• Vanmorgen ging er dus een 'roddel' rond op school, dat een meisje van school onder een bus heeft gezeten en dat haar milt door haar rug was gescheurd enzo. Je kent dat wel, de een vertelt iets, de ander vertelt het weer anders en zo gaat het de hele tijd door. Nu vroeg ik aan de leerkracht wat er eigenlijk van waar was en er is dus werkelijk een meisje van onze school omvergereden door een bus aan het station. Haar milt hebben ze moeten uithalen omdat die zo erg was toegetakeld en ze wordt in coma gehouden voor de pijn. Maar ik vind het echt zo erg voor haar en ik zou haar graag gaan bezoeken in het ziekenhuis, maar echt ken ik haar niet. Ik heb een keer een goed gesprek met haar gehad op de trein. Naja, ik moest dit even kwijt. x'3.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als jij vind dat je moet gaan, ga je. Ook al ken je haar niet. Ze hoort misschien wel wat je zegt, als je naast haar zit. ^^

    Prodigy schreef:
    Als jij vind dat je moet gaan, ga je. Ook al ken je haar niet. Ze hoort misschien wel wat je zegt, als je naast haar zit. ^^

    Ja misschien. Ofwel wacht ik gewoon totdat ze op een normale kamer ligt. Want nu is het nog altijd intensive care, dusja. Ik denk eigenlijk niet dat ze bezoek, buiten familie, mag ontvangen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ja misschien. Ofwel wacht ik gewoon totdat ze op een normale kamer ligt. Want nu is het nog altijd intensive care, dusja. Ik denk eigenlijk niet dat ze bezoek, buiten familie, mag ontvangen.

    Hmm, ja, dan kun je beter wachten tot ze van de intensive Care is. Sterkte trouwens. <3

    Prodigy schreef:
    (...)
    Hmm, ja, dan kun je beter wachten tot ze van de intensive Care is. Sterkte trouwens. <3

    dankje =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wow, heftig.
    Sterkte..


    I'd rather go naked than wear fur.

    so erg..

    das kei erg!


    Your Butt is Mine!

    oh... das echt erg... je kan altijd proberen om haar op te zoeken als ze van de IC af is.
    sterkte x


    Save the earth! It's the only planet with chocolat!

    Oh god zo verschrikkelijk pynlyk en erg o.0


    I found myself in Wonderland.

    verplaatst naar 'school'.

    En als je haar kent en haar wilt bezoeken, moet je dat zeker doen. Maar als je haar niet kent, zou ik het niet doen.

    Sterkte. ;O


    I got my gun cocked tight and I'm ready to blow.

    Sterkte,en je kan haar alsnog bezoeken,ze al denk ik wel blij zijn (:
    ook al ken je haar niet.

    x


    everybody needs a song.

    Sterkte <3