• wie gaan er dit jaar allemaaal op werkweek en waar naartoe?
    ik ga over 4 weken naar De Ardennen:D


    Love makes you feel perfect :D

    Ik ben in het eerste naar Drenthe geweest en dat was saaaaaai =,=[alleen Walibi niet^^]


    Geen woorden, maar daden.

    ik was twee weken geleden in London met werkweek :Y)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik ben net ongeveer anderhalve week terug van mijn werkweek, naar de Ardennen! :'D
    Het was zoo gaaf, serieus neem goeie schoenen mee en het is 's nacht ijskoud! Je moet voor 's nachts echt dikke kleren mee nemen of in je ondegoed gaan slapen (zee mijn oom, dan warm je sneller op)! Maar het was zoooo super gaaf, ik wil zelf heel erg graag terug, ik heb thuis helemaal niet gemist ofzo. Aah, 't was geweldig <33
    Kijk uit met wat je doet btw, want er gebeurt snel daar iets. Ik heb me enkelbanden verrekt na 2 dagen, dus ik kon niet veel meer doen. Echt zonden, ik hb niet kunnen klimmen en tokkelen ):


    -

    Kom ik aan met mijn hele verhaal XD


    -

    Ik heb geen werkweek, maar ik heb wel uitwisseling. ^^ Dus in Juni ga ik naar Deutschlaaaaaand.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    kan iemand mij uitleggen wat werkweek is ?

    werkweek zuigt =="
    brakke huisjes vol met spinnen, ik hou van wat meer luxe


    BAM!

    sweetlovley schreef:
    kan iemand mij uitleggen wat werkweek is ?

    Je gaat dan een weekje, of iets korter, met school weg. Meestal naar het buitenland. Bij mij op school konden we naar de Ardennen, Parijs, Londen & Berlijn. Je mocht kiezen :Y)


    -

    Ik zat in een gastgezin in de rijke buurt van London. de mensen waren zo lief :'D en het dochtertje was fan van High School Musical. en dr zaten vosjes in de tuin en omg ik wil terug :Y)


    There are several things that I have been doing wrong.

    ShellysANUS schreef:
    (...)
    Je gaat dan een weekje, of iets korter, met school weg. Meestal naar het buitenland. Bij mij op school konden we naar de Ardennen, Parijs, Londen & Berlijn. Je mocht kiezen :Y)

    en dan ga je naar Ardennen? SPOOR JIJ WEL?!


    BAM!

    RandomRhythm schreef:
    (...)
    en dan ga je naar Ardennen? SPOOR JIJ WEL?!

    Ja want naar Parijs bn ik al geweest, Berlijn viel af er gingen te weinig mensen daar heen (anders was ik daar heen gegaan), Londen daar ga ik al met mijn ouders heen.
    En dan komt er nog eens bij dat ik gewoon heel sportief ben en dat gwn super leuk vind! En de omgeving was daar ook mooi hoor:Y)


    -