• En nu zit ik lekker in mijn ronaldo tshirt voor de tv ö Maar ik hoop verdomme dat manchester gaat winnen ö want mijn leerkracht is voor arsenal. Dus als ze verliezen gaat die mij uitlachen. Maar als ze winnen kan ik hem lekker gaan uitlachen :'D. Want die wouw dat ik mijn tshirt van ronaldo verbrande ö, muhaha oke,voor welke ploeg gaan jullie suporteren ? ^^ RONALDO SCOOOOOOORT.(l)

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Auw ö dat moet pijnlijk zijn ö! maarja,als het je ooit gaat lukken ö moet je beloven dat ik ronaldo mag ontmoeten (A)!


    Ik beloof het, al moet je dan wel nog over zkers 5 jaar nog hier op Quizlet zitten en nog weten wie ik ben ^^


    Geen woorden, maar daden.

    POEPHOOFDx3 schreef:
    (...)

    Ik beloof het, al moet je dan wel nog over zkers 5 jaar nog hier op Quizlet zitten en nog weten wie ik ben ^^

    Weetje wat je doet ö geef je email adres in een pb ofso ö dan moet ik niet 5 jaar meer op Quizlet zitten. En dan ga ik nog wel weten wie je bent ^^

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Weetje wat je doet ö geef je email adres in een pb ofso ö dan moet ik niet 5 jaar meer op Quizlet zitten. En dan ga ik nog wel weten wie je bent ^^


    Okee is goed hoor =)[geef me msn wel^^]

    er staat allen homtail ipv hotmail


    Geen woorden, maar daden.

    POEPHOOFDx3 schreef:
    (...)

    Okee is goed hoor =)[geef me msn wel^^]

    er staat allen homtail ipv hotmail

    Oké,nu heb ik de juiste toegevoegd.

    ze zijn gwonne (=


    Gilles (ll)

    bij wa hebt gy gevoetbald? (welkeploeg)


    Gilles (ll)