• Dat je gewoon alleen wilt huilen maar dat niet gaat omdat er dan iemand komt kijken of het wel gaat en dat je het dan moet vertellen?

    ik wil dat namelijk nu maar dat gaat niet ><

    xxx <3


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Uhu, ik kan nooit huilen als er iemand bij is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, dat heb ik ook wel eens. Dan sluit ik mezelf op in mijn kamer, met mijn mp3, en kom er de komende uren niet meer uit.
    maar, probeer aan vrolijke dingen te denken ofzo?

    Jaa, dat had ik vaak. Wel vroeger, nu niet meer omdst ik kina nooit wil huilen..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dan loop ik gewoon SUPER vlug naar mijn kamer boven. En, als ik niet weg kan en ik kan me bijna niet inhouden zeg ik gewoon dat mijn lens verkeerd zit. [Oké, daarvoor moet je wel lenzen hebben :)]


    007

    xNEE schreef:
    Ja, dat heb ik ook wel eens. Dan sluit ik mezelf op in mijn kamer, met mijn mp3, en kom er de komende uren niet meer uit.
    maar, probeer aan vrolijke dingen te denken ofzo?

    gaat niet....
    mn kop explodeert onderhand....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik kan niet huilen, heel stom klinkt dat maar ik kan gewoon niet meer huilen. - Emotioneel geblokeerd. {don't know why}

    Ik heb het wel, maar niet per se in iemands bijzijn
    Het klinkt waarschijnlijk ontzettend lame, maar ik kan niet echt huilen.. dus ik wil heel graag huilen, maar ik kan het gewoon niet.
    Dus dan zit ik met die opgekropte emoties.


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Ik Huil Nooit waar Mensen bijzijn want die moeten dan altijd weten wat er is ><"


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Heb ik ook wel eens dan wil ik alleen zijn en dan komt er iemand. Als ik niet aleen wil zijn komt er niemand.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Ja, ik huil graag. Maar niet om verdriet. Soms huil ik gewoon eens alles uit. Zoals mensen iets van zich afschrijven... Zo huil ik het uit.

    wtf..

    nou, ik heb dat eigenlijk wel heel vaak.
    soms weet ik wel waarom ik dan wil huilen maar zsoms hebik echt geen idee en weet ik owk niet waarom ik zou huilen zo kut als er dan iemand binnenkomt!


    Don't trust mirrors !! o.0

    Soms wíl ik gewoon huilen, op sommige momenten. Dan ben ik te vrolijk en dat vind ik niet leuk, door omstandigheden.
    Ik wil ook weleens níe huilen, dan kan ik niet meer stoppen.


    -

    Ik doe men kop dan naar beneden en wacht tot het over is, of ik ga naar de wc.

    Ik huil niet zo vaak maar als ik moet huilen, dan moet het eruit want anders doet dat pijn in mn keel en aan mn ogen xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik heb zovaak dat ik moet huilen gewoon door niks, of iets nutteloos en alles., maar dat lukt nooit want om de zoveel tijd komt er iemand me kamer binnen :S
    ik wil nooit huilen bij andere mensen, ik wil niet mijn zwakheid laten zien, ik huil alleen als ik alleen ben.. en dat is meestal in de nacht, in me bed.


    Nvt