het dan wel doet, wees dan zo slim om 'normale' en goede kwaliteit producten te kopen ofzo o.O

    Ja, precies! Daarom vind ik wel gewoon dat het gedeeltelijk hun eigen schuld is. ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    jummiiee, lekkaaah (krul)

    Liess schreef:
    (...)
    Ja, precies! Daarom vind ik wel gewoon dat het gedeeltelijk hun eigen schuld is. ^^

    Sowieso dat het hun schuld is, je moet al niet met drugs beginnen, maar goed.
    Dit is nu toch ook niet echt wat ze verdienden volgens mij o.o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    En ik dacht dat ik tegen vieze dingen kon en ik wel chirurg kon worden OO


    Only losers can act the way you do

    Als je niet wil kotsen, kijk dan vannaf 4:40 NIET verder ^^
    Wat een prachtig gezicht moet dat zijn; zie je je eigen arm openliggen.
    Die voet is ook mooi trouwens.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    StoneCold schreef:
    Als je niet wil kotsen, kijk dan vannaf 4:40 NIET verder ^^
    Wat een prachtig gezicht moet dat zijn; zie je je eigen arm openliggen.

    Ja wauw dude, wat prachtig; Ik kan mijn eigen BEENDERE zien :'DDDD

    omg, ik heb het maar een paar seconde gezien, en da's al genoeg ik wil gewoon niet weten wat er nog allemaal valt te zien :s

    UseSomebody schreef:
    omg, ik heb het maar een paar seconde gezien, en da's al genoeg ik wil gewoon niet weten wat er nog allemaal valt te zien :s
    Een arm die helemaal openligt waarvan je je eigen beenderen kunt zien. :9~


    Only losers can act the way you do

    LizesDrol schreef:
    (...)Een arm die helemaal openligt waarvan je je eigen beenderen kunt zien. :9~
    okee -_- dat is dus wat ik niet wou weten ^^

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ja wauw dude, wat prachtig; Ik kan mijn eigen BEENDERE zien :'DDDD

    Sarcasme? Nee, eerder sadisme :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    LizesDrol schreef:
    (...)Een arm die helemaal openligt waarvan je je eigen beenderen kunt zien. :9~


    EN DAT IS ZO LEKKAAAAAAAH 8D

    StoneCold schreef:
    (...)
    Sarcasme? Nee, eerder sadisme :'D


    Allebei buhaha 8D Nee maar, moet fasinerend zijn zo je eigen arm zien liggen mét alles wat erin hoort 8D

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Allebei buhaha 8D Nee maar, moet fasinerend zijn zo je eigen arm zien liggen mét alles wat erin hoort 8D

    Daar ga ik even over filosoferen.
    /filosofeer


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.