• ohmygowd.
    vanmiddag, ik stond met mn vriendin, in de bosjes, beetje te flikflooien XD, om het maar zo te noemen.
    En toen we omkeken, zag ik mensen van mn school!
    die ons helemaal aan zaten te kijken!
    nu denk je; eh dus?
    nou, niks dus! de mensen van mijn school zijn daar zwáááár tegen!
    ik ben zooo bang hea. Als ze het door gaan vertellen, word ik van alle kanten uitgescholden, en in elkaar geslagen.
    Maar, ik heb al zo weinig zelfvertrouwen, dat gaat helemaal mis!
    dan heb ik altijd nog mn vrienden die me (hopelijk) wel helpen. maar toch! ik ben zoo bangg.
    helppp?


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Gewoon zeggen dat jij het niet was, en dat je thuis tv zat te kijken. :P (naar een serie die op dat tijdstip draaid ofzo.)


    One who knows nothing can understand nothing.

    Fok die mensen als ze jou niet accepteren.
    Waarom zou je niet zijn zoals je bent omdat hún dat niet goed vinden?
    Like, dikke schijt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Seks en die shit doe je niet in het openbaar =P


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ten eerste laat je zelf niet een hokkie douwen ik was ook onzeker als de pest maar nu trek ik me bek open! ik vind dat hun het recht niet hebben om zoo, te doen! dus grijp op tijd in als het uit de handloopt

    Probeer je zelfvertrouwen omhoog te krijgen door, niet je zelf in een hokkie te laten douwen mocht het zoo zijn dat je zelf heel onzeker voelt, gaat naaar een van je vrienden of vriendinnen die hebben vast wel goede raad;)

    Mocht er nog wat zijn kan je altijd vragen ;)


    Some angels have no wings.

    Ten eerste laat je zelf niet een hokkie douwen ik was ook onzeker als de pest maar nu trek ik me bek open! ik vind dat hun het recht niet hebben om zoo, te doen! dus grijp op tijd in als het uit de handloopt

    Probeer je zelfvertrouwen omhoog te krijgen door, niet je zelf in een hokkie te laten douwen mocht het zoo zijn dat je zelf heel onzeker voelt, gaat naaar een van je vrienden of vriendinnen die hebben vast wel goede raad;)

    Mocht er nog wat zijn kan je altijd vragen ;)

    ik trek ook steeds vaker mn bek open. Maar. laatste x toen zoiets bij iemand was gebeurd.
    lag ze in coma int ziekenhuis, zoi hard is ze gebeukt, omdat iemand het had gezien..
    vrienden heb ik tegenwoordifg ook niet zo erg.
    Toen ik was vertelde, wist opeens de hele school het. dus hun vertel ik liever niks meer.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Mijn hele school weet het ook over mij en mijn vriendin, ik heb er gewoon dikke vette schijt aan! Fuck die lui, hoe hard ze ook schelden!

    x


    Scream for mercy!

    Dat je lesbisch bent ofzo oke, maar dan moet je er niet te koop mee gaan lopen. Of je vriendin te liggen betasten in het openbaar. Niet iedereen is daarvan gediend.


    Niet geschoten is altijd mis..

    gewoon negeren.
    en gewoon door gaan met waar je mee bezig was:Y)


    ' niks is wat het zijn moet '

    Oke... Hmmmm coma? dat klinkt nog al jah nep! dan moet je met 10 tegen een en dan moet je echt hard kunnen slaan, het is niet moeilijk maar als nog,

    Trouwens vrienden zijn er om te vertrouwen dus het lijkt me alshun het dan door lullen dat hun nivo erg laag is!


    Some angels have no wings.

    Dat je lesbisch bent ofzo oke, maar dan moet je er niet te koop mee gaan lopen. Of je vriendin te liggen betasten in het openbaar. Niet iedereen is daarvan gediend.

    Je weet toch niet wat ze allemaal deden? Mss hebben ze alleen gezoend ofzo.


    Als je maar een ananas hebt..

    Dat je lesbisch bent ofzo oke, maar dan moet je er niet te koop mee gaan lopen. Of je vriendin te liggen betasten in het openbaar. Niet iedereen is daarvan gediend.


    Uhh... Dat deden ze toch in de bosjes? En anders als nog, dat is vette discriminatie! Alle stelletjes mogen openbaar zoenen behalve als ze hetzelfde geslacht hebben!

    x


    Scream for mercy!

    Oke... Hmmmm coma? dat klinkt nog al jah nep! dan moet je met 10 tegen een en dan moet je echt hard kunnen slaan, het is niet moeilijk maar als nog,

    Trouwens vrienden zijn er om te vertrouwen dus het lijkt me alshun het dan door lullen dat hun nivo erg laag is!

    ik weet dat het ongeloofwaardig klinkt.
    maar het was echt met heel veel mensen.
    ik keek vanuit het raam van de school toe. En iedereen schold der al uit, dat ze bi was. dus daarom wist ik dat.

    hun niveau is ook gewoon laag.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    (...)

    Uhh... Dat deden ze toch in de bosjes? En anders als nog, dat is vette discriminatie! Alle stelletjes mogen openbaar zoenen behalve als ze hetzelfde geslacht hebben!

    x

    Dankje!
    precies wat jij zegt.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Mocht je geslagen woorden, dan zou ik een rechtzaak aanspannen!

    En de schade laten betalen van je mobiel of wat dan ok! zoo simpel maak het nog duurder dan het wel en volla ze kappen vanzelf


    Some angels have no wings.

    En trouwens jij bent jij en je bent uniek net zo als iedereen oke bijna maar dat moet je niet vergeten mensen moeten je nemen zoo als je bent! dan is alles veel makkelijker, echt vrienden die kan je mis lopen maar ook tegen komen er komen er ook maar 1 of 2 in je leven en als ik jou was zou ik je mentor het vertellen


    Some angels have no wings.