• ik, -als jongen, dat je niet vaak ziet- heb een facking hekel aan gym..
    weet iemand een goede smoes om voor de 123214ste x weer eens niet mee te doen(A)


    nothing's ever built to last

    Decoy schreef:
    Zeg dat je ongesteld bent, tenzij je een docent hebt bij wie je als je op sterven ligt nog mee moet gymmen. Nee zeg dat je last hebt van je poot of je gymkleren bent vergeten en niet in je kleren wilt gymmen.

    het is een jongen he :X

    Ik vind LO (Belgische benaming :P) anders wel leuk! Donderdag mijn laatste les gehad, voor like, ever (A)
    We zijn naar de Blaarmeersen geweest xD Voor wie niet in Gent & omstreken woont: zo'n recreatief centrum met een meer en strand enzo, supertof! En daar mochten we kiezen wat we deden, zwemmen ofzo, ik heb met een groepje gebasebald (of zowiet =P)
    Nou niet dat dat interessant was; wou net effe laten weten dat ik sport leuk vind! Maar nu ga ik naar het hoger en ga ik noooit meer LO hebben...
    Oja, en vallen helpt anders echt wel, als smoes/ of ook wel voor echt... Ik ben echt keilomp en, vooral dit laatste jaar, superveel gevallen... Op gravel, doet echt geen deugd... x) Maargoed, dan moest/mocht ik dus niet meer meedoen!


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    @ Spookje.
    Ik woon gewoon in Nederland en het heet hier in het middelbaar ook gewoon LO(Lichamelijke Opvoeding) hoor.

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Haha, ok dan x) Ik hoor het iedereen in Nederland gewoon altijd gym noemen =)
    Maar das goed om weten!
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Spookje schreef:
    Haha, ok dan x) Ik hoor het iedereen in Nederland gewoon altijd gym noemen =)
    Maar das goed om weten!
    xX


    ^^
    In het dorp waar ik woon heet het in de bassisschool Gym en in het middelbaar Lo x'D dusja=)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja klopt, gym is gewoon een en al sporten. wat je dus doet op de basisschool en bij mijn docent xd. bij LO hoort ook een stuk bij dat je zelf weet tot hoe ver je door kan gaan en dus moet stoppen wanneer het niet meer gaat ofzo iets, haha dat vertelde een andere lo docent tijdens het vervangingsuur xd.


    nothing's ever built to last