• Ja.Ik vind het raar dat sommige mensen nu zeggen dat ik iets weg heb van een chineesje (weet niet waarom). Maar nu ze deze foto hebben gezien vinden ze het zeker dat ik op een chineesje lijk. Maar oke,wat vinden jullie er van ? ö want eigenlijk is dat dus totaal niet waar (':

    Wat wil je als je zo'n aziatisch parapluutje vast hebt, associeer je ook direct met chineesjes (niet slecht bedoelt natuurlijk.)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vind dat je op een Chineesje lykt. :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    WAAT SCHATTIG x3 en ja stiekem een heel klein beetje wel ja


    We can only learn to love by loving.

    beste wel, wel lieve fotoXD


    Some angels have no wings.

    Je was inderdaad een schattig kind! En ik vind je ook wel een beetje op een chineesje lijken..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Je was inderdaad een schattig kind! En ik vind je ook wel een beetje op een chineesje lijken..


    Behind every great man there’s a great woman

    een heel schattig chineesje!

    Ik vind jouw oogjes op een puur Belgisch meisje lijken :Y)


    I found myself in Wonderland.

    Mistake schreef:
    Ik vind jouw oogjes op een puur Belgisch meisje lijken :Y)

    Dat vind ik nu is ook ze :'d

    Niet echt . Maak je geen zorgen als mensen zeggen dat je op een chinees lijkt want ik vind chineesjes heel mooi !!


    .

    Je lijkt wel en weetje waarom, je oogleden zijn een beetje naar binnen gevallen waardoor je ze neit goed kan zien. En dat hbbn chineesjes ook^^
    But that picture is cute anyway :$


    -

    Je moet Chinezen niet gaan associëren met ogen en paraplu's dus ik zeg dat je helemaal belg bent :Y)


    All was well.

    Jou ogen zijn super sgattig! xD


    Your Butt is Mine!

    Je ogen wel een beetje, en dat parapluutje ^^.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Braindamage schreef:
    Ik vind dat je op een Chineesje lykt. :Y)


    Niet geschoten is altijd mis..