• Dit kreeg ik als doorstuurbericht van een meisje op Netlog.

    lieve tokio hotel fans.
    Jullie zullen nu denken van. Ja vast tokio hotel liegt. Maar ik zou deze brief serieus nemen. Toen ik dit hoorde werd ik woedend. Dit bericht is verzegeld door een persoon die tokio hotel kent. Ze heeft deze woorden allemaal zelf uit gesproken.

    we Beginnen met 1.

    Bill kaulitz is niet singel meisjes. Wat jullie ook denken. Hij heeft een liefje.

    2.

    Blijkbaaar heeft tom kaulitz een meisje zwanger gemaakt.

    3.

    Jawel georg heeft ook een lief.

    ik snap het echt niet hoe kunnen ze zoiets verzwijgen. Ik bedoel hun moeten niet liegen tegen de fans. Dat gaat er echt over.Hmm ik weet al wat jullie nu denken. Wat zit haar nou te lullen. Wel als jullie dit niet geloven mij best. Maar denk er om. Tokio hotel is niet hoe ze hun voordoen. Ze liegen al bijna een jaar tegen jullie.Shokken was het wel.Ik barste echt in tranen uit. En meisjes denk er om. Dit is geen roddel. We zijn bloed serieus. En ik ben dat gelieg kotsmoe. Willen jullie ook dat het ophoud ? Vertel dit dan rond en stuur door. Want het moet gedaan zijn.


    Gelove jullie dit?


    I need you like a heart needs a beat

    Ik weet ook wel dat ze liegt.
    K wou het gewoon aan jullie late zien.
    Wat sommige mensen durven typen ;)
    Maar als het niet mag dan mag er een slotje op ;)


    I need you like a heart needs a beat

    Ik geloof daar echt geen kak van ^^
    Ik kan ook zeggen dat ik tokio hotel persoonlijk ken en dat Bill vrijt met 2 meisjes tegelijk en dat Gustav 3 meisjes heeft zwanger gemaakt, dat Tom stiekem in gay-bars zit en dat Georg nog nooit seks heeft gehad. Iedereen kan zo van die dingen zeggen, dus zolang je er geen bewijzen van hebt, moet je je kop niet laten zotmaken door één of ander kind dat zich belangrijk wil voordoen.

    Moest Bill een vriendin hebben en TOm een meisjes zwanger gemaakt zou hebben,... dan zou de pers dat hoe dan ook te weten gekomen zijn. De jongens worden al zoveel gevolgd door paparazi [of hoe je het ook schrijft] en die weten echt wel hoe ze iets te weten moeten komen, want zo een geheim kan je gewoon niet verzwijgen zeker niet als je zo beroemd bent.

    Ofwel zou Bill een vriendin moeten hebben via het internet die hij nooit ziet en dan zou Tom vliegend sperma hebben ofzo, in dat geval zou het wel eens kunnen waar zijn (baby)

    Hmmmhmmm, ik zou ze het wel gunnen. Maar ik geloof het toch niet.


    Listen to what we're not saying..

    LiseeXBill schreef:
    Ik geloof daar echt geen kak van ^^
    Ik kan ook zeggen dat ik tokio hotel persoonlijk ken en dat Bill vrijt met 2 meisjes tegelijk en dat Gustav 3 meisjes heeft zwanger gemaakt, dat Tom stiekem in gay-bars zit en dat Georg nog nooit seks heeft gehad. Iedereen kan zo van die dingen zeggen, dus zolang je er geen bewijzen van hebt, moet je je kop niet laten zotmaken door één of ander kind dat zich belangrijk wil voordoen.

    Moest Bill een vriendin hebben en TOm een meisjes zwanger gemaakt zou hebben,... dan zou de pers dat hoe dan ook te weten gekomen zijn. De jongens worden al zoveel gevolgd door paparazi [of hoe je het ook schrijft] en die weten echt wel hoe ze iets te weten moeten komen, want zo een geheim kan je gewoon niet verzwijgen zeker niet als je zo beroemd bent.

    Ofwel zou Bill een vriendin moeten hebben via het internet die hij nooit ziet en dan zou Tom vliegend sperma hebben ofzo, in dat geval zou het wel eens kunnen waar zijn (baby)


    Indeed(cat)


    Scream for mercy!

    Nee.

    Yaay' Weer een van die levensvragen de wereld uit geholpen :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    De persoon die dit getypt heeft moet leren typen (typcursus bestaat =D)

    Daarbij; als het waar was; leuk toch? Ik bedoel, ik gun het ze wel.

    Daarnaast is het ook nog ns hun eigen keuze.


    Death greets me warm, now I will just say goodbye...

    Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.
    Geloof vooral alles wat je hoort en ziet. [/sarcasm]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Tom een meisje zwanger gemaakt ?
    -kan kloppen ^.^

    Georg een liefje ?
    -dat wisten we al lang he (;


    Bill een liefje ?

    - denk ik niet,anders hadden we er al lang iets van gehoort op tv of in de kranten.

    het kan ook allemaal waar zijn,maar ze mogen het niet publieklijk zeggen omdat het niet goed zou zijn voor hun imago.


    everybody needs a song.

    Ik geloof niets tot het feiten worden (lol).


    I recycle my thoughts.

    Whahaha (lol)
    ByeBye loser kindje met je zwake leugens, leer eerst een fatsoenlijk typen (doeg)
    Ik geloof het dus niet. Het gaat alleen over een vriendinnetje hebben ja of nee, dat kind is gewoon stik jaloers XD

    Ik geloof niks tot het door hun bevestigd is. :Y)


    -

    Ik vind het trouwens echt wel grappig hoe ze iedereen er van probeert te overtuigen XD :


    En meisjes denk er om. Dit is geen roddel. We zijn bloed serieus


    als dit wordt gezegd, is het meestal niet waar. XD

    Het klopt allemaal zowieso niet. Denk is na man x_X Ze kunnen hun moeder niet eens alleen laten door die kut fransen, laat staan dat ze een lief gaan nemen die zomaar weet ik veel wat aangedaan kan worden..


    Wie du mir, so ich dir.

    Het boeit me geen fuck of ze een meisje hebben, of niet. o.o'


    ok

    En trouwens, ze hebben het al moeilijk genoeg. Gaan zeggen dat Tom een meisje zwanger heeft gemaakt.
    WAAR HAALT HIJ DE TIJD VANDAAN?


    ok