En nu zit ik lekker in mijn ronaldo tshirt voor de tv ö Maar ik hoop verdomme dat manchester gaat winnen ö want mijn leerkracht is voor arsenal. Dus als ze verliezen gaat die mij uitlachen. Maar als ze winnen kan ik hem lekker gaan uitlachen :'D. Want die wouw dat ik mijn tshirt van ronaldo verbrande ö, muhaha oke,voor welke ploeg gaan jullie suporteren ? ^^ RONALDO SCOOOOOOORT.(l)
-
5 mei 2009 - 20:435 mei 2009 - 21:05
POEPHOOFDx3 schreef:
(...)
Jaa idd, als ze tegen Chelsea moeten is het net een wedstrijd van de Premier Leauge..
Eik neen ö echt niet tegen chelsea ö ik haat die ploeg,want ballack speelt daar bij x'D5 mei 2009 - 21:07JOYCESTYLE schreef:
(...)
Eik neen ö echt niet tegen chelsea ö ik haat die ploeg,want ballack speelt daar bij x'D
Chelsea is gewoon een zeik ploeg [die Kalou is ook een mongool hoor]. Maar Liverpool en Manchester staan lekker in de Premier Leauge nog boven hun ^^Geen woorden, maar daden.
5 mei 2009 - 21:09POEPHOOFDx3 schreef:
(...)
Chelsea is gewoon een zeik ploeg [die Kalou is ook een mongool hoor]. Maar Liverpool en Manchester staan lekker in de Premier Leauge nog boven hun ^^
Gnahaha het beste ^^ chelsea moet eruit!5 mei 2009 - 21:11JOYCESTYLE schreef:
(...)
Gnahaha het beste ^^ chelsea moet eruit!
Idd! Wij moeten Chelsea misschien dan maar eens gaan vermoordenGeen woorden, maar daden.
5 mei 2009 - 21:14POEPHOOFDx3 schreef:
(...)
Idd! Wij moeten Chelsea misschien dan maar eens gaan vermoorden
We houden ballack voor het laatste. Hij krijgt de luxebehandeling5 mei 2009 - 21:16JOYCESTYLE schreef:
(...)
We houden ballack voor het laatste. Hij krijgt de luxebehandeling
Wie gaat er als eerst aan? De trainer, het stadion of de keeper?Geen woorden, maar daden.
5 mei 2009 - 21:17POEPHOOFDx3 schreef:
(...)
Wie gaat er als eerst aan? De trainer, het stadion of de keeper?
De keeper ^^5 mei 2009 - 21:18JOYCESTYLE schreef:
(...)
De keeper ^^
Okee, dan de trainer, derest van de selectie, het stadion en als laatste ballack x'DGeen woorden, maar daden.
5 mei 2009 - 21:25POEPHOOFDx3 schreef:
(...)
Okee, dan de trainer, derest van de selectie, het stadion en als laatste ballack x'D
Deal :'D5 mei 2009 - 21:27JOYCESTYLE schreef:
(...)
Deal :'D
En misschien wilt Ronaldo wel mee helpen als we daar toch zijn ^^Geen woorden, maar daden.
5 mei 2009 - 21:28POEPHOOFDx3 schreef:
(...)
En misschien wilt Ronaldo wel mee helpen als we daar toch zijn ^^
Ohjaa ^^ dat zie ik dus wel zitten persies Ö5 mei 2009 - 21:29JOYCESTYLE schreef:
(...)
Ohjaa ^^ dat zie ik dus wel zitten persies Ö
Ach, beter vragen we gelijk heel die selectieGeen woorden, maar daden.
5 mei 2009 - 21:30POEPHOOFDx3 schreef:
(...)
Ach, beter vragen we gelijk heel die selectie
Nog beter :'D5 mei 2009 - 21:57JOYCESTYLE schreef:
(...)
Nog beter :'D
Misschien wilt derest van Engeland dan ook nog wel meedoen!Geen woorden, maar daden.
5 mei 2009 - 22:00