• Wat is het zieligste dat je ooit hebt meegemaakt?
    Nou, dit gaat misschien niet mogen, maar oké. Het is dus gewoon een antwoord op de vraag en niet gemeen bedoelt. Dus; dat kind dat zei dat ze familie was van Alex Evans en dat ze bij hem in Californië op bezoek ging, terwijl hij in Canada woont. :x
    Wat is het zieligste dat je ooit hebt gedaan?
    Mijn vroegere beste vriendin, die nu nog steeds een goede vriedin van me is, heeft een broer van 19 en hij is nogal krapuul. Dus toen ik en zij ruzie hadden, was ik bang dat haar broer me naar huis ging volgen van school en toen ben ik snel te voet naar huis gegaan, zodat hij dat niet zou doorhebben. Maar de weg van school naar huis is dus superlang en in 1/20 heb ik mijn mama opgebeld om me te komen halen. :x dat was overigens gebeurd toen ik 10 jaar was :')


    All was well.

    Zo zielig was dat topic nou ook weer niet. oô
    Er zijn ergere dingen.

    Bumblebee schreef:
    Zo zielig was dat topic nou ook weer niet. oô
    Er zijn ergere dingen.

    Vond ik wel.


    All was well.

    Wat Bumblebee zegt.
    En het zieligste wat ik meemaakte is dat mijn crush voor heel de speelplaats riep: 'Je n'est pas op jou!'
    Maar eigenlijk vond ik het nog zieliger toen ik met mijn fiets een kruispunt overstak en in het midden viel mijn schoen uit ;o en ik smeet mijn fiets op de stoep en ik terug naar het midden en mijn schoen pakken, iedereen moest stoppen voor me en wat het ergste was.. Mijn leraar Frans moest ook stoppen. ._.

    Meegemaakt:
    Dat mijn moeders zus op sterven lag en ze geen geld hadden om de verpleegkunde te betalen. Ik zei dat ik wel wat wilde geven, ondanks dat ik mijn tante maar twee keer heb gezien, als je iemands leven kan redden, of er althans de kans voor hebt, dan grijp je die aan. Twee dagen later belde mijn moeder op: het geld is niet meer nodig.
    Ze is overleden.


    No growth of the heart is ever a waste

    LIZEPIET schreef:
    (...)
    Vond ik wel.

    En dat mag jij gerust vinden.
    Maar daarom hoef jij niet direct een topic te openen om te zeggen dat dat het allerzieligste is wat je ooit hebt meegemaakt. Dat is éven zielig.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2009 - 19:39 ]

    Bumblebee schreef:
    (...)
    En dat mag jij gerust vinden.
    Maar daarom hoef jij niet direct een topic te openen om te zeggen dat dat het allerzieligste is wat je ooit hebt meegemaakt. Dat is éven zielig.

    Weet je wat pas zielig is? Mensen meteen af gaan lopen zeiken over hun topic omdat hun dat toevallig vinden. Ga je afreageren op een kussen ofzo ;). Jij vind dit blijkbaar een stom topic, nou doei dan.

    Ik vind mezelf zielig, want ik ben smoor en die jongen heeft niks door .___.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nou ik vind wel dat Bumblebee gelijk heeft. En waarom bemoei ik mij? o.o Daar had ik zin in.

    Bandana schreef:
    (...)
    Weet je wat pas zielig is? Mensen meteen af gaan lopen zeiken over hun topic omdat hun dat toevallig vinden. Ga je afreageren op een kussen ofzo ;). Jij vind dit blijkbaar een stom topic, nou doei dan.

    Ik vind mezelf zielig, want ik ben smoor en die jongen heeft niks door .___.

    Eh sorry, vroeg ik iets aan jou?
    En dan ben ik maar zielig, boeit mij niet. Ik ben tenminste niet hypocriet.

    Oh my, ruzie om iets doms ><

    Maar ik kan niet meteen op iets komen dat zielig is, als ik iets weet dan zeg ik 't wel.

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Eh sorry, vroeg ik iets aan jou?
    En dan ben ik maar zielig, boeit mij niet. Ik ben tenminste niet hypocriet.

    Zoals ik al zei, ga je op iets anders afreageren en niet op Lize. En misschien kan je daarna de betekenis van het woord hypocriet opzoeken. Dat jij het er niet mee eens bent best, maar daar hoef je haar topic niet voor te verkloten.
    No hard feelings, maar laten we het gezellig houden, voor zover dat nog gaat.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bandana schreef:
    (...)
    Zoals ik al zei, ga je op iets anders afreageren en niet op Lize. En misschien kan je daarna de betekenis van het woord hypocriet opzoeken. Dat jij het er niet mee eens bent best, maar daar hoef je haar topic niet voor te verkloten.
    No hard feelings, maar laten we het gezellig houden, voor zover dat nog gaat.

    Als zij iemand anders haar topic mag verkloten, mag iemand dat bij haar topic ook doen. Dan weet ze hoe dat voelt. -.-

    Oké, ik vond dat kind ook raar. Maar dat is gewoon fan-hysterie.
    Er zijn toch zoveel andere fans die zich Ms. Pattinson of Ms. Kaulitz ofzo noemen?
    Dat is net hetzelfde.
    Het is alleen best raar dat dat kind smeekte om haar te geloven, wat er dus op wijst dat ze liegt en met andere woorden ook weer 'niet zo slim' is. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Als zij iemand anders haar topic mag verkloten, mag iemand dat bij haar topic ook doen. Dan weet ze hoe dat voelt. -.-

    Shut up, seriously. Dit slaat nergens op.
    En dan vinden mensen het raar als ik zeg dat Q niet meer gezellig is.
    @ Sehnsucht: Omg, daar heb ik ook zo'n hekel aan xD Iets té obsessed als je het mij vraagt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    HALLO
    denk je dat Lize dit leuk vind? Dat er ruzie is omdat zij haar mening zegt? Nee, niet dus. Ga toch gewoon weg ja joh, echt serieus ik word irritant van jullie geruzie.

    Shenanigan schreef:
    HALLO
    denk je dat Lize dit leuk vind? Dat er ruzie is omdat zij haar mening zegt? Nee, niet dus. Ga toch gewoon weg ja joh, echt serieus ik word irritant van jullie geruzie.

    Goh, waarom denk je dat ik al 2 keer heb gezegd dat ze op moet houden? ._____.
    Maar ok, als je al niet meer voor je vrienden op mag komen ben ik al weg.
    Q is zo verfuckt geworden man, echt x.x


    Everything means nothing, if I ain't got you.