• Ik zoek al ongeveer 2 jaar naar een gsm als deze : http://www.letsgomobile.org/images/news/lg/lg-ks-360.jpg en die heb ik dus ook gevonden, maar ik heb hier en daar al gehoord dat LG eigenlijk niet zo'n goed merk is en dat die gsm's nogal snel kapot zijn. Mijn vriendin heeft de LG KS 360 al enkele maanden en heeft er nog geen problemen mee gehad, maar zij kan gewoon toeval hebben. Zijn er mensen die al 'ervaring'/problemen, hebben (gehad) met het merk LG?


    -

    Alysse schreef:
    (...)
    Samsung, samsung, samsung :9~
    Motorola heb ik nu en dat is slecht. :|


    En het zijn lelijke gsm's [van motorola] :X
    samsung is zalig, maar ik ben het beu ^^


    -

    Pufnographic schreef:
    (...)
    dacht ik al, maar ik heb mijn mama kunnen overtuigen, denk ik, dus jij zal hem binnenkort moeten kopen.
    Maar ik koop hem enkel als blijkt dat het helemaal niet zo'n slecht merk is.

    Hah, ik was dat zo aan het vertellen dat ik een nieuwe gsm wou, vroeg mijn mama hoeveel hij koste, zei ik 931 > < ik had het niet eens door wat ik zei. Ik hoop dat je hem koopt, nu wil ik hem zeker. :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Rickjuh schreef:
    LG faalt n.n
    Ligt eraan hoe je ermee omgaat.
    Maarrrr, ik zou een sony erricsson nemen (A)

    Sony Ericsson sucks, jongeh.
    Ik had er eentje, meer dan € 270 euro aan uitgegeven. Ik heb hem zeker 4x moeten binnenbrengen omdat hij altijd vastliep en uitviel. Na de derde keer hem binnengebracht the hebben voor herstel, heb ik van Ericsson een nieuwe gekregen. Die was ook na een maandje helemaal naar de klote.
    En ja, ik ging er goed mee op.
    Dus geeeeen Sony Ericsson nemen.

    Ik heb de Lg vieuwty en geen problemen ermee.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lovejoy schreef:
    Ik zou er voor gaan. ;)


    het enigste probleem: mijn moeder overtuigen, alhoewel ze al een beetje toegeeft ^^


    -

    Ik heb een LG, maar heb er nog geen problemen mee gehad ;) 'kheb 'm al een half jaar ofzo^^


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Je moet het zelf weten.
    Fact: T-Mobile heeft ook een mobiel, de Google Android, de G1, -die heb ik- en die is ook met toetsenbord. Hij werkt goed, maar hij is snel leeg. Logisch. =D
    Ik heb overigens alleen maar Motorola, Nokia, Samsung, Nokia, of T-Mobile gehad. :'D


    -

    Alysse schreef:
    (...)
    Hah, ik was dat zo aan het vertellen dat ik een nieuwe gsm wou, vroeg mijn mama hoeveel hij koste, zei ik 931 > < ik had het niet eens door wat ik zei. Ik hoop dat je hem koopt, nu wil ik hem zeker. :Y)

    En wat als ik hem niet neem? Neem jij hem dan ook niet?


    -

    Prodigy schreef:
    (...)
    Sony Ericsson sucks, jongeh.
    Ik had er eentje, meer dan € 270 euro aan uitgegeven. Ik heb hem zeker 4x moeten binnenbrengen omdat hij altijd vastliep en uitviel. Na de derde keer hem binnengebracht the hebben voor herstel, heb ik van Ericsson een nieuwe gekregen. Die was ook na een maandje helemaal naar de klote.
    En ja, ik ging er goed mee op.
    Dus geeeeen Sony Ericsson nemen.

    Ik heb meer dan 2 jaar een sony gehad. Geen problemen mee gehad, dus je kan er wel een kopen ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Esmaye schreef:
    Je moet het zelf weten.
    Fact: T-Mobile heeft ook een mobiel, de Google Android, de G1, -die heb ik- en die is ook met toetsenbord. Hij werkt goed, maar hij is snel leeg. Logisch. =D
    Ik heb overigens alleen maar Motorola, Nokia, Samsung, Nokia, of T-Mobile gehad. :'D


    bedoel je zo 1: http://weblogs2.nrc.nl/hebben/wp-content/uploads/09_2008/Android_G1_HTC.jpg ?
    Hmm, ik weet niet, de LG vind ik mooier :X


    -

    Pufnographic schreef:
    (...)
    En wat als ik hem niet neem? Neem jij hem dan ook niet?

    idd,
    ik doe je ALTIJD met ALLES na, lieveke!
    jij bent mijn idool,
    icoon,
    mijn voorbeeld.

    :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Nope. Die mobiel heb ik ook gehad, en hij is wel goed :'D.
    Heb nu de LG arena, en die doet het ook perfect. De LG Chocolate deed het bij mij overigens ook gewoon goed. Snap eigenlijk niet wat er mis is met het merk LG, maar oké :'D.


    rules don't stop me

    Alysse schreef:
    (...)
    idd,
    ik doe je ALTIJD met ALLES na, lieveke!
    jij bent mijn idool,
    icoon,
    mijn voorbeeld.

    :9~



    Phaha, en nu een deftig antwoord ^o) :X


    -

    Jools schreef:
    Nope. Die mobiel heb ik ook gehad, en hij is wel goed :'D.
    Heb nu de LG arena, en die doet het ook perfect. De LG Chocolate deed het bij mij overigens ook gewoon goed. Snap eigenlijk niet wat er mis is met het merk LG, maar oké :'D.



    veel mensen zeiden gewoon : het scherm is snel kapot, het beeld valt vaak uit etc.


    -

    Pufnographic schreef:
    (...)


    Phaha, en nu een deftig antwoord ^o) :X

    Ja ik koop hem als jij hem koopt, ja ik koop hem niet als jij hem niet koopt, ja ik hou van jou als jij van me houdt, nee ik hou niet van jou als jij niet van me houdt ja ik koop hem als je van me houdt, nee ik koop hem niet als je niet van me houdt.


    :Y)


    Some people make the world special just by being in it