• Ik zit nu al de hele tijd op Willekeurige Story te klikken, in de hoop dat ik eentje van mij tegen kom.
    Je hebt geen idee hoe lang je moet klikken..
    Wat me ook opvalt..
    Soms hebben mensen écht lelijkte templates en stomme fouten in hun titels.
    Om van dwaze titels nog maar te zwijgen. (A)

    Heb ik ook al vaak gedaan. En er staat meestal geen goede tussen. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Deed ik gister nog =}
    Ik heb echt plat gelegen van het lachen als ik die templates/titels zag.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Idd. :'D zo'n beetje de helft van de titels hier is in het slecht engels en sommige mensen hebben géén gevoel voor kleurencombinaties. X:
    Maar, je kan dus nog wel even doorklikken :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    inderdaad :X
    je vraagt je soms echt af: is die nou kleureblind? - damn, wat een domme titel!


    -

    Blondiepants schreef:
    inderdaad :X
    je vraagt je soms echt af: is die nou kleureblind? - damn, wat een domme titel!

    Indd. (nerd)

    Fortune schreef:
    Heb ik ook al vaak gedaan. En er staat meestal geen goede tussen. ><

    Juist! Vaak trek ik dit gezicht; oô

    Maar je kan m toch gewoon zo maken dat ie een standaard layout heeft? Wat maakt het dan uit dat diegene geen smaak heeft..
    En vraag anders in t forum of mensen goede stories kennen?:]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Hahhaha, ja.
    't zijn amateurs, neem ze het niet kwalijk, wijs ze erop daar leren ze van :Y)

    Screwed schreef:
    Idd. :'D zo'n beetje de helft van de titels hier is in het slecht engels en sommige mensen hebben géén gevoel voor kleurencombinaties. X:
    Maar, je kan dus nog wel even doorklikken :'D

    En slecht nederlands ook (nerd)
    Jaa, ik ga even verder gaan klikken. (nerd)

    yep soms dank je echt van WTF en sommige zijn gewoon irritant zoals die met die puntjes


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    yep soms dank je echt van WTF en sommige zijn gewoon irritant zoals die met die puntjes

    ookal of met duizenden |||| [][][][]
    urgh?

    Sorry hoor , ik vind dit beetje nergens opslaan,ik bedoelmaar, als iemand die tittel leuk vond voor bij z'n serie , wie weet? , je weet ook nog niet echt waar de serie over gaat en wat er gaat gebeuren, miss past die titel juist heelgoed bij de Serie en Qua kleuren , iedreen heeft een andre smaak of niet?, En die [1] [2] |3| |4| zijn gwn om deelen aan te geven das gewoon handig,O____O
    Dit is een beetje iemands smaak afkraken, En stel je voor iemand heeft er echt heel goed over na gedacht over de tittel beetje Respect loos dat je dan zo mee omgaat, het is idd jou mening, maar je weet niet hoe hard dat bij een persoon kan over komen, Meesten mensen hier op quizlet, Halen Inspiratie uit rl.

    xx


    I'm locked away inside this grave

    ETFxYoessii schreef:
    Sorry hoor , ik vind dit beetje nergens opslaan,ik bedoelmaar, als iemand die tittel leuk vond voor bij z'n serie , wie weet? , je weet ook nog niet echt waar de serie over gaat en wat er gaat gebeuren, miss past die titel juist heelgoed bij de Serie en Qua kleuren , iedreen heeft een andre smaak of niet?, En die [1] [2] |3| |4| zijn gwn om deelen aan te geven das gewoon handig,O____O
    Dit is een beetje iemands smaak afkraken, En stel je voor iemand heeft er echt heel goed over na gedacht over de tittel beetje Respect loos dat je dan zo mee omgaat, het is idd jou mening, maar je weet niet hoe hard dat bij een persoon kan over komen, Meesten mensen hier op quizlet, Halen Inspiratie uit rl.

    xx

    ParodyOnLife schreef:
    (...)
    ookal of met duizenden |||| [][][][]
    urgh?

    ja presies. dat is irritant zeker als ze dan bij laats gemaakt staan
    @ETFxYoessii: ik bedoel niet [1][2] maar [[1]]][[[[2]]]] of word.......word......word.....


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ooh,dat. Dat is dan wel weer onodig, maar als iemand daar mee inpiratie opwekt? kan die het daarna wel verwijderenXD


    xx


    I'm locked away inside this grave