• En nu zit ik lekker in mijn ronaldo tshirt voor de tv ö Maar ik hoop verdomme dat manchester gaat winnen ö want mijn leerkracht is voor arsenal. Dus als ze verliezen gaat die mij uitlachen. Maar als ze winnen kan ik hem lekker gaan uitlachen :'D. Want die wouw dat ik mijn tshirt van ronaldo verbrande ö, muhaha oke,voor welke ploeg gaan jullie suporteren ? ^^ RONALDO SCOOOOOOORT.(l)

    LALALALALA schreef:
    Manchester [/doh]. Ik wilde naar een wedstrijd van manchester maar op die dag ging ik net op vakantie--'. En me vriendin ging wel naar een wedstrijd en die heeft toen op t einde met CRonaldo gepraat.(A)

    öööööö

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    En dan kan ik lekker tegen iedereen zeggen: Heej ik ken haar. Ze wouw ooit zo goed worden als ronaldo,en zie wat er is van gekomen :'D Moest ik verder zijn gegaan in de voetbal,zal ik toch niet ver meer zijn gegraakt (': maar ik wil het alleen terug gaan doen ö maar ik kan het niet niet meer :[ pfffffffft, des zo leuk da gij da nog kunt doen ö


    Haha, ach ja als je in een elftal voetbalt met alleen maar jongens, moet je echt net zo hard trainen als hun ;S. En dan gaat jij gewoon elke wedstrijd meekijken, en na afloop gezellig praten met Ronaldo en derest en dan wordt je byna net zo beroemd als ons :Y)


    Geen woorden, maar daden.

    POEPHOOFDx3 schreef:
    (...)

    Haha, ach ja als je in een elftal voetbalt met alleen maar jongens, moet je echt net zo hard trainen als hun ;S. En dan gaat jij gewoon elke wedstrijd meekijken, en na afloop gezellig praten met Ronaldo en derest en dan wordt je byna net zo beroemd als ons :Y)

    Gnaha ja ^^ trainen zal ik misschien nog wel kunnen ^^ maar wedstrijden niet meer -_-'

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Gnaha ja ^^ trainen zal ik misschien nog wel kunnen ^^ maar wedstrijden niet meer -_-'


    Ö hoedat?


    Geen woorden, maar daden.

    En, hebben ze gewonnen? n_n


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LizesBIATCH schreef:
    En, hebben ze gewonnen? n_n

    Jha tuurlijk,nog een paar minuten en het is 1-3 voor man.

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    öööööö

    En ze heeft ook ze handtekening. Ze is al naar 3 wedstrijden geweest ofzo. Maar eigenlijk is t best zielig. Want ze is al 3 jaar smoorverliefd op hem en ervan overtuigd dat ze met hem gaat trouwen. Maar ze loopt wel met een rollator omdat ze gehandicapt is....
    o.o


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    POEPHOOFDx3 schreef:
    (...)

    Ö hoedat?

    Ze hebben me op een wedstrijd is naar spoed geshot. Waardoor ik iets aan mijn knie heb gekregen,en wanneer dat ik aan een stuk moet lopen,een lange tijd,dan krijg ik daar terug last van. En dan begint die terug pijn te doen. Dusja
    -__-' Maar ik heb overlaatst nog wel een wedstrijd kunnen spelen,maar toen was ik te agressief (A)

    LALALALALA schreef:
    (...)
    En ze heeft ook ze handtekening. Ze is al naar 3 wedstrijden geweest ofzo. Maar eigenlijk is t best zielig. Want ze is al 3 jaar smoorverliefd op hem en ervan overtuigd dat ze met hem gaat trouwen. Maar ze loopt wel met een rollator omdat ze gehandicapt is....
    o.o

    Ooh man,dat is best wel zielig.

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Ze hebben me op een wedstrijd is naar spoed geshot. Waardoor ik iets aan mijn knie heb gekregen,en wanneer dat ik aan een stuk moet lopen,een lange tijd,dan krijg ik daar terug last van. En dan begint die terug pijn te doen. Dusja
    -__-' Maar ik heb overlaatst nog wel een wedstrijd kunnen spelen,maar toen was ik te agressief (A)


    Oo,, ik wordt byna elke wedstrijd vijf minuten het veld uitgestuurd omdat ik een scheids tegen spreek of iemand te hard tackel -,-, maar dat is leuk..
    En Manchester zit lekker in de finale ;D;D


    Geen woorden, maar daden.

    POEPHOOFDx3 schreef:
    (...)

    Oo,, ik wordt byna elke wedstrijd vijf minuten het veld uitgestuurd omdat ik een scheids tegen spreek of iemand te hard tackel -,-, maar dat is leuk..
    En Manchester zit lekker in de finale ;D;D

    Jha dat is inderdaad leuk ^^ Mijn vader begon te lachen toen ik dat meisje aan haar vlechtjes de grond op trok ^^! Jha ö geweldig dat ze in de finale zitten (l) Ronaldo is zowiezo de ster. Weetje,ik wens je echt veel succes in de voetbal. Ik weet hoe het voelt om een droom te hebben om er goed in te zijn en een voorbeeld te kunnen opvolgen ^^ dus ik hoop dat u niets overkomt ofso waardoor je die droom niet meer kan waar maken ö

    Mooizo. Ik ben voor niemand, maar het idee dat je leraar morgen zijn mond wel houdt is great. n_n


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Jha dat is inderdaad leuk ^^ Mijn vader begon te lachen toen ik dat meisje aan haar vlechtjes de grond op trok ^^! Jha ö geweldig dat ze in de finale zitten (l) Ronaldo is zowiezo de ster. Weetje,ik wens je echt veel succes in de voetbal. Ik weet hoe het voelt om een droom te hebben om er goed in te zijn en een voorbeeld te kunnen opvolgen ^^ dus ik hoop dat u niets overkomt ofso waardoor je die droom niet meer kan waar maken ö


    Bedanktt;D en ja ik hoop m'n droom waar te kunnen maken later =). Ik hoop niet dat my overkomt wat er 2 jaar geleden gebeurt is. Gelukkig ben ik daarvan herstelt en ken ik weer voetballen <3.[had afgescheurde enkelband, 7maanden NIET voetballen]


    Geen woorden, maar daden.

    LizesBIATCH schreef:
    Mooizo. Ik ben voor niemand, maar het idee dat je leraar morgen zijn mond wel houdt is great. n_n

    Donderdag pas,morgen heb ik stage ^^ omg ik ga hem zoooo hard uitlachen x'D

    POEPHOOFDx3 schreef:
    (...)

    Bedanktt;D en ja ik hoop m'n droom waar te kunnen maken later =). Ik hoop niet dat my overkomt wat er 2 jaar geleden gebeurt is. Gelukkig ben ik daarvan herstelt en ken ik weer voetballen <3.[had afgescheurde enkelband, 7maanden NIET voetballen]

    Auw ö dat moet pijnlijk zijn ö! maarja,als het je ooit gaat lukken ö moet je beloven dat ik ronaldo mag ontmoeten (A)!