• En nu zit ik lekker in mijn ronaldo tshirt voor de tv ö Maar ik hoop verdomme dat manchester gaat winnen ö want mijn leerkracht is voor arsenal. Dus als ze verliezen gaat die mij uitlachen. Maar als ze winnen kan ik hem lekker gaan uitlachen :'D. Want die wouw dat ik mijn tshirt van ronaldo verbrande ö, muhaha oke,voor welke ploeg gaan jullie suporteren ? ^^ RONALDO SCOOOOOOORT.(l)

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Jhoaaaa 3-0 !! Ronaldooo scoort weeeeeer :'D


    Eindelijk weer een doelpuuunt ;D. Ronaldoo ;D
    [werdeenbeetjesaaialsernietwordtgescoord]


    Geen woorden, maar daden.

    POEPHOOFDx3 schreef:
    (...)

    Eindelijk weer een doelpuuunt ;D. Ronaldoo ;D
    [werdeenbeetjesaaialsernietwordtgescoord]

    Nu slaap ik vanacht in mijn tshirt van ronaldo (':

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Nu slaap ik vanacht in mijn tshirt van ronaldo (':


    Haha, zou ik zeker doen!. maar dat spelertje die er net in kwam voor die Evra, leek net een kind x'D


    Geen woorden, maar daden.

    POEPHOOFDx3 schreef:
    (...)

    Haha, zou ik zeker doen!. maar dat spelertje die er net in kwam voor die Evra, leek net een kind x'D

    die van 17 jaar ?

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    die van 17 jaar ?


    Diee Rafael,


    Geen woorden, maar daden.

    POEPHOOFDx3 schreef:
    (...)

    Diee Rafael,

    Die van 17 jaar dus nog ^^ die moet nog 18 worden ö en die shot al bij man.un. Ja mannen,die heeft het gemaakt in zijn leven.

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Die van 17 jaar dus nog ^^ die moet nog 18 worden ö en die shot al bij man.un. Ja mannen,die heeft het gemaakt in zijn leven.


    Hy is wel goed !. Maar dat ben je meestal als je daar voetbalt :Y)


    Geen woorden, maar daden.

    POEPHOOFDx3 schreef:
    (...)

    Hy is wel goed !. Maar dat ben je meestal als je daar voetbalt :Y)

    Jha inderdaad ^^

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Jha inderdaad ^^


    Ik kom daar dus nooit te voetballen =,=' =(


    Geen woorden, maar daden.

    POEPHOOFDx3 schreef:
    (...)

    Ik kom daar dus nooit te voetballen =,=' =(

    Oooh,zo tussen allemaal jongens ö pffft arsenal scoort --' maar alleja, nu hebben ze nog maar 4 te gaan dat ze moeten scoren :')

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Oooh,zo tussen allemaal jongens ö pffft arsenal scoort --' maar alleja, nu hebben ze nog maar 4 te gaan dat ze moeten scoren :')


    Leuk toch, met Ronaldoo spelens]douchen[/s.
    En jaa nog MAAR 4 x'D te gaan.


    Geen woorden, maar daden.

    POEPHOOFDx3 schreef:
    (...)

    Leuk toch, met Ronaldoo spelens]douchen[/s.
    En jaa nog MAAR 4 x'D te gaan.

    Leuk? Meer als leuk ja ö dan moet je mij maar is uitnodigen dat je tot in manchester united raakt ^^

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Leuk? Meer als leuk ja ö dan moet je mij maar is uitnodigen dat je tot in manchester united raakt ^^


    Ik nodig je dan zeker uit![alleen douchen met ROONEY 0.0?] ik begin myn carrière by Feyenoord en dan ga ik naar Manchester United en wordt daar net zo goed als Ronaldo =D


    Geen woorden, maar daden.

    POEPHOOFDx3 schreef:
    (...)

    Ik nodig je dan zeker uit![alleen douchen met ROONEY 0.0?] ik begin myn carrière by Feyenoord en dan ga ik naar Manchester United en wordt daar net zo goed als Ronaldo =D

    En dan kan ik lekker tegen iedereen zeggen: Heej ik ken haar. Ze wouw ooit zo goed worden als ronaldo,en zie wat er is van gekomen :'D Moest ik verder zijn gegaan in de voetbal,zal ik toch niet ver meer zijn gegraakt (': maar ik wil het alleen terug gaan doen ö maar ik kan het niet niet meer :[ pfffffffft, des zo leuk da gij da nog kunt doen ö

    Manchester [/doh]. Ik wilde naar een wedstrijd van manchester maar op die dag ging ik net op vakantie--'. En me vriendin ging wel naar een wedstrijd en die heeft toen op t einde met CRonaldo gepraat.(A)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.