• Het verhaal:
    Een band is geweldig zou je denken. Maar dat is het niet. Zeker als je net begint en niemand in je gelooft. Dan haakt iedereen af en is Emelie, de zangeres, alleen over.

    Rollen:
    - Zangeres = Emelie (stond al vast :p)
    - Gitariste = Elle
    - Basist/e
    - Drummerster = Shanice
    - Toetsenist/e
    - Manager (de vorige is ontslagen)
    - Groepje meisjes/jongens die de band heel de tijd pesten en hun optredens saboteren (3/4 mensen) = Veronique,Melissa,... en ...

    Ik wil de naam, leeftijd, karakter, de reden waarom je in de band/stalksters wilt en een foto of naam scene/model/acteur/...

    Titel: ?

    Ik wil zo'n pestmeisje zijn ;l

    Naam: Veronique
    Leeftijd: 20
    Karakter: Bitchy, venijnig, arrogant en geheimzinnig.
    Ze doet het omdat ze jaloers is op de band, maar dat mag niemand weten!
    Foto: Veronique

    Ohja, dat meisje is Gigi Ravelli
    die van GTST uit NL enzo ;p

    Ik heb geen inspi sorry o_O


    Look at me, do you like what you see?

    eigenlijk wou ik wel de gistarist zijn.. maar ik zelf heet ook Elle.. x']
    dus dan heten er 2 zo.
    Dus dat word dat een betje ingewikkeld..
    Wel leuk iedee trouwensn


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    victory schreef:
    eigenlijk wou ik wel de gistarist zijn.. maar ik zelf heet ook Elle.. x']
    dus dan heten er 2 zo.
    Dus dat word dat een betje ingewikkeld..
    Wel leuk iedee trouwensn


    Je mag de basiste Elle zijn ;p

    Naam, leeftijd, karakter, waarom ze in de band wil en foto :D

    OKe dankje! =]
    Gitarist
    Naam:
    Elle
    Leeftijd:
    18
    Karakter:
    Vrolijk, Melig, Spontaan, snel op haar teentjes getrapt, Denkt niet na voordat ze iets zegt, is niet op haar montje gevallen, en snel jaloers.
    Reden:
    Ik heeel goed gitaar kan spelen. En Het super vind om op het podium te staan.
    Foto:
    Elle


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Pestermeisje

    Naam
    Melissa

    Leeftijd
    25

    Karakter
    Bitchy, arrogant, verwend, windt jongens om haar vinger en laat meisjes zich minderwaardig voelen.

    Reden
    Ze niet in de band mocht+de meisjes in de band krijgen veel aandacht en dat is dus minder aandacht voor haar!

    Foto
    Melissa


    Look at me, do you like what you see?

    Rol : Drumster

    Naam : Shanice

    Leeftijd : 20 ?

    Karakter : Actief,Druk,Melig,Grappig,Bemoeial,Spontaan,Beterweter

    Reden :
    Ik niet bang ben om op het podium te staan,en ik al toen ik 2 was begon op potten en pannen te slaan!En omdat ik me goed kan af reageren door te drummen.

    Foto :
    http://media.photobucket.com/image/hilary%20duff%20brown%20hair/fastfoodjunkie/Hilary%20Duff/HilaryDuff2.jpg


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik wil ook wel zo'n pestpersoon zijn. Lijkt me gaaf :'D
    Naam: Jade
    leeftijd: 18
    Karakter: Intelligent, rustig, geheimzinnig/mysterieus, vastberaden.
    Waarom haat aan de band: Omdat ze naar Jades mening kwalitatief bagger zijn (ze is niet tevreden over het gitaar- en zangwerk) en hun genre helemaal verneuken. Maar stiekem is het haar vurige wens om zelf in een band te zitten dus jaloezie speelt ook een rol.
    Foto


    No growth of the heart is ever a waste

    bedankt voor de rol!


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol: Toetseniste

    Naam: Nathalie

    Leeftijd: 18

    Karakter: soms naïef, erg aardig, erg optimistisch. Kan op sommige momenten heel actief zijn, maar op het volgende moment opeens heel rustig zijn.

    Reden: Toetseniste zijn is gewoon geweldig! Ik kan helemaal opgaan in het bespelen van een toetseninstrument...Reden is ook dat ze al sinds vroege leeftijd keyboard begon te spelen omdat haar vader dat geeft. En het is natuurlijk geweldig om op het podium te staan en die mensen een leuke avond te geven ^^.

    Foto: http://api.ning.com/files/AmCOHkg0ArKFhvXAC737tj1fNsfgN2fuStuLuEfvLsimfhLgeEbnOBHq6JzLwa-HfleXJiMAziBIRAHaDQ0V9pKewThkgsWK/angela.jpg


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have