En nu zit ik lekker in mijn ronaldo tshirt voor de tv ö Maar ik hoop verdomme dat manchester gaat winnen ö want mijn leerkracht is voor arsenal. Dus als ze verliezen gaat die mij uitlachen. Maar als ze winnen kan ik hem lekker gaan uitlachen :'D. Want die wouw dat ik mijn tshirt van ronaldo verbrande ö, muhaha oke,voor welke ploeg gaan jullie suporteren ? ^^ RONALDO SCOOOOOOORT.(l)
-
5 mei 2009 - 20:435 mei 2009 - 22:03
JOYCESTYLE schreef:
(...)
Jhoaaaa 3-0 !! Ronaldooo scoort weeeeeer :'D
Eindelijk weer een doelpuuunt . Ronaldoo
[werdeenbeetjesaaialsernietwordtgescoord]Geen woorden, maar daden.
5 mei 2009 - 22:04POEPHOOFDx3 schreef:
(...)
Eindelijk weer een doelpuuunt . Ronaldoo
[werdeenbeetjesaaialsernietwordtgescoord]
Nu slaap ik vanacht in mijn tshirt van ronaldo (':5 mei 2009 - 22:06JOYCESTYLE schreef:
(...)
Nu slaap ik vanacht in mijn tshirt van ronaldo (':
Haha, zou ik zeker doen!. maar dat spelertje die er net in kwam voor die Evra, leek net een kind x'DGeen woorden, maar daden.
5 mei 2009 - 22:06POEPHOOFDx3 schreef:
(...)
Haha, zou ik zeker doen!. maar dat spelertje die er net in kwam voor die Evra, leek net een kind x'D
die van 17 jaar ?5 mei 2009 - 22:075 mei 2009 - 22:08POEPHOOFDx3 schreef:
(...)
Diee Rafael,
Die van 17 jaar dus nog ^^ die moet nog 18 worden ö en die shot al bij man.un. Ja mannen,die heeft het gemaakt in zijn leven.5 mei 2009 - 22:09JOYCESTYLE schreef:
(...)
Die van 17 jaar dus nog ^^ die moet nog 18 worden ö en die shot al bij man.un. Ja mannen,die heeft het gemaakt in zijn leven.
Hy is wel goed !. Maar dat ben je meestal als je daar voetbaltGeen woorden, maar daden.
5 mei 2009 - 22:11POEPHOOFDx3 schreef:
(...)
Hy is wel goed !. Maar dat ben je meestal als je daar voetbalt
Jha inderdaad ^^5 mei 2009 - 22:14JOYCESTYLE schreef:
(...)
Jha inderdaad ^^
Ik kom daar dus nooit te voetballen =,='Geen woorden, maar daden.
5 mei 2009 - 22:15POEPHOOFDx3 schreef:
(...)
Ik kom daar dus nooit te voetballen =,='
Oooh,zo tussen allemaal jongens ö pffft arsenal scoort --' maar alleja, nu hebben ze nog maar 4 te gaan dat ze moeten scoren :')5 mei 2009 - 22:18JOYCESTYLE schreef:
(...)
Oooh,zo tussen allemaal jongens ö pffft arsenal scoort --' maar alleja, nu hebben ze nog maar 4 te gaan dat ze moeten scoren :')
Leuk toch, met Ronaldoo spelens]douchen[/s.
En jaa nog MAAR 4 x'D te gaan.Geen woorden, maar daden.
5 mei 2009 - 22:19POEPHOOFDx3 schreef:
(...)
Leuk toch, met Ronaldoo spelens]douchen[/s.
En jaa nog MAAR 4 x'D te gaan.
Leuk? Meer als leuk ja ö dan moet je mij maar is uitnodigen dat je tot in manchester united raakt ^^5 mei 2009 - 22:21JOYCESTYLE schreef:
(...)
Leuk? Meer als leuk ja ö dan moet je mij maar is uitnodigen dat je tot in manchester united raakt ^^
Ik nodig je dan zeker uit![alleen douchen met ROONEY 0.0?] ik begin myn carrière by Feyenoord en dan ga ik naar Manchester United en wordt daar net zo goed als RonaldoGeen woorden, maar daden.
5 mei 2009 - 22:23POEPHOOFDx3 schreef:
(...)
Ik nodig je dan zeker uit![alleen douchen met ROONEY 0.0?] ik begin myn carrière by Feyenoord en dan ga ik naar Manchester United en wordt daar net zo goed als Ronaldo
En dan kan ik lekker tegen iedereen zeggen: Heej ik ken haar. Ze wouw ooit zo goed worden als ronaldo,en zie wat er is van gekomen :'D Moest ik verder zijn gegaan in de voetbal,zal ik toch niet ver meer zijn gegraakt (': maar ik wil het alleen terug gaan doen ö maar ik kan het niet niet meer :[ pfffffffft, des zo leuk da gij da nog kunt doen ö5 mei 2009 - 22:25Manchester [/doh]. Ik wilde naar een wedstrijd van manchester maar op die dag ging ik net op vakantie--'. En me vriendin ging wel naar een wedstrijd en die heeft toen op t einde met CRonaldo gepraat.
If I were a boy, I swear I'd be a better man.