• Dit kreeg ik als doorstuurbericht van een meisje op Netlog.

    lieve tokio hotel fans.
    Jullie zullen nu denken van. Ja vast tokio hotel liegt. Maar ik zou deze brief serieus nemen. Toen ik dit hoorde werd ik woedend. Dit bericht is verzegeld door een persoon die tokio hotel kent. Ze heeft deze woorden allemaal zelf uit gesproken.

    we Beginnen met 1.

    Bill kaulitz is niet singel meisjes. Wat jullie ook denken. Hij heeft een liefje.

    2.

    Blijkbaaar heeft tom kaulitz een meisje zwanger gemaakt.

    3.

    Jawel georg heeft ook een lief.

    ik snap het echt niet hoe kunnen ze zoiets verzwijgen. Ik bedoel hun moeten niet liegen tegen de fans. Dat gaat er echt over.Hmm ik weet al wat jullie nu denken. Wat zit haar nou te lullen. Wel als jullie dit niet geloven mij best. Maar denk er om. Tokio hotel is niet hoe ze hun voordoen. Ze liegen al bijna een jaar tegen jullie.Shokken was het wel.Ik barste echt in tranen uit. En meisjes denk er om. Dit is geen roddel. We zijn bloed serieus. En ik ben dat gelieg kotsmoe. Willen jullie ook dat het ophoud ? Vertel dit dan rond en stuur door. Want het moet gedaan zijn.


    Gelove jullie dit?


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind dit trouwens nergens op slaan. (Dit is niet tegen de topicstarter bedoelt hoor ^^)
    Al wás het zo, wie zijn wij om ons daarmee te bemoeien?


    -

    Ik weet niet hoor. TH heeft hun privacybeleid. Dat houd in dat ze over hun privé weinig mogen zeggen, over hun relatie zou goed waar kunnen zyn. Ik sta er vol op, dat TH nogal wat bij elkaar heeft geliegd. Niet omdat ik geen fan ben,maar hier stond ik altyd al op.


    your eyes are like stars in the night.

    als het echt waar zijn zijn zou het al in alle boekskes staan en zouden ze hun al betrapt hebben op 1000 foto'z etc etc ..

    Een roddel.
    (weeral)


    I found myself in Wonderland.

    da kind kan ook liegen he! :S


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    uhm, ik geloof het niet,

    als tom echt een meisje zwanger heeft gemaakt, is dat zo een gerucht over de hele wereld, (door de pers)

    als bill een liefje heeft, valt dat heus wel op, de pers komt er heus wel achter

    en met georg is het precies hetzelfde

    en waarom is er dan niks met gustav??

    ff kort samen gevat ik geloof het niet ^^

    Conspiracy schreef:
    -plat-
    Sorry, ik moest heel erg lachen toen ik dit zag. Ten éérste: Als het zo is, whuteffur, laat hun toch lekker? Wees blij. Al zou ik het gewoon niet kùnnen geloven dat Bill en vrouwelijk liefje zou hebben, maar bon


    wie zegt dat het een meisje is :X :Y)
    (sorry droge humor heerst, is niet gemeen bedoelt!)

    ze verbergen dat omdat fans dan raar gaan doen enzo you know what i mean
    en dan niet lbij zijn voor bill en georg enzo

    Pfft... Laat ze lekker liegen, ik lieg zo vaak! Is het nou zoveel verschil of zij liegen of als ik lieg? & anders zouden die vriendinnen dood gaan door stalkende fans & zouden fans sterven van verdriet. Ze liegen gewoon voor het bestwil van de fans ^^


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Geloof mij, Th kan het niet verborgen houden als ze een lief hebben. Das gewoon onmogelijk.


    Got up on the wrong side of life today

    Dat van Tom geloof ik helemaal niet xp, dat kan gewoon niet dat dat verzwegen is gebleven

    oh-my-god >< x'D

    Als het waar is ..
    Zij hebben toch ook recht op privacy. Hun moeten ook nog hun privé en werk gescheiden houden.. Niet dan? Waar bemoeit dat kind zich mee..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Áls het al waar zou zijn [/wat ik niet denk] hebben ze vast een goede reden om erover te liegen. =]

    En dan zal er vast al wel íémand achter zijn gekomen ofzo O.o


    Sowas wie wir, geht nie vorbij <3

    ah, liegen is het niet echt, eerder verzwijgen. En in het geval van bekende mensen, kan ik dat begrijpen.

    Ik denk dat ze liegt.