• Me vader Heeft net een nieuwe digitale film camera gehad van zijn werk. en Filmt Dus nu echt alles. We gingen cake eten. en ik pak een stuk en later in de tuin. Toen nam ik een hap en het proefde naar KAARS. echt Zo *piep* goor. Dus ik helemaal walgen en tranen krijgen van walging en alles. en me haar zit niet. maar dan ook vreselijk. en dan loop ik half kotsend naar de klico in de tuin. zie ik me vader dat hij me loopt te filmen van achter het raam. --'. ik schaam me echt kapot. Weten jullie mss Iets zo dat hij het verwijderd? . Ja ik sta dr om bekend dat ik een gestoorde/ geschifte vader heb die je met scheermessen aanvalt.


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    Als die slaapt,de videocamera pakken?

    hem stiekem filmen als hij onder de douche staat en m dan chanteren.


    hit me like a ray of sun

    xLOSTMYMIND schreef:
    hem stiekem filmen als hij onder de douche staat en m dan chanteren.


    hahah die zou ik doen of gewoon als ie iets ergs doet ofso off..... de camera afpakken hem verwijderen en een nieuw filmpje van jezelf maken waarin je zegt dat je hem irritant en stom en dom vindt xD


    .

    marilena schreef:
    (...)

    hahah die zou ik doen of gewoon als ie iets ergs doet ofso off..... de camera afpakken hem verwijderen en een nieuw filmpje van jezelf maken waarin je zegt dat je hem irritant en stom en dom vindt xD

    Dat vind ik nog is een idee :'d

    marilena schreef:
    (...)

    hahah die zou ik doen of gewoon als ie iets ergs doet ofso off..... de camera afpakken hem verwijderen en een nieuw filmpje van jezelf maken waarin je zegt dat je hem irritant en stom en dom vindt xD


    oo dan moet je s `ochtends ( als ie slaapt ) de camera ernaast leggen en dat filmpje starten en snel wegrennen dan schrikt ie en hij ziet het !


    .

    Je hebt eigenlijk nog kinda geluk met een vader die ook maar iets van aandacht aan zijn dochter besteedt. :')
    Maar ok, ik snap wat je bedoelt. Jat de camera in zijn slaap, of anders ga je dreigen dat je hem stukgooit. Of als hij is aan het filmen moet je zijn wachtwoord van iets zeggen, of zeg van 'NEE PAPA SLA ME NIET' ofzo. ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LizesBIATCH schreef:
    Je hebt eigenlijk nog kinda geluk met een vader die ook maar iets van aandacht aan zijn dochter besteedt. :')
    Maar ok, ik snap wat je bedoelt. Jat de camera in zijn slaap, of anders ga je dreigen dat je hem stukgooit. Of als hij is aan het filmen moet je zijn wachtwoord van iets zeggen, of zeg van 'NEE PAPA SLA ME NIET' ofzo. ><


    combineer mijn idee met haar idee dus steel die camera maak een nieuw filmpje en ga dreigen (Y)


    .

    Joyy is slim en marilena ook.

    Perfecte Combi. :Y)


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Yeah goed idee! ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ja ik ben nou gewoon van nature slimxD
    haha nee hoor maar ik zou ons idee wel doen als ik jou was !


    .