• Nou ik was mooi met m'n hotmail aan het prullen en zag ineens een berichtje van een jaar of drie geleden x'D. Verschrikkelijk gewoon! Hoe ik typte toen o.O Maar goed ik was dus verplicht om toen een mailtje te sturen naar hem.
    (Als hij het over een ander zusje heeft gaat het trouwens over m'n tweelingzus =X)
    Nou ik geef toe dat ik toen verschrikkelijk typte, maar in die andere mailtjes kloeg die daar ook zo van!ö
    Nou van je broers moet je het dus hebben.
    Iemand nog zo'n broers die over alles kunnen klagen?


    hey
    Hoe ist dar????ja ge wou mailtjes dus ik stuur der maar een hé!:p
    Wij hebbe morge exaam nederlands en vandaag hebbe we engels mondeling gehad (we
    moest mar 2 teksten kenne)
    Groetjes
    Je lieve zus,Melanie


    Zusje,
    Het is hier goed. Men Frans is net af voor morgen en het is ondertussen al
    24.15 uur.
    Doe jullie exaampjes maar goed, maar ik moet toch zeggen dat ik vrees voor
    nederlands.
    Net zoals je zusje kun jij namelijk ook helemaal niet spellen.

    Met vriendelijke groeten,

    Bart


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Autsj


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Hahaha, ik vind het wel lief! Ach, zo zijn broers nou eenmaal. Dat doen die van mij ook! ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Das toch ni zo erg?
    Ik praat kik zo op msn
    kvind da handiger om op msn zo te prate.
    -Zo typ ik dus op msn xD-

    EDIT:
    Ik hou ervan om geen broers te hebben. :X


    Let the Night embrace you

    maar ik moet toch zeggen dat ik vrees voor

    nederlands.

    Net zoals je zusje kun jij namelijk ook helemaal niet spellen.


    hahahahahahahhaa XD sorry, maar die vind ik echt hilarisch ^^

    mijn broertjes [tweeling] zijn maar één jaar jonger.. ook niet bepaald geweldig..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    BR33Z3R taal.

    Ghheehe ik wist niet dat jullie een broer hadden. Ja mijn broer kan er ook wel wat van ja :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik schaam me pas voor die breezertaal die ik vroeger gebruikte. o:


    -

    KirstenSnaps schreef:
    Ghheehe ik wist niet dat jullie een broer hadden. Ja mijn broer kan er ook wel wat van ja :')

    1 broer? 'k heb er stiekem twee :Y) Beiden ouder dan ons, en iedereen ouder dan mij =='.
    Maar hij is de ergste! Aangezien ik hem zaterdag aan het porren was (lekker lief van me(A)) deed die ineens zijn arm helemaal over mij zodat ik zijn hoogst onaangename okselgeur kon rieken =='. Alsof dat nog niet genoeg was pakte hij z'n kousen en hield die voor mijn neus, én daarna nog eens zijn schoenen!ö
    Ach zo zijn broers nu blijkbaar eenmaal x'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Liess schreef:
    Hahaha, ik vind het wel lief! Ach, zo zijn broers nou eenmaal. Dat doen die van mij ook! ^^

    Wist niet dat jij broers had!ö (Misschien wist ik het maar ben ik het vergeten =X)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik klaag op mijn broers . (A)


    Some people make the world special just by being in it

    ik typte vroeger erger ><
    echt zo'n msntaal (A)


    You're a star in heaven.

    Mijn broer is precies zo!
    hij is alleen maar aardig as hij iets wilt of als ik *nep* ga huilenxD


    Bite me! No wait, I´ll bite you!

    Marshmellow schreef:
    (...)
    1 broer? 'k heb er stiekem twee :Y) Beiden ouder dan ons, en iedereen ouder dan mij =='.
    Maar hij is de ergste! Aangezien ik hem zaterdag aan het porren was (lekker lief van me(A)) deed die ineens zijn arm helemaal over mij zodat ik zijn hoogst onaangename okselgeur kon rieken =='. Alsof dat nog niet genoeg was pakte hij z'n kousen en hield die voor mijn neus, én daarna nog eens zijn schoenen!ö
    Ach zo zijn broers nu blijkbaar eenmaal x'D.
    Ghehe 2 nog wel. Dus jullie zijn met 4 kinders thuis of zijn jullie broers als het huis uit. Haha lekker aangenaam, Oksel lucht :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Mijn broer irriteert zich eraan dat ik zo'n grote mond heb. [a] Ik erger me meer aan hem --' (Staat die soms langs me te dansen in de badkamer o.o)


    Don't be a drag, just be a queen.