• Dit kreeg ik als doorstuurbericht van een meisje op Netlog.

    lieve tokio hotel fans.
    Jullie zullen nu denken van. Ja vast tokio hotel liegt. Maar ik zou deze brief serieus nemen. Toen ik dit hoorde werd ik woedend. Dit bericht is verzegeld door een persoon die tokio hotel kent. Ze heeft deze woorden allemaal zelf uit gesproken.

    we Beginnen met 1.

    Bill kaulitz is niet singel meisjes. Wat jullie ook denken. Hij heeft een liefje.

    2.

    Blijkbaaar heeft tom kaulitz een meisje zwanger gemaakt.

    3.

    Jawel georg heeft ook een lief.

    ik snap het echt niet hoe kunnen ze zoiets verzwijgen. Ik bedoel hun moeten niet liegen tegen de fans. Dat gaat er echt over.Hmm ik weet al wat jullie nu denken. Wat zit haar nou te lullen. Wel als jullie dit niet geloven mij best. Maar denk er om. Tokio hotel is niet hoe ze hun voordoen. Ze liegen al bijna een jaar tegen jullie.Shokken was het wel.Ik barste echt in tranen uit. En meisjes denk er om. Dit is geen roddel. We zijn bloed serieus. En ik ben dat gelieg kotsmoe. Willen jullie ook dat het ophoud ? Vertel dit dan rond en stuur door. Want het moet gedaan zijn.


    Gelove jullie dit?


    I need you like a heart needs a beat

    zZeg maar tegen dat wijf (dat als dit waar is) ze dat liegen voor het besstwil voor de fans doen. anders gaan al die DieHard Fans zelfmoord plegen en worden hun vriendinnen aangevallen. En dat hun moeder al wordt aangevallen is al erg genoeg. En Gustav is nog steeds 'single' dus ik ben blij :). Maar misschien kent da meisje hele TH niet en wil ze gewoon rotzooi verkopen aan de media. En als ze ze wel kent: liegen mag niet en verklikken ook niet (puh).

    ROOMxSAUS heeft gesproken(A)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Ze liegt en kan niet eens fatsoenlijk typen.


    The soul needs autumn.

    ik zie Tom er wel voor aan, om iemand zwanger te maken.. En haar waarschijnlijk daarna gwn te laten zitten...


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Omdat het alleen maar over meisjes gaat, denk ik dat ze alleen maar jaloers is. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Cool toch!
    Komop gun het ze gewoon, want ze verdienen het keihard

    ankeaddicted schreef:
    Omdat het alleen maar over meisjes gaat, denk ik dat ze alleen maar jaloers is. :']


    Eeeey, daar zeg je wat! :Y)


    I want my bloody cheese now!^^

    kan het niet echt geloven, en moest het waar zijn zou ik helemaal door de rooie gaan , ik haat leugenaars en dan zou ik gwn in elkaar storten(huil)..maar ik kan me nit voorstellen dat de jongens zouden liegen..Bill zei zelf dat hij ht nooit zou verbergen als hij een lief had enzo..+ welk mens kan nu jaren aan een stuk allemaal leugens vertellen zonder zich ook maar fucking slecht te voelen?

    dus ik geloof het niet
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    haha ik ben wel redelijk zeker dat niet TH maar zij liegt. "Dankzij" die gefreakte fans die hun overal volgen hebben wij veel foto's van hen en ik denk dat we dat wel al gezien zouden hebben. Of tenzij ze een sms - relatie hebben met hun lief en hun zo één keer in het jaar zien.. not! -_- En als het zo is, tja oké. ik begrijp dat ze niet meteen zouden willen zeggen dat ze een lief hebben want die meisjes zouden al lang dood-gebombardeerd zijn door die Les Afghanes..

    wel leuk dat ze zo van ieder bandlid behalve van Gustav een nieuwtje heeft en niets anders van uitleg of verklaring geeft *sarcasme*

    UseSomebody schreef:
    haha ik ben wel redelijk zeker dat niet TH maar zij liegt. "Dankzij" die gefreakte fans die hun overal volgen hebben wij veel foto's van hen en ik denk dat we dat wel al gezien zouden hebben. Of tenzij ze een sms - relatie hebben met hun lief en hun zo één keer in het jaar zien.. not! -_- En als het zo is, tja oké. ik begrijp dat ze niet meteen zouden willen zeggen dat ze een lief hebben want die meisjes zouden al lang dood-gebombardeerd zijn door die Les Afghanes..

    wel leuk dat ze zo van ieder bandlid behalve van Gustav een nieuwtje heeft en niets anders van uitleg of verklaring geeft *sarcasme*

    mja kdenk of die afghanes on tour en nu wrn of niet die lievn sowieso gevaar lpn x) It's just a risk you have to take then;)
    want als het later toch zou uitlekkn dat jij het lief ben van Bill bv , verlies th vertrouwen van de fans,voelt th zich slecht door dat ze een (lange)tijd gelogen hebben,etc..

    enja arme gustav:( waarom gaf die leugenares hem geen rolletje in haar verhaaltje? hij mag er ook wel weze hoor x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    boeiend.
    als het waar was, en ze zouden er over liegen hebben ze vast wel een goeie reden.


    AAP

    Damn, hoezo levensloos? :'D


    -

    Lief, volgens mij liegt ze gewoon :')


    Some people make the world special just by being in it

    xAmelie schreef:
    Ze liegt en kan niet eens fatsoenlijk typen.

    idd en dat soort dingen boeien me ook niet van hun..


    Je moet worden wie je bent.

    Het arme kind. Misschien moet ze eerst eens normaal leren typen.


    blame the bully.

    Ten eerste, Bill zal nooit samen zijn met een MEISJE.

    Ten tweede, als het maar van één persoon komt is het sowieso niet waar.

    Ten derde, al was het waar, wat hebben wij er dan mee te maken?

    Ten vierde, als je zelf al weet dat het eenleugen is, waarom open je er dan een topic over? Zorgt alleen maar voor meer rotzooi.


    x


    Scream for mercy!