• Ik zoek al ongeveer 2 jaar naar een gsm als deze : http://www.letsgomobile.org/images/news/lg/lg-ks-360.jpg en die heb ik dus ook gevonden, maar ik heb hier en daar al gehoord dat LG eigenlijk niet zo'n goed merk is en dat die gsm's nogal snel kapot zijn. Mijn vriendin heeft de LG KS 360 al enkele maanden en heeft er nog geen problemen mee gehad, maar zij kan gewoon toeval hebben. Zijn er mensen die al 'ervaring'/problemen, hebben (gehad) met het merk LG?


    -

    Selfdestruct schreef:
    Ik hb een Nokia, maar ik wilde die eerst ook heel graag! Ik zou ervoor gaan, sluit dan wel een verzekering af, als hij kapot gaat ;)
    Die verzekeringen zijn niet zo duur hoor^^


    Mijn mama wilt dat niet, ookal is het niet zo duur. Zij heeft iets van: 'Kapot? Nieuwe!' ><.


    -

    een vriendin van mij heeft een lg-gsm en ze heeft een grote zwart lijn over haar scherm lopen ><


    You're a star in heaven.

    Evidence schreef:
    een vriendin van mij heeft een lg-gsm en ze heeft een grote zwart lijn over haar scherm lopen ><



    Kut ö
    is dat al van het begin zo?


    -

    Pufnographic schreef:
    (...)


    Kut ö
    is dat al van het begin zo?


    nee ik geloof na een half jaar ofzo


    You're a star in heaven.

    Evidence schreef:
    (...)

    nee ik geloof na een half jaar ofzo

    Misschien dat ze hem heeft laten vallen, in een halfjaar kan er veel gebeuren waardoor er op den duur iets kapot gaat


    -

    Pufnographic schreef:
    (...)
    Misschien dat ze hem heeft laten vallen, in een halfjaar kan er veel gebeuren waardoor er op den duur iets kapot gaat


    ze heeft hem niet laten vallen x'D
    maar er zijn wel meerdere lg gsm's waar ik klachten van hoor, maar ik denk dat het wel bij elk merk zo is :')


    You're a star in heaven.

    Heb zo'n vaag Samsung ding
    Maar hijs sloom want laat hem te vaak vallen ^^'


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    Evidence schreef:
    (...)

    ze heeft hem niet laten vallen x'D
    maar er zijn wel meerdere lg gsm's waar ik klachten van hoor, maar ik denk dat het wel bij elk merk zo is :')


    Dat is inderdaad bij elk merk wel ^^
    Maar ik denk dat ze gewoon pech heeft en dat ze een gsm heeft met een productiefout, die dan wel later tot 'uiting' [kan op geen ander woord komen] is gekomen:8


    -

    Pufnographic schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad bij elk merk wel ^^
    Maar ik denk dat ze gewoon pech heeft en dat ze een gsm heeft met een productiefout, die dan wel later tot 'uiting' [kan op geen ander woord komen] is gekomen:8


    uhu, maar ik hou het altijd op samsung heb ik nog geen problemen mee gehad :Y)
    alhoewel een vriendin van mij wel eentje had met een productiefout :x


    You're a star in heaven.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik heb meer dan 2 jaar een sony gehad. Geen problemen mee gehad, dus je kan er wel een kopen ><

    Ik heb al een sony ercisson die zes jaar is =X
    (heb nooit de moeite gedaan een nieuwe te kopen.)
    En die werkt nog steeds perfect, dus is eigenlijk wel een heel goed merk :Y).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Ik heb al een sony ercisson die zes jaar is =X
    (heb nooit de moeite gedaan een nieuwe te kopen.)
    En die werkt nog steeds perfect, dus is eigenlijk wel een heel goed merk :Y).


    ö zes jaar!?
    Dat is pas lang, mijn langste is 1 jaar :X


    -

    Pufnographic schreef:
    (...)

    ö zes jaar!?
    Dat is pas lang, mijn langste is 1 jaar :X

    Met mijn zakgeld kan je gewoon niet vlug een nieuwe kopen dus gebruik ik 'em maar tot die niet meer werkt^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Met mijn zakgeld kan je gewoon niet vlug een nieuwe kopen dus gebruik ik 'em maar tot die niet meer werkt^^.


    Slim, maar wat als hij kapot is? Dan kan je toch geen nieuwe kopen?


    -

    Pufnographic schreef:
    (...)

    Slim, maar wat als hij kapot is? Dan kan je toch geen nieuwe kopen?

    Mijn spaarboekje bestaat natuurlijk ook nog^^.
    Mijn ouders geven me slechts drie euro zakgeld per week, maar zetten wel elke maand zo'n 25 euro op m'n spaarboekje.
    Maar dat mag ik alleen voor grotere dingen gebruiken natuurlijk, zoals een gsm dan ofzo ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Mijn spaarboekje bestaat natuurlijk ook nog^^.
    Mijn ouders geven me slechts drie euro zakgeld per week, maar zetten wel elke maand zo'n 25 euro op m'n spaarboekje.
    Maar dat mag ik alleen voor grotere dingen gebruiken natuurlijk, zoals een gsm dan ofzo ^^.


    3 euro per week, ocharme ö. Kan je hoogstens 2 drankjes mee betalen, maar wel goed dat ze geld op je spaarboekje zetten.


    -