• Ik ken hem al vanaf groep 3 want toen kwam ie bij mij in de klas, en hij werd al snel mijn beste vriend. Ik ben ook niet echt een meisjes-meisje, kan het met de meeste jongens eerder vinden dan met meisjes.

    Maargoed, back to the point, in groep 6 vond ik hem leuk, in groep 8 (heb ik hem ook gevraagd, maar hij was bang om de vriendschap te verpesten), en nu zit ik dus in de 3e, en nu vind ik hem wéér leuk....
    okay, op de basisschool was het misschien eerder kleuterliefde, en dan was hij ook nog mijn enige vriend, dus misschien was het wel meer 'vriendenliefde',,

    Maar nu vind ik hem dus écht leuk, en ik weet niet wat te doen. Er zitten nu namelijk meisjes in de klas, en die willen hem volgend schoolfeest gaan sandwichen :O. (whaha, ik had hem gevraagd of ie wist wat het was, wist hij het niet eens xd)

    Ik denk btw dat wij altijd vrienden zouden blijven, omdat we gewoon zo'n goede band hebben opgebouwd, en dingen met elkaar heel goed kunnen uitpraten :$


    What to do?


    .xx(L)

    Er eerst maar achter komen wat hij van jou vind? En daarna heel goed bedenken of je écht zo je vriendschap op het spel wilt zetten, want dat kan door een relatie echt goed verneukt worden -ervaring-.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Niet doen!


    Mike was mijn beste vriend.
    Ik had alles voor hem over en hij voor mij.
    We krijgen een relatie en na een maand liep het op de klippen!
    Bam! hele vriendschap na de klote.

    Fayan schreef:
    Er eerst maar achter komen wat hij van jou vind? En daarna heel goed bedenken of je écht zo je vriendschap op het spel wilt zetten, want dat kan door een relatie echt goed verneukt worden -ervaring-.


    ja, het kan natuurlijk altijd fout gaan ;(

    -Kuch-
    Dit is geen relatiebemiddelingssite...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hale schreef:
    NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Niet doen!


    Mike was mijn beste vriend.
    Ik had alles voor hem over en hij voor mij.
    We krijgen een relatie en na een maand liep het op de klippen!
    Bam! hele vriendschap na de klote.


    Maar zíj heet niet Kesha, lieve schat.

    OT: Ik ben allang getrouwd met mijn beste vriend. Nee, maar mijn vriend is wel mijn beste maatje, ik kan altijd bij hem terecht en zo moet het ook zijn.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Defensive schreef:
    -Kuch-
    Dit is geen relatiebemiddelingssite...

    Dit is haar eerste topic? xd

    Anyway, geen idee. Ik heb er geen ervaring mee. Succes!


    your eyes are like stars in the night.

    Defensive schreef:
    -Kuch-
    Dit is geen relatiebemiddelingssite...


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Elisa1997 schreef:
    (...)

    ja, het kan natuurlijk altijd fout gaan ;(

    Maar ook goed, misschien is het wel je droom man. Ik wil je niet nog meer aan het twijfelen maken. Als ik jou was zou ik eerst bij me zelf te raden gaan wat ik echt voor hem voel en als je het zeker weet met hem er over praten. Dat moeten vrienden toch kunnen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Basecca schreef:
    (...)

    Maar zíj heet niet Kesha, lieve schat.

    OT: Ik ben allang getrouwd met mijn beste vriend. Nee, maar mijn vriend is wel mijn beste maatje, ik kan altijd bij hem terecht en zo moet het ook zijn.


    En wat wil je daar mee zeggen?

    Hale schreef:
    (...)

    En wat wil je daar mee zeggen?


    Dat niet bij iedereen de relatie dramatisch verloopt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dit is haar eerste topic? xd

    Anyway, geen idee. Ik heb er geen ervaring mee. Succes!


    Dat bedoel ik juist. Op quizlet zit je voor de verhalen en de quizzen, niet voor dit deel van het forum. Over het algemeen dan ^^

    Maar goed, OT: ik heb met geen enkele ex van mij ruzie, en met de helft ben ik zelfs beter bevriend dan daarvoor. So I think you could try (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dit is haar eerste topic? xd

    Anyway, geen idee. Ik heb er geen ervaring mee. Succes!


    nieuw account gemaakt ;)

    Elisa1997 schreef:
    (...)

    nieuw account gemaakt ;)


    Ik snap nooit waarom mensen dat doen <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    wow. die reacties over 1e topic

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik snap nooit waarom mensen dat doen <_<


    omdat er mensen van mijn school hierop zitten, en die roddelen nogal. ;$