• Ik zoek nog een paar leuke stories om te lezen.
    Heeft iemand nog een paar stories voor mij.


    Verhalen die over:
    - onbekende personen
    - harry potter ( alles)
    - wolven
    - vampiers
    - tijdreizen
    - wisseldrank

    Ik lees geen:
    - Justin bieber
    - twilith
    - one direction
    - andere bekende sterren/zangers

    Ik lees niet alle verhalen want ik heb er genoeg te volgen en niet alles intreseerd mij.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik heb er eentje over onbekende personen en vampiers *O* Zie beschrijving of 't je wat lijkt. Hier wordt actief aan gewerkt.



    'Sommige veldslagen win je en andere verlies je. Als je de oorlog maar wint.'

    Wanneer de ogen van Fjodor Koltsov voor het eerst die van Odile Lavossa kruisen, beseft hij zich nog niet dat deze jonge, geestelijk verwarde en getraumatiseerde vrouw ooit zijn machtigste opponent zou worden. Iemand zowel geliefd en gehaat door velen, een inspiratiebron, een antiheld. Maar wat als de leerling zich tegen de meester keert en dreigt te vernietigen waar hij jaren voor heeft gewerkt?

    Als Odile Lavossa voor het eerst
    in de ogen van Fjodor Koltsov kijkt, weet ze nog niet dat hij haar om zou smeden tot een beruchte moordenaar. Een pure sadist, in staat om leven af te nemen zonder berouw. Een vrouw die niet bang is voor de dood, maar wel om volledig te leven.
    Maar is leven nog wel mogelijk als je gedwongen bent als parasitair wezen voort te bestaan, terend op het bloed van onschuldigen?

    Een verhaal over een vrouw die zoekt naar de eer die haar is ontnomen, eentje over lef, vastberadenheid, vriend en vijand en ja, zelfs een verhaal over de zoektocht naar warmte en geborgenheid in een koude wereld.

    16+ vanwege geweld in z'n vele facetten. I won't hold back, dus wees gewaarschuwd :]


    A Killer's Instinct [16+]


    No growth of the heart is ever a waste

    http://www.quizlet.nl/stories/66026/paranormal-girls-dont-cry/

    Kijk maar of je het wat vind ;3


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star

    ‘You have enemies? Good. That means you’ve stood up for something, sometime in your life.’
    - Winston Churchill


    Ze denken dat ik dood ben. Dat Morrígan ons vijftien jaar geleden allemaal vernietigd heeft. Ze loog. En nu zal ik haar laten zien wat er gebeurt als je met vuur speelt.

    Wanneer de zestienjarige Evelyn Blackwood na de dood van haar moeder naar het wereldberoemde en drukbevolkte Londen verhuist, wordt haar leven totaal op zijn kop gezet. Van het ontdekken van haar buitengewone verleden, tot aan het aanvaarden van haar plicht in het heden en haar positie in de toekomst; niets zal ooit meer hetzelfde zijn. En dat geldt niet alleen voor haar.

    ‘Het was stom van je om hier te komen, liefje. Heel stom.’
    ‘Nee,’ fluister ik met strak opeengeklemde kaken terug, ‘jij bent degene die stom is geweest.’



    Link.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:00 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    Het is een soort van waargebeurd dagboek over mijn beste vriendin met anorexia.
    klik.


    your eyes are like stars in the night.



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    Misschien dat je dit iets vindt? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    http://www.quizlet.nl/stories/66272/moordjongen/

    Het gaat over Durante, een jongen die veel gepest wordt, op een dag
    is hij het zat en besluit een lijst te maken. Een lijst waarin hij de
    namen zet van alle mensen die hem hebben gepest/nog steeds pesten.
    Hij wil wraak. Hij gaat ze vermoorden.

    x


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary


    I was an angel living in the garden of evil

    you belong with me, staat op me profiel

    en natuurgebonden van aquila

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 21:53 ]


    Nagini, vernoemd naar de slang van Voldemort is de dochter van de
    Duisterste tovenaar aller tijden. Ze verbleef 14 jaar lang bij de familie Malfoy en gaat voor het eerst naar Hogwarts. Niet om te leren maar om Harry Potter in de val the lokken. Ze weet niet wat Liefde is, vriendschap
    of medelijden. Ze is uitgehuwelijkt aan Draco Malfoy waar ze op haar 20e mee zal trouwen.
    Maar er komt iemand anders tussen...



    Is dit Voldemorts beste plan...of grootste Fout?




    Who said that she had a mother, if no one knows she was born?

    If she was born..

    Klik op het plaatje ^^
    Het is trouwens niet echt een lovestory

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 21:22 ]


    =

    Raindrops [Lily Luna Potter]




    Lily is vurig, slim, vriendelijk, avontuurlijk, moedig en ze lijkt sprekend op haar grootmoeder Lily Evans. Haar leven verloopt soepel en ze geniet voluit van haar schooltijd. Ze heeft een geweldige familie en haar beste vriend is haar neef Hugo Weasley. Ze zijn samen opgegroeid en beleven samen de gekste dingen. Maar dit jaar gaan er dingen veranderen op school. Lily's broers zijn van school, Scorpius Malfoy, de jongen die ze absoluut niet uit kan staan is blijven zitten en haar vriendje Aiden gedraagt zich vreemd.




    Love isn't perfect [A Sirius Black story]




    Sirius komt eindelijk het meisje van zijn dromen tegen. Ze is perfect en met haar is hij gelukkiger dan wanneer dan ook. Maar is Winter wel juist voor hem? Is ze wel wie ze zegt dat ze is?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Changing Rooms

    Noah, Sterre, Jade, Rose, Brooke en Mikayla zijn zes vriendinnen die op vakantie gaan naar Mallorca. De zes vriendinnen komen een andere vriendengroep tegen waardoor ze Chase, Matthias, Joshua, Keith, Austin en Drew leren kennen. Ze zitten in het zelfde hotel. Als de DJ van het hotel met een oud spelletje komt, om de sleutels in een mand te doen en welke sleutel je trekt bij diegene moet je op de kamer blijven voor de rest van de vakantie, doen ze alle twaalf er aan mee. Maar of het een goed idee was? Een van hun gaat over zijn of haar grenzen. Een vergeet iemand die thuis zit te wachten. En de andere hebben te maken met gevoelens, die ze nog niet eerder kenden, voor iemand anders.

    -onbekende personen

    Bite me

    Bite me verteld het verhaal van Lilith en Joey Segreto.
    Lilith en Joey zijn alles behalve normaal. Ze hebben een geheim die ze al honderden jaren geheim moeten houden.
    Met dan aan Joey’s onvoorzichtigheid moeten de twee noodgedwongen verhuizen naar Knightdale. Lilith, die al jaren een normaal leven probeert te lijden, ziet dit als een nieuwe kans voor Joey. Joey daar in tegen houd vast aan wat hij is en wat hij altijd al heeft gedaan.
    Gaat het Lilith lukken om haar jaren lange geheim ook hier in Knightdale geheim te houden? En gaat het haar lukken om Joey te veranderen in een ‘’normaal’’ mens?

    -vampier verhaal

    Ben met beide actief bezig.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 22:47 ]


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Love isn't perfect en You make me feel like 1000 butterflies in the sky en Paranormal girls dont cry

    was ik al aan het lezen, allemaal stuk voor stuk spuper mooie story's(H)
    heeft iemand verder nog een leuke story die moet lezen?;)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?




    Enjoy ;3

    - Onbekende personen


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Gedoemd voor een eeuwigheid


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."