Debbaut schreef:
Nope Nope Nope Nope!
Het koningshuis doet echt veel meer dan je denkt hoor. De economie ondersteunen, een land bijeenhouden en geloof me dat doet geen enkele achterlijke politicus. Dus zeg me niet dat jullie liever een land hebben met die bekvechtende eikels.
De koning is er voor het land.
"Geen enkele achterlijke politicus", "bekvechtende eikels". Ik begrijp waarom je die gedachtes hebt bij vele politici, maar ik vind het wel jammere opmerkingen. Heb jij er ooit over gedacht politicus te worden? Ik denk het niet, af te leiden uit je reactie. Die politici wel en ik persoonlijk ook. Stel dat ik de politiek zou in gaan, ooit, of enig wie anders om ons mening te verdedigen, om de mening van stemmers te verdedigen, zijn wij dan ook bekvechtende eikels? Het systeem zit niet top ineen, dat ga je me niet horen zeggen, maar de meeste van die mensen hebben het echt goed voor met hun land en hun volk. Uiteraard zijn er heel veel mensen die gewoon naar macht op zoek zijn, maar er zijn ook heel veel mensen die het uit hun hart doen.
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried