• ik, -als jongen, dat je niet vaak ziet- heb een facking hekel aan gym..
    weet iemand een goede smoes om voor de 123214ste x weer eens niet mee te doen(A)


    nothing's ever built to last

    Dit doe ik soms :

    Niet meedoen in de les,en als hij/zij er wat van zegt dn zeg je : als het niet goed is wat ik doe,doe jij het lkkr zelf dn ?

    Meestal zeggen ze dn : geen grote mond,anders kan je gelijk vertrekken.

    en dn zeg je : Nou weetje wat?bespaar je moeite ik ga alvast zelf weg:Y)

    Prima Plan,Alleen kan je soms dn wel heel erg diep in de problemen komen..

    En je kan ook gwn doen dat je valt.En dn heb je heel veel pijn en dn kan je dus nie meer mee doen xD

    Naja veel suc6 xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Tenminste nog iemand die het met me eens is (A)'

    zeg dat je last van je voet hebt of van je knie,doe ik ook,ik heb laatst zelfs verband om mijn voet heen gedaan,hij geloofde het eerst niet!toen hij me zag geloofde hij het wel,dus toen hoefde ik niet mee te doen!


    I love you,but you don't love me!

    Mijn Bf is soms echt dom xD Hij had geen zin in gym wilt hij een briefje laten schrijven dat zogenaamd vn mijn mama is,maar toen heeft mijn vriendin hem vn de trap af geduwd en nu loopt hij met krukke :9~

    srry ma moest der ff uit xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    begin met gym, stoot je hoofd tegen iets aan en dan aanstellen, aahhh ik voel me misselijk, alles draait, ik ga overgeven bla bla blaaxD werkte bij mij(A)


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    pleur keihard op je smoel voor de neus van de gymleraar en ga keihard janken. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat je je spullen vergeten bent? (cat)
    Vind die van xCrackerx ook wel erg goed 8D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Rickjuh schreef:
    Gewoon meedoen zwakkeling (A)
    Anders krijg je nog een onvoldoende op je rapport en dat vind papa rick niet leuk!(N)


    Je zou maar luisteren, hij klinkt kwaad
    :Y)


    death to the one at the end of the serenade.

    Maar... waarom geven jullie die goeie tips toch steeds op het einde van het jaar?? Die hadden me heel wat moeite bespaart door het hele jaar heen!


    death to the one at the end of the serenade.

    Fictional schreef:
    Dat je je spullen vergeten bent? (cat)
    Vind die van xCrackerx ook wel erg goed 8D


    whaha

    Danku Danku * maakt diepe buiging*


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Je hebt je lo-kleren niet mee ^^ ?


    It even took me by surprise

    Ze gewoon dat je last hebt van je voet ofzo maar dan moet je wel zien dat je de hele dag een heel klein beetje makt zodat het geloofwaarig klinkt.Ofwel dat je je nie goed voelt.


    I need you like a heart needs a beat

    ga heel hard rennen en vlak voor de neus van je docent doe je als of je heel hart valt je kan ook echt vallen dat is geloof waardiger maar zeker weten dat je niet mee hoeft te doen!
    je kunt ook je arm breken dan ben je er (minstens) 6 weken van af, ik heb het allebij al vaker geprobeert en het werkte alle bij, alleen brak ik me arm in de gym les zelf 2 keer achter elkaar en was het per ongluk :P


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    Zeg dat je ongesteld bent, tenzij je een docent hebt bij wie je als je op sterven ligt nog mee moet gymmen. Nee zeg dat je last hebt van je poot of je gymkleren bent vergeten en niet in je kleren wilt gymmen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    cocorainbow schreef:
    ga heel hard rennen en vlak voor de neus van je docent doe je als of je heel hart valt je kan ook echt vallen dat is geloof waardiger maar zeker weten dat je niet mee hoeft te doen!
    je kunt ook je arm breken dan ben je er (minstens) 6 weken van af, ik heb het allebij al vaker geprobeert en het werkte alle bij, alleen brak ik me arm in de gym les zelf 2 keer achter elkaar en was het per ongluk :P


    Hoe heb je je arm kunnen breken ?:O

    op gevallen ?Volgens mij doet dat erg pijn ofniet?


    Listen to your heart and your dreams come true ~