• Ik zou vandaag gaan zwemmen/chillen met wat vrienden x_x kan ik niet omdat mijn ouders wat met het ''gezinnetje'' willen doen. of te wel ; stom fietsen,naar slechte feestjes,naar famillie leden toe die ik haat en spelletjes als mens-erger-je-niet spelen. ik haat mens-erger-je-niet X_x

    dus. wie heeft dat ook wel is en ideetjes hoe nicol er onderuit komt /? X_x


    We can only learn to love by loving.

    Met je ouders praten. Tegen hen zeggen dat je al wat ouder wordt en dat je vrienden af en toe voor gaan op je familie en gezin. Je gezin en familie ken je al sinds je geboorte, toen je klein was, was je nog afhankelijk van hen en vondt je het geweldig bij hen te zijn. Maar nu moet je proberen je lis te trekken van die familie, onafhankelijk worden, zodat het niet zo moeilijk is als je het huis verlaat.
    Zo'n praatjes werken altijd bij mij :D

    Fighter schreef:
    @ xNEE
    heb k altijd
    en ik heb nu ruzie met mijn moeder omdat ik niet met hun naar een kutpinksterfeest wil. ik schaam me dood met hun x_x mijn moeder doet net alsof ik 3 ben en dat ik nog haar een handje moet geven enzo :x echt vreselijk

    Ja, dat ken ik wel :x
    Mijn moeder gaat áltijd tegen iedereen mijn levensverhaal lullen ><'
    Dat ze dat dan over zichzelf zegt ofzo @:
    Maar. Kun je gewoon niet zeggen; ik ga niet, en ik wil gewoon niet. pech.
    Je moeder kan je moeilijk dwingen, lijkt mij...

    Als je nu zegt dat je die feesten beu bent en dat ze toch elk jaar hetzelfde zijn en dus makkelijk een paar kan overslaan. Of je zegt dat je nog voor school moet werken, een uurtje ofso.

    PoisonIvy schreef:
    Gewoon niet luisteren? Het huis uitrennen en vanavond weer terugkomen?

    Zeggen dat het sneu is voor je vrienden dat je met ze afgesproken hebt en dan op het laatste moment zeggen dat je niet kan.


    I live for the applause, you will die for it.