• Elloo ^^
    Nou, ik ben echt fácking pissed hé. Op heel het school. Nou, niet heel het school maar toch een deeltje ervan.
    Ik word namelijk al van ik október gepest en hoeveel ik ook reclameer, hoeveel ik ook zeg dat ik het beu ben dat die meisjes, waar ik ruzie meeheb, allemaal anderen tegen me op gaan zetten en me gaan uitschelden voor het rot van het straat, wat ik ook doe: Er word niets tegen gedaan.
    Ja, toen ik één keer iets terug zei toen werd ik opzij geroepen omdat ik het dan gedaan had. Zélfs mijn mentrix doet er niets aan?
    En dan doen ze wél iets aan een meisje die net haar pennen gebroken zijn door een paar jongens van mijn klas, maar niets aan mijn probleem dat al zo lang bezig is?
    Mijn fiets word altijd op de grond gegooid, ze schelden me uit voor 'Dikke Annelies', 'Dikzak', soms ook 'Slet' en zo van die dingen maar niemand doet er iets tegen.
    Zelfs mijn ouders zijn ervoor al naar school geweest en mijn mentrix zegt altijd: 'Volgende week doen we er iets aan etc.' Er is nog steeds geen ene f.ck aan gedaan ;o
    Vinden jullie dit normaal? Eerlijk? Want ik eerlijk gezegd niet.

    Singalong schreef:
    Ik snap het niet.. Doen ze echt NIKS? :O
    Je zou misschien je ouders er dan bij moeten halen.

    Oei sorry had dat deel van je ouders over het hoofd gezien..
    Normaal helpt negeren wel..
    Dan worden ze het normaal gezien beu.


    VIP - Very Important Penguin

    Desnoods stuur je dit bericht door naar het maildres van die mentrix want ik heb hier een aantal dingen over te zeggen.
    A) 'We doen er de volgende keer wel wat aan' is uitstel van executie. Jóuw executie. iemands fiets op de grond pleuren en telkens maar een spervuur van scheldwoorden aan moeten horen is niet iets dat 'tot de volgende keer' moet wachten!
    B) Het schoolbestuur moet dringend wakker worden gestuurd. Desnoods met tranen. Zo kan het niet doorgaan. Al deze verhalen maken me echt kwaad omdat ik weet hoe het is om aan die kant te zitten.
    C) Als ik er was, en dit meen ik serieus, als ik er was en ik zag het had ik actie ondernomen. Oke, punt C is nutteloos maar toch wilde ik het gezegd hebben =='
    D) Soms is van je afslaan de enige mogelijkheid om jezelf over te brengen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Desnoods stuur je dit bericht door naar het maildres van die mentrix want ik heb hier een aantal dingen over te zeggen.
    A) 'We doen er de volgende keer wel wat aan' is uitstel van executie. Jóuw executie. iemands fiets op de grond pleuren en telkens maar een spervuur van scheldwoorden aan moeten horen is niet iets dat 'tot de volgende keer' moet wachten!
    B) Het schoolbestuur moet dringend wakker worden gestuurd. Desnoods met tranen. Zo kan het niet doorgaan. Al deze verhalen maken me echt kwaad omdat ik weet hoe het is om aan die kant te zitten.
    C) Als ik er was, en dit meen ik serieus, als ik er was en ik zag het had ik actie ondernomen. Oke, punt C is nutteloos maar toch wilde ik het gezegd hebben =='
    D) Soms is van je afslaan de enige mogelijkheid om jezelf over te brengen.


    Whoaa, dat moet ik inderdaad doorsturen. Weet je, zelfs met tranen helpt dat niet. Ik heb slápeloze nachten door die mensen omdat het zó hard aan me knaagt en ja, ik huil de laatste tijd veel odmat ik het echt kotsbeu ben. Maar zelfs dat helpt niet. Maar bedankt!

    Ik voel me ook altijd niet zo geweldig in school ... heb niet bepaald veel vrienden ,
    maar als ik jouw was ,
    zoek iemand die je voor de 100 % kan vertrouwen , en waar je veel tegen kan zeggen , en die je ook niet gaat beoordelen door wat de andere zeggen .
    af en toe wat zelfverdediging kan geen kwaad , scheld een keertje terug , probeer ze op gevoelige plekken te raken ...

    helpt bij mij tog

    Veel geluk .x

    Ik vind het niet normaal.

    Hebben jullie zoiets als het CLb het anker of zo?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja.Zo zijn leerkrachten,ik zouw maar niet te hard erop gaan hopen dat ze u gaan helpen. Ik zouw het eerder zelf aanpakken en gewoon op hun bakkes kloppen.

    gt grof klinken maar wt voor een school heb jij o_O Komaan seg zien die stommeriken dat dan niet?? Ik ben ook vroeger gepest geweest (nu wordt ik door een paar gehaat maar het is nog wel lol(A) lekker uitdgn met m'n thobsessie en stijltj:Y)) mr meid is er echt niemand van de leerkrachtn wrmee je hierover kunt prtn? groene leerkracht ofzoiets? of ja je favoleerkracht? er moet toch iemand zijn die je wilt hlpn;)
    Viel Glück;)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....