• Dit kreeg ik als doorstuurbericht van een meisje op Netlog.

    lieve tokio hotel fans.
    Jullie zullen nu denken van. Ja vast tokio hotel liegt. Maar ik zou deze brief serieus nemen. Toen ik dit hoorde werd ik woedend. Dit bericht is verzegeld door een persoon die tokio hotel kent. Ze heeft deze woorden allemaal zelf uit gesproken.

    we Beginnen met 1.

    Bill kaulitz is niet singel meisjes. Wat jullie ook denken. Hij heeft een liefje.

    2.

    Blijkbaaar heeft tom kaulitz een meisje zwanger gemaakt.

    3.

    Jawel georg heeft ook een lief.

    ik snap het echt niet hoe kunnen ze zoiets verzwijgen. Ik bedoel hun moeten niet liegen tegen de fans. Dat gaat er echt over.Hmm ik weet al wat jullie nu denken. Wat zit haar nou te lullen. Wel als jullie dit niet geloven mij best. Maar denk er om. Tokio hotel is niet hoe ze hun voordoen. Ze liegen al bijna een jaar tegen jullie.Shokken was het wel.Ik barste echt in tranen uit. En meisjes denk er om. Dit is geen roddel. We zijn bloed serieus. En ik ben dat gelieg kotsmoe. Willen jullie ook dat het ophoud ? Vertel dit dan rond en stuur door. Want het moet gedaan zijn.


    Gelove jullie dit?


    I need you like a heart needs a beat

    1) ik weet het niet Ö

    2) Hij heeft er ondertussen al 5 zwanger gemaakt :Y)

    3) Georg kun je zien kussen op de dvd. "Leb die sekunde-behind the scenes". && Het zou perfect mogelijk zijn moest hij nu nog een vriendin hebben, want veel vragen ze niet aan georg en gustav he ? dus die kunnen perfect daarover zwijgen.

    && Dat meisje overdrijft ofzo ? Wat maakt het nu uit of Bill een lief heeft of niet ? nogal logisch moest hij het niet zeggen, anders is die vriendin binnen de kortste keren dood ofzo!
    Sommige mensen kunnen overdrijven ofzo...


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Dat van Bill en Georg als dat waar is ben ik blij voor ze ;)

    Dat van Tom geloof ik eerlijk gezegt niet. Dan was het meisje er allang voor uit gekomen. Want kom op ze is zwanger door DE tom kaulitz.... Elk meisje zou het dan uitgille van blijdschap. I think....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    tis waarschijnlijk niet echt

    maar maakt het uit?

    al die meisjes wat denken dat ze een kans hebben moeten eens wakker worden, ze zullen ze toch nooit ontmoeten ><

    nie slecht bedoelt:Y)

    maar sommigen vergooien hun liefde aan hun terwijl der zoveel schoon jonges zijn die wel te krijge zijn :Y)


    Moving on but never letting go

    Nope, ik geloof het niet.
    Dat zie je alleen al aan de manier waarop ze typt.
    En moést het waar zijn, so what?

    Natuurlijk liegen ze, dat wist ik ook wel langer dan vandaag ..
    Dat zou ik ook doen als ik hem was ..

    Maar....! of het waar is weet ik niet, maar .. liegen zullen ze vast doen.

    Ik
    Geloof
    Er
    Nada
    Noppes
    Niks
    Van :Y)


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik denk dat het bij veel mensen is dat ze het niet willen geloven. nietdatikzegdathetzois maar denk nou zelf logisch na, ze zullen heus wel een liefje hebben, of gehad hebben.

    nee egt zou het.


    DAT MOETEN ALLE ARTIESTEN. KOM OP ALS JE DAT NIET HEBT BEDACHT.

    SORRY IK VIND HET NOG AL LOGIES DAT ZE HET NIET HEBBEN GEZEGT. DIE MENSEN WORDEN ONDER DRUK GEZET OM HET NEIT TE ZEGEN. WAAROM DENK JE DAN DAT ZE ZO VEEL VERDIENEN.

    THAT'S THE LIVE OF A POP IDOL IT'S ALL FAKE


    Love sheds light one the darkest of times

    Coldplace schreef:
    Cool toch!
    Komop gun het ze gewoon, want ze verdienen het keihard

    jaa en ik ben sinterklaas.


    ' niks is wat het zijn moet '

    geloof er niks van

    Geloof ik niet echt.
    1) Heeft Bill wel tijd voor een lief?

    2) Zou kunnen, maar wat boeit mij dat?

    3) Ik weet dat Georg een liefje heeft. ^-^


    You'll never dream alone. <3

    ze is gewoon jaloers, ze liegt
    en wilt iedereen opstoken
    wie weet was het gewoon een hater
    die een rotstreek wilde uithalen


    One Day you'll remember me...

    Gosh, als het waar is, So what?
    Als het echt zo is, is het logisch dat ze erover logen want anders zouden al die jaloerse fans hun vriendinnetjes op gaan zoeken en blablabla.. =]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3