• Elloo ^^
    Nou, ik ben echt fácking pissed hé. Op heel het school. Nou, niet heel het school maar toch een deeltje ervan.
    Ik word namelijk al van ik október gepest en hoeveel ik ook reclameer, hoeveel ik ook zeg dat ik het beu ben dat die meisjes, waar ik ruzie meeheb, allemaal anderen tegen me op gaan zetten en me gaan uitschelden voor het rot van het straat, wat ik ook doe: Er word niets tegen gedaan.
    Ja, toen ik één keer iets terug zei toen werd ik opzij geroepen omdat ik het dan gedaan had. Zélfs mijn mentrix doet er niets aan?
    En dan doen ze wél iets aan een meisje die net haar pennen gebroken zijn door een paar jongens van mijn klas, maar niets aan mijn probleem dat al zo lang bezig is?
    Mijn fiets word altijd op de grond gegooid, ze schelden me uit voor 'Dikke Annelies', 'Dikzak', soms ook 'Slet' en zo van die dingen maar niemand doet er iets tegen.
    Zelfs mijn ouders zijn ervoor al naar school geweest en mijn mentrix zegt altijd: 'Volgende week doen we er iets aan etc.' Er is nog steeds geen ene f.ck aan gedaan ;o
    Vinden jullie dit normaal? Eerlijk? Want ik eerlijk gezegd niet.

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Mijn directie doet niets daartegen. Ik ben al bij mijn mentrix geweest, mijn directie, de leerlingen begeleiding en niemand doet er iets aan.

    Schat, dan moet je gewoon echt naar je moeder luisteren en gewoon slaan. Als je zus het voor je doet gaan ze er heus niet mee stoppen hoor. Je moet voor jezelf kunnen opkomen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mijn zus is sowieso al vanplan om op hun te slaan, want ze kan hun al heel lang niet hebben. En ik heb eigenlijk njhaa bang om dat Turks meisje te slaan, you know.
    @Marshmellow
    Dat is het 'm juist. Een meisje van mijn klas word nog maar heel net gepest, haar pennen zijn gebroken, en daar werden die jongens die dat gedaan hebben meteen voor gestraft. Het mijne is al van in oktober bezig en daar is nog niets aan gedaan.

    Heel erg veel sterkte alvast.. Is er echt niemand anders die jou kan helpen? Of misschien jijzelf?
    Ik begrijp het wel als dit niet zou kunnen..
    Want als ze je met een groep pesten is het nooit eerlyk..

    ik zou er echt dingen over blijven zeggen.
    en jaa,ook alles wat kapot is laten zien aan de school,en ze dan dat artikel laten zien van pag 1. dan zien ze waar ze verantwoordlijk voor zijn,en kan je hun een schadevergoeding vragen (:
    en verder,er blijven over praten (: !

    x


    everybody needs a song.

    Ik werd gepest. En weet je wat ik toen heb gedaan? Niet lachen(N)
    Ik ben super lief en aardig gaan doen. Nee egt het werkt. Mss moet je het een keer proberen.
    Suc-6 ermee(flower)

    Conspiracy schreef:
    Selfdestruct
    Ik ben inderdaad nogal vrij verlegen, maar ik laat niet op mijn kop zitten. Én ik heb op de koop toe ook nog eens mijn oudere zus die mij, no matter what, altijd zal beschermen. Ze heeft een heleboel vrienden, zie je ;x En ik slaag niet, ik doe dat gewoon niet op school. Buiten school zal ik wel slaan, maar in het school niet. Er is net ene jongen geschorst van mijn school omdat hij zichzelf verdedigde met slaan, dus neen bedankt. Mijn moeder zei zo;: Als die meisjes nog eens zoiets doen mag je slaan. En als er dan iemand jou durft te schorsen of te straffen dan zal het kot te klein zijn en dan ben ik echt boos.
    Maar het slaan laat ik liever aan mijn zus en dr vrienden over (: Gelùkkig heb ik haar nog ^^ Maar toch bedankt (:

    Ik weet, slaan is niet de juiste oplossing.


    -

    dat is echt gewoon schandalig!! ö


    You're a star in heaven.

    Nee, dat is helemaal niet normaal. Scholen hóren iets aan pesten te doen. Kinderen moeten zich op hun gemak voelen. Je kan je school aansprakelijk stellen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Schat, je moet niet bang zijn om dat turkse meisje te slaan. En als je ze niet wilt slaan, gewoon grote bek tegen ze geven.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik zou naar je mentrix schoolleiding etc. afstappen en zeggen dat als het niet ophoudt binnen twee weken je dr gewoon eentje op dr bek ramt, omdat je er dan zelf maar wat aan gaat doen.
    Of gewoon heel kwaad worden, whatever.
    Iig even flink dreigen.


    Mew <3

    LekkerBekkie schreef:
    Ik werd gepest. En weet je wat ik toen heb gedaan? Niet lachen(N)
    Ik ben super lief en aardig gaan doen. Nee egt het werkt. Mss moet je het een keer proberen.
    Suc-6 ermee(flower)


    NO WAY!
    Sorry, maar dat spelletje gaat echt niet door. Ik vriendelijk doen tegen hun maar hun wel ruzie met mijn maken en iedereen tegen me opzetten, waarvoor ik vroeger altijd alles gedaan had, en er dan gewoon vriendelijk tegen doen? Neenneeneeneenee ik weiger het! Sorry, maar hun schelden me uit voor vanalles en nog wat, maken mijn fiets kapot etc. neen, ik doe er niet aardig tegen. Het strafste vanal is nog eens dat ik gewoon niet weet waarom ze tegen mijn zijn beginnen ruzie maken ? dan ga ik toch niet vriendelijk doen...

    Nee ik vind het niet normaal. Pesten kan je leven echt verpesten, ik weet er alles van <.<

    Sterkte x

    Ik snap het niet.. Doen ze echt NIKS? :O
    Je zou misschien je ouders er dan bij moeten halen.


    VIP - Very Important Penguin

    :O
    omg dit slaat dus echt nergens op.
    kom maar bij mij op school.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Singalong schreef:
    Ik snap het niet.. Doen ze echt NIKS? :O
    Je zou misschien je ouders er dan bij moeten halen.


    Ze doen helemaal niets, nul de botten, zoals ze bij ons zouden zeggen (: Mijn ouders? Die wíllen zelfs niet meer naar school komen, mijn moeder toch, omdat ze het zó beu zijn dat er helemaal niets aan gedaan word. Volgens mij lachen die leerkrachten ons gewoon uit ;o