• Hi guys.
    Ik ben een verhaal aan het schrijven over de burgeroorlog in Siërra Leone, die begon in 1991. Het gaat over een broer en een zus, die tijdens een aanslag van de rebellen op hun dorp hun moeder verliezen, en tijdens de hevige oorlog proberen naar België te vluchten. Het verhaal gaat "Schipper mag ik overvaren?" heten.
    Ik had al een klein stukje geschreven, maar ik weet niet of ik hem op quizlet moet zetten. Als jullie het een leuk idee vinden, moeten jullie het zeggen. Zo niet, dan maak ik hem nog wel maar zet ik hem niet op quizlet(flower).

    Klein stukje:
    Het eerste wat Keta deed was haar gil inhouden, en rennen. Ze rende zo hard mogelijk naar het dorp, en dit keer maakte het haar niet uit of ze nat werd of niet. Haar benen leken te verdwijnen in het warme, harde zand onder haar voeten en ze leek te zweven over de lucht. Nog nooit in haar leven had ze zo hard gerend als nu. Dit keer was het een plicht.
    ‘REBELLEN!’


    rules don't stop me

    weetje jij bent cool =3 en jij moet hem online zette


    We can only learn to love by loving.

    Gaan met die banaan. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    En wat vind de rest van jullie onderdanen? Wel of niet doen?


    rules don't stop me

    wel doen! echt ene leuk idee. Als je hem online zet ga ik hem maken (:

    Doen!
    Origineel idee, en als je 'm in Quizzen zet ga ik 'm zéker maken!


    -

    Esmaye schreef:
    Doen!
    Origineel idee, en als je 'm in Quizzen zet ga ik 'm zéker maken!

    Ik ga hem maken, als je me bevorderd tot een hofnar, een onderdaan is een beetje té gewoon. (cat)


    All was well.

    Doen!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker