• Ik ben dus echt een ramp om met kleine kindjes om te gaan. En nu is er hier bij mij thuis een klein feestje en is hier zo een klein kindje van een jaar of 4. Dus die zit juist in zijn periode dat die bij alles vraagt: waarom?wat is dat?Wat ben je aan het doen. Zo van die vragen waar je echt zot van kan worden. En ik omdat ik dus echt een ramp ben om met kleine kindjes om te gaan vind ik dat echt vet vervelend dat die naast me staat: Wat ben je aan het doen? Wat is dat waar je nu op zit? Waarom doe jij dat?

    zech gewoon dat et iets is voor grote mensen en dat hij/zij ff moet gaan spelen. werkt bij mijn nichtjes ook altijd.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    zech gewoon dat et iets is voor grote mensen en dat hij/zij ff moet gaan spelen. werkt bij mijn nichtjes ook altijd.

    Die kleine komt altijd terug. Nu heeft hij juist een kei hard stinkende scheet gelaten terwijl hij naast me stond -_-' ik vergaste.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Die kleine komt altijd terug. Nu heeft hij juist een kei hard stinkende scheet gelaten terwijl hij naast me stond -_-' ik vergaste.
    ooo arme jij.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Vraag of ie weg wil gaan ?

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Die kleine komt altijd terug. Nu heeft hij juist een kei hard stinkende scheet gelaten terwijl hij naast me stond -_-' ik vergaste.

    doet me denken aan mijn hond :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Leid hem op de één of andere manier af met een speeltje? Misschien dat 'ie dan blijft spelen en je met rust laat.


    -

    whaha, zeg gewoon dat je met rust gelaten wilt worden!
    'Waarom?'
    "Nou DAAROM!!! dat hoef jij niet te weten daar ben jij te klein voor!"
    miss gaat ie dan wel weg:P dat werkt bij mij wel altijd :D

    en anders weet ik het ook niet

    geef hem een lolly als ie beloofd niet meer terug te komen?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    zeg dat hij je met rust moet laten,omdat je het niet leuk vind dat hij heel de tijd bij jou staat en vragen stelt.
    Als hij dan vraagt waarom,zeg je dat je het juist hebt gzegd (:
    En,ga anders gewoon weg,zonder hem,en negeer hem...hahahahaa :D[ijzeren opvoeding]


    everybody needs a song.

    of

    'Waar zit jij op?'
    'Ik zit op een stoel! en waarom?, omdat ik nergens anders kan zitten, ik ben even bezig (bv: computer) en ik kan nergens anders met de computer zitten en waarom niet? dat heb ik net verteld!
    xD soms klinkt het wat streng maar meestal houden ze op!

    lol xD
    ik ben stiekem blij daar nog geen last van heb bij Kamille, ze is net 4 jaar geworden ^^
    <3.


    Your Butt is Mine!

    SHAKExSKITT schreef:
    lol xD
    ik ben stiekem blij daar nog geen last van heb bij Kamille, ze is net 4 jaar geworden ^^
    <3.

    Ooh man,ik wil die kleine weg. Ik heb nu al 3 keer een andere film opgezet en 3 keer zegt hem: ik zie die film graag. En zit hij na nog geen minuut terug rond te lopen dat hij hem niet wilt zien -_-'

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ooh man,ik wil die kleine weg. Ik heb nu al 3 keer een andere film opgezet en 3 keer zegt hem: ik zie die film graag. En zit hij na nog geen minuut terug rond te lopen dat hij hem niet wilt zien -_-'

    Elke vrijdag weer moet ik met haar naar de 3 biggetjes kijken xD ik ken de tekst en de danspasjes uit mijn hoofd xD

    VEEL SUCCES <3.


    Your Butt is Mine!

    SHAKExSKITT schreef:
    (...)
    Elke vrijdag weer moet ik met haar naar de 3 biggetjes kijken xD ik ken de tekst en de danspasjes uit mijn hoofd xD

    VEEL SUCCES <3.

    Omg rampzaaaaalig om het elke keer opnieuw te zien :'D

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Omg rampzaaaaalig om het elke keer opnieuw te zien :'D

    Zeg da wel ;)
    Maar ik zie ze graag ^^
    <3.


    Your Butt is Mine!