• Ik zou vandaag gaan zwemmen/chillen met wat vrienden x_x kan ik niet omdat mijn ouders wat met het ''gezinnetje'' willen doen. of te wel ; stom fietsen,naar slechte feestjes,naar famillie leden toe die ik haat en spelletjes als mens-erger-je-niet spelen. ik haat mens-erger-je-niet X_x

    dus. wie heeft dat ook wel is en ideetjes hoe nicol er onderuit komt /? X_x


    We can only learn to love by loving.

    Dat ken ik^^
    Maar 'k ben oud genoeg om gewoon te zeggen dat ik niet mee ga.
    Nou zeg dat je je plotseling niet zo goed voelt, of dat je toevallig vandaag een belangrijke taak wilde afmaken en dat je daarvoor naar een vriendin moet?:'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ken ik niet..
    maar wat is mens-erger-je-niet?


    -

    @Pufash
    het meest slechte spel ooit gemaakt :x


    We can only learn to love by loving.

    Pufash schreef:
    Ken ik niet..
    maar wat is mens-erger-je-niet?

    Een gezelschapspel :Y)
    (dat ik speelde toen ik zes jaar was trouwens =X, haat aan dat spel.)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    dat ken ik....gelukkig doen we dat niet zo vaak:Y)

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Een gezelschapspel :Y)
    (dat ik speelde toen ik zes jaar was trouwens =X, haat aan dat spel.)

    ik ook, ik verloor altijd alle spelletje :'D

    zeg tegen je ouders dat je dat met je vrienden al eerder had afgesproken en als ze dat willlen moeten ze er maar eerder mee aankomen


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Same hier, ik MOET vandaag mee zwemmen. Dit kan je er tegen doen; Niks.
    Zeg dat je bijvoorbeeld een uurtje meegaat, en dat je dan daar naar toe wilt?


    You move me ......... Kurt

    Dan DEDEN wij vroeger, maar nu hebben mijn ouders het te druk daarvoor (niet dat ik dat erg vind(A))


    Like everybody and trust no one.

    Helemaal geen last van dus ik zou ook niet weten wat je kan doen om eronder uit te komen.

    Misschien gewoon zeggen dat je geen zin hebt? x']

    jah heb ik ook.
    als ik naar de stad ben geweest, en ik wil de volgende dag weer, dan zegt me pa; nee vandaag blijf je maar thuis!
    je bent altijd weg, blablablaaa.

    0o


    AAP

    Mijn vader was ook in zo'n bui n.n
    Hij wilde gezellig gaan fietsen x.x
    Gelukkig kwam mijn broer tot het idee om richting Pinkpop te gaan, maar met de fiets is dat een beetje té ver, nu moet hij een stukje met de auto, en er passen maar 2 fietsen op de fietsendrager :Y)
    Maar, het beste is om gewoon te zeggen dat je niet meewilt n.n
    En als het dan moet, heb dan een gezicht dat op onweer, dan mag je de volgende keer misschien wel thuisblijven x.x

    @ xNEE
    heb k altijd
    en ik heb nu ruzie met mijn moeder omdat ik niet met hun naar een kutpinksterfeest wil. ik schaam me dood met hun x_x mijn moeder doet net alsof ik 3 ben en dat ik nog haar een handje moet geven enzo :x echt vreselijk


    We can only learn to love by loving.

    heb ik ook altijd. zeg dat ej anar evrjaardag van vriendin gaat? of ga gewoon. zou ikw el doen. ik ga altijd gewoon maar weg als ik neit mag, tenzij ik er neit zelf heen kan

    Gewoon niet luisteren? Het huis uitrennen en vanavond weer terugkomen?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.