• Ik heb dus een mega litteken langs/op/naast mijn ruggengraat doordat ik ooit op de kant van een zwembad viel. maar ik dacht dus altijd dat het bijna niet te zien is en vandaag heb ik dus ontdekt dat het mega zichtbaar is. en ik vind het dus echt lelijk want het is helemaal rood/wittig en alsi k bruin word dan blijft dat die kleur :$

    dus wat te doen tegen mega littekens ?


    We can only learn to love by loving.

    Koop anti-litteken zalf ofzo? :'D
    Verder weet ik ook niets? xD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Weg laten werken? [laseren dus] Dat zegt onze dokter ook tegen mij. Hij zag mijn mégalitteken op mijn knie [srsly, hij is méga] en we vroegen of daar iets voor was en hij zei: Je kan het láter, nu ben je daar nog te jong voor, weg laten snijden/laseren.

    Geen idee, ik heb het ook..
    ik heb een mega litteken op mijn voorhoofd><
    En soms verbrand het, en dan ziet het roosx']
    En als mijn gezicht bruint blijft het lekker wit...><


    Get outta my head!

    Mijn tante had een litteken boven haar oog, nog steeds eig. x]
    Maar zij deed dat altijd scrubben, en je ziet het niet. Ik had het nooit gezien totdat ze zei dat ze dat had. =]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    kein ideaa...
    ik heb geen heel groot litteken op mijn hoofd, maar wel eentje... precies op de hoek van me ene wenkbrauw... en dat zie je eigenlijk best wel goed... maar ik vind het niet zo erg dat ik het weg wil laten halen ..

    Als het je het nu al een paar jaar hebt misschien kun je dan eens met een scrub over heen gaan.. Ik heb ook een litteken en heb dat dus gedaan en het is veel dunner geworden en er is een nieuwe huid overheen gekomen.. Maar die van mij is gewoon mijn eigen kleur of misschien moet je eens een groene conceler halen.. als je met een groene over rood heen gaan word het weer natuurlijk.. er is eentj e van Catice en eentje van etos.. moet je maar eens kijken


    ...

    Whipple schreef:
    kein ideaa...
    ik heb geen heel groot litteken op mijn hoofd, maar wel eentje... precies op de hoek van me ene wenkbrauw... en dat zie je eigenlijk best wel goed... maar ik vind het niet zo erg dat ik het weg wil laten halen ..
    Ghah, dat van mij begint ook ergens in mijn wenkbrauwx']
    ja ik laat het van mij ook niet weghalen, het is lekker origineel en zo lijk ik niet zo hard op mijn tweelingzus^^ En ik stoor me er niet aan, want ik kan het zelf niet zien als ik niet voor de spiegel sta. En ik heb het al sinds ik 1,5 jaar oud was, dus ben het al gewoon..


    Get outta my head!

    je moet bio oil kopen bij de drogisterij.
    dat helpt heel goed.
    ik heb een litteken naast mijn navel en daar zie je haast niks meer van.

    Conspiracy schreef:
    Weg laten werken? [laseren dus] Dat zegt onze dokter ook tegen mij. Hij zag mijn mégalitteken op mijn knie [srsly, hij is méga] en we vroegen of daar iets voor was en hij zei: Je kan het láter, nu ben je daar nog te jong voor, weg laten snijden/laseren.

    als je het wegsnijd krijg je dan niet weer een litteken? ;o

    maarja, ik heb ook een groot litteken op me been.
    en die is paars. 0o
    maarja ik vind het niet zo erg. :'D


    AAP

    Ik heb geen idee, ik heb niet echt van die opvallende littekens.
    alhoewel, een bij mn neus is nu best wel zichtbaar o__o [gevallen op de grond & had een grote wond bij mn neusgat]


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ik heb geen idee, ik heb niet echt zichtbare littekens ofzo ö


    I don't need words to feel those lips.

    Mijn hele gezicht staat vol litekens van ong. 5 cm omdat mijn broertje mij vroeger altijd krabte in mijn gezicht.
    Niet echt lekker dus.


    rules don't stop me

    Undiscovered schreef:
    (...)Ghah, dat van mij begint ook ergens in mijn wenkbrauwx']
    ja ik laat het van mij ook niet weghalen, het is lekker origineel en zo lijk ik niet zo hard op mijn tweelingzus^^ En ik stoor me er niet aan, want ik kan het zelf niet zien als ik niet voor de spiegel sta. En ik heb het al sinds ik 1,5 jaar oud was, dus ben het al gewoon..

    ik heb het ook al best wel lang... en ik denk dat als ik het weg laat halen dat ik er dan niet meer uit zie als ik :'D maarja...

    Bio oil, dat gebruik ik sinds kort ook voor mijn littekens en het helpt echt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Bio-oil
    gebruik ik ook en het werkt!


    Keep on rockin' in the free world!