• goedenavond beste quizletters,
    bella wil morge niet naar school omdat bella morge 2 pw's heeft, eentje -1e uur- van wiskun en de andere -3e uur- van geschiedenis. ik heb geschiedenis wel geleerd (als je wat ik heb geleerd, leren noemt x)..) en voor wiskunde alleen die samenvatting die keikort is -oorsprongelijk. maargoed, bella zag dus die samenvatting en dat is niet normaal lang. en dus wil bella ziek melden morgen omdat ze geen zin heeft in school. bella's buurmeisje die op de zelfde school maar dan in de 2e zit, doet het best vaak. doe jij dat ook? of vindt je dat het schleeeegt is? mensen, geef bella es het goeie voorbeeld!

    doei, moet nog douche dus ik w8 op reacties.


    we've only said goodbye with words

    ik zou het wel willen doen , maar ik mag niet spijbelen van de mamie xD en als je niets op school laat horen , gaan ze je bellen om te vragen waar je zit ><


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik zou het wel willen doen , maar ik mag niet spijbelen van de mamie en als je niets op school laat horen , gaan ze je bellen om te vragen waar je zit ><


    bella gaat acteren dat ze ziek is. :Y)


    we've only said goodbye with words

    Ik moet eerlijk zeggen dat mijn moeder mij ook weleens van school heeft gehouden. Maar ik zit nog niet op de middelbare >< en als ik dan niet op school was dan was het vanwege dat ik naar Drievliet of De Efteling ging ofzo. Een keertje moet kunnen toch?
    Maarja. Ik ben niet zo van het spijbelen. Ben zo braaf. :X


    -

    Doedat =O
    Deed ik vroeger heel vaak als ik me huiswerk niet af had ofzo :Y)


    Your make-up is terrible

    EDDYaddict schreef:
    (...)

    bella gaat acteren dat ze ziek is. :Y)

    whaah is ook een mogelijkheid ;D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    EDDYaddict schreef:
    (...)

    bella gaat acteren dat ze ziek is. :Y)


    tegen je mama acteren heá=P want bij mij op school kunnen ze natrekken of je zelf belt, en als ze daar achterkomen moet je (als je bv; 7 uur had) 14 uur nablijven!--'.

    Veel succes in iedergeval;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.


    Doedat =O
    Deed ik vroeger heel vaak als ik me huiswerk niet af had ofzo


    Jaaa, bella gaat via school ziek melden, want anders denken die megoolen dat bella spijbelt. (A)


    we've only said goodbye with words

    ik had voor het eerst in groep 2 gespijbeld
    jaahhh ik weet is erg!!!!
    Maar sindsdien checkt mun moeder 2 keer.
    behalve als ik echt kapot ben en ik smeek en ik ben een tijdje niet ziek geweest
    dan belt mun moeder
    of als ik naar een concert wil XD(is maar 1 keer voorgekomen hoor!)


    You are so god damn Sexy <3

    tegen je mama acteren heá=P want bij mij op school kunnen ze natrekken of je zelf belt, en als ze daar achterkomen moet je (als je bv; 7 uur had) 14 uur nablijven!--'.
    Veel succes in iedergeval


    Ik acteer tegen mijn mammie dat ik me niet lekker voel, dan gaat bella naar school en dan 10 minuten later zegt ze tegen die megoolen dat ze buikpijn heeft en dan gaat bella weer naar huis op Q!
    Briljant he.


    we've only said goodbye with words

    EDDYaddict schreef:
    (...)

    bella gaat acteren dat ze ziek is. :Y)


    Gheghe dat doe ik ook vaak :Y)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    EDDYaddict schreef:
    (...)

    Ik acteer tegen mijn mammie dat ik me niet lekker voel, dan gaat bella naar school en dan 10 minuten later zegt ze tegen die megoolen dat ze buikpijn heeft en dan gaat bella weer naar huis op Q!
    Briljant he.


    Zo kan het ook:P

    veel succes;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    tip voor de briefjes schrijvers: Kijk uit dat de handtekeningen gelijk zijn op je briefjes... Anders kunnen de leraren nog wel eens ouders gaan bellen die dan boos worden:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    tip voor de briefjes schrijvers: Kijk uit dat de handtekeningen gelijk zijn op je briefjes... Anders kunnen de leraren nog wel eens ouders gaan bellen die dan boos worden


    Ik doe altijd mijn moeders handtekening na als ik een briefje moet inleveren, ik weet het. Bella is niet braaf. :Y)


    we've only said goodbye with words

    ik heb een truc zodat ik altijd nr huis kan, als je een sigarettenvloeitje onder je tong legt trek je echt lijkwit weg xD


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Heeft idee:Y)

    Jij gaat morgen 1e uur naar school, gaat de actrise uithangen door net te doen of je misselijk ebnt tegenover een vriendin, nog vóór je in de les bent. Daar na meld je je af bij de con. en het vriend ding zegthet tegen de leraar. En dan nog thuis acteren, of gewoon een dagje shoppen en tegen je ma zeggen: Goh, wat was school toch weer leuk! (nerd)


    x


    Scream for mercy!